Spencertjes... love m or hate m?

Voor de gelegenheid vind ik spencers heel leuk!

En dan juist wel met overhemd, als we dan toch voor netjes gaan, dan doen we het goed ook.

Ik vind spencertjes leuk! :inlove:

@Elka wrote:



Geen overhemd eronder, want dat staat kak :hand:


Nee hoor, stoere jeans erbij en het staat juist heel cool 8)

Op die stoere jeans doe ik liever een stoere hoodie :angel:

Op feestdagen krijgt hij een blouse aan. Zonder spencer :wink:



en al helemaal zonder das. Want dat vind ik ook niet mooi. Een stropdas bij een kind… :shifty:

@D. wrote:

@Elka wrote:


Geen overhemd eronder, want dat staat kak :hand:


Nee hoor, stoere jeans erbij en het staat juist heel cool 8)


Handsome :inlove:

Echt super, een mooi geruit blousje, met zelfde merk broekje en een spencertje erover :inlove: :inlove:

@ruud wrote:

@Vicky wrote:
@fiep klophout wrote:
@ruud wrote:
Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:




nou dat mannetje allicht, maar die spencer wslk toch echt niet.


whaha ik wilde net hetzelfde antwoord geven :lol:


Bij dit kereltje klopt gewoon het hele plaatje. Juist met een spencertje. :inlove:


ik vind het wel grappig dat je je eigen smaak zo sterk voelt dat je er gewoon van overtuigd bent dat 95% van de mensen dat ook wel zo zou vinden :wink:

(ik heb voor nano ooit roze polo gekregen en een bruine v-trui. totaaaaal niet mijn ding. toch een keer aangedaan, stond hem nog absurd goed ook...maar ik blijf het dan toch lelijk vinden, of lelijk niet, maar uh fout wel, of nee niet fout, gewoon niet fiep en nano. zoiets. jemig waarom vertel ik dit? het gaat niet eens over een spencertje....)

O, ik hou van spencertjes maar ik hou ook wel van kak kleding bij mijn jongens, ik vind ruitenblousjes ook helemaal geweldig of van die polo’s met een witte kraag :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hou zelf niet zo van gewone shirts met lange mouwen (zijn dat longsleeves?) al hebben ze die ook wel in de kast hangen, maar over het algemeen hebben ze een kak-look, whahaha

nope spencertjes komen er hier ook niet in hoor. Ik vind het niets, en vriendlief al helemaal niet!!

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:
@Vicky wrote:
@fiep klophout wrote:
@ruud wrote:
Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:




nou dat mannetje allicht, maar die spencer wslk toch echt niet.


whaha ik wilde net hetzelfde antwoord geven :lol:


Bij dit kereltje klopt gewoon het hele plaatje. Juist met een spencertje. :inlove:


ik vind het wel grappig dat je je eigen smaak zo sterk voelt dat je er gewoon van overtuigd bent dat 95% van de mensen dat ook wel zo zou vinden :wink:

(ik heb voor nano ooit roze polo gekregen en een bruine v-trui. totaaaaal niet mijn ding. toch een keer aangedaan, stond hem nog absurd goed ook...maar ik blijf het dan toch lelijk vinden, of lelijk niet, maar uh fout wel, of nee niet fout, gewoon niet fiep en nano. zoiets. jemig waarom vertel ik dit? het gaat niet eens over een spencertje....)


Als het hele plaatje klopt vind volgens mij niemand het lelijk. dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het dan gelijk voor jezelf gaat kopen.

Spencers bij volwassenen vind ik dan weer een heel ander verhaal. :sick:

Normaliter draagt Devano geen spencer.

Toen hij wat kleiner was had ik er wel eens een paar. En dan deed ik hem die aan naar het kdv :mrgreen:



Maar met kerst had hij een superleuke aan ( was ook echt een superdure had me een beetje verkeken op de prijs :doh: )

Maar hij stond zo uberschattig!! :inlove: :inlove:



Maar nu…Neeuuhh ik kijk er geneens meer naar… Geef mij maar lekker stoer …

Met kerst krijgt hij gewoon lekkere stoere kleren aan.

niemand gaat hier in het net meer…



Maar toch!!



Love em!! :wink:

maar ruud er is volgens mij geen enkel kledingstuk (zeker niet zo’n uitgesproken kledingstuk als een spencer) dat niemand lelijk vindt. kloppend plaatje of niet.

Ik vind spencers hardstikke leuk!

Vind het trouwens helemaal niet kak :think: ligt er denk ik aan wat je er bij aan doet!

Ik hou er ook helemaal niet van. Ik vind ze verschrikkelijk … echt poppenkleding. Ik vind ze er zo braaf uit zien in zulke kleding. Niks voor mij. Gelukkig vindt mijn man het net zo lelijk.



Een blouse trek ik ze al bijna nooit aan, pfff … zo’n gedoe met die knoopjes 8) En ik heb het idee dat ze veel vrijer zijn in bewegen in een katoenen shirt.



Dus hier eigenlijk altijd een spijkerbroek en een longsleeve. Kunnen ze lekker in ravotten.

ravotten kan ook in een spencer :mrgreen:

ik hou van spencers :inlove: Met een lekkere stoere vingino eronder en een superleuke blouse. Boaz heeft er 4 8)

@juulke wrote:





Een blouse trek ik ze al bijna nooit aan, pfff … zo’n gedoe met die knoopjes




een of 2 knoopjes open doen en dan hup over het hoofd, is dus net zo makkelijk als een shirt :wink:



@juulke wrote:
En ik heb het idee dat ze veel vrijer zijn in bewegen in een katoenen shirt.

.
Huh dit snap ik niet helemaal? En blouse zit toch verder hetzelfde als een shirt? De meeste blousjes zijn ook van katoen :wink:

Ik vind het stoer! Riley heeft een spencer met tijgertje er op! :inlove:

@Mejis wrote:

Bij kinderen vind ik het wel leuk, maar dat is tot een jaar of 8 denk ik. Volwassen mannen in een spencer, dat vind ik echt een afknapper, tenzij ze boven de 80 zijn, dan kan het weer.






Hier ben ik het helemaal mee eens.