Spencertjes... love m or hate m?

Volgens mijn vriend ben ik de enige die niet van spencers houd 8) Nooit… bij geen enkele gelegenheid…



Laatst kreeg ik een hele doos kleding toegestuurd door mijn oma, superlief en allemaal leuke kleertjes :inlove: Behalve die ene spencer die nu ergens achter in de kast ligt :angel: Ik heb m wel aangepast bij Jayden, maar twee seconden later weer uitgetrokken :angel:



Ik ben zelf van het sportieve voor jongetjes… hoodies, T-shirt over longsleeves, of een tuinbroek of zo. Heel af en toe een blousje. Maar dus geen spencers :mrgreen: (nee ook niet bij de feestdagen ;))



Mijn vriend vindt het raar dat ik er zo’n hekel aan heb en denkt dat ik de enige ben :lol: Dus even een polletje :wink: Al is er maar 1 iemand die het ook niet mooi vindt, dan heb ik toch gelijk :wink:

ben nog niet echt overtuigd, bij een jongen zou het eventueel kunnen. .maar absoluut geen ruitjes of zo… die vind ik dus vreselijk… bruilof als bruidsjonker en dan zwarte broek en zwart spencertje dat wel weer.



maar over het algemeen neee…

(heb anders gekozen :wink: )

Je hebt spencers en je hebt spencers…



Ik heb heel lelijke gevalletjes gezien… maar ook super stoere die jij misschien wel leuk zou vinden…



Dus hier toch een JA… alhoewel het idd ook niet mijn favo kledingstuk is…

Hate’m haha.

Ik vind ze zo lelijk…



Ik hou ook meer van het sportieve bij jongens.

@faizaa wrote:

Je hebt spencers en je hebt spencers…



Ik heb heel lelijke gevalletjes gezien… maar ook super stoere die jij misschien wel leuk zou vinden…



Dus hier toch een JA… alhoewel het idd ook niet mijn favo kledingstuk is…




haha nee hoor

ik heb nog nooit een spencer gezien die ik mooi vind

mensen die me foto’s gaan sturen van hun knulletje in een spencer

mooi he?!



“knulletje is mooi… de kleding is minder” :angel:

@Vicky wrote:

@faizaa wrote:
Je hebt spencers en je hebt spencers…



Ik heb heel lelijke gevalletjes gezien… maar ook super stoere die jij misschien wel leuk zou vinden…



Dus hier toch een JA… alhoewel het idd ook niet mijn favo kledingstuk is…




haha nee hoor

ik heb nog nooit een spencer gezien die ik mooi vind

mensen die me foto’s gaan sturen van hun knulletje in een spencer

mooi he?!



“knulletje is mooi… de kleding is minder” :angel:




Dan ga ik niet eens een poging wagen… :mrgreen:

Vreselijk :silenced:

Bij kinderen vind ik het wel leuk, maar dat is tot een jaar of 8 denk ik. Volwassen mannen in een spencer, dat vind ik echt een afknapper, tenzij ze boven de 80 zijn, dan kan het weer.

@Mejis wrote:

Bij kinderen vind ik het wel leuk, maar dat is tot een jaar of 8 denk ik. Volwassen mannen in een spencer, dat vind ik echt een afknapper, tenzij ze boven de 80 zijn, dan kan het weer.




Ooo jaaa… Waar ik vandaan kom (Knokke) lopen al die fils-á-papa (hoe noemen jullie dat? rijkeluiszoontjes of zo?) in spencers. Vreselijk :snooty: En ook een enorme afknapper idd :lol:

Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:

@ruud wrote:

Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:




nou dat mannetje allicht, maar die spencer wslk toch echt niet.

hier ook echt helemaal niks, 0,0 met die dingen. vind het kak en niet leuk en stom en lelijk. :angel:

hahaha hier ook spencers hoor!!! ik vind ze wel leuk :inlove:

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:
Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:




nou dat mannetje allicht, maar die spencer wslk toch echt niet.


whaha ik wilde net hetzelfde antwoord geven :lol:

ik vind ze ook niet mooi en bovendien ongemakkelijk…je kindje heeft een warme buik en rug en koude armen :lol:

Ik vind het soms heel “classy” staan hoor! Voor een gelegenheid vind ik het helemaal leuk.

Het ligt helemaal aan de combinatie wat je kind aan heeft. Een stoere jeans met zakken (Vingino & Levi’s hebben hele leuke!) en daarboven een (wit)overhemd met spencer ? Ja leuk! En inderdaad is de ene spencer beslist de andere niet.

het zegt mij helemaal niks :shifty:

@Vicky wrote:

@fiep klophout wrote:
@ruud wrote:
Het is gewoon sterk afhankelijk van wie er in die spencer zit.



Ik zag toevallig vorige week zondag een schitterend mannetje in een spencer en zeker weten dat minimaal 95% van jullie hem ook schitterend vind. :inlove:




nou dat mannetje allicht, maar die spencer wslk toch echt niet.


whaha ik wilde net hetzelfde antwoord geven :lol:


Bij dit kereltje klopt gewoon het hele plaatje. Juist met een spencertje. :inlove:

Het ligt heel erg aan de spencer. Stan heeft een donkerbruine effen spencer en daar doe ik dan een donkerbruine kol onder. Dat staat echt heel stoer.

Ik ben nu zelf een donkerpaarse kabelspencer voor hem aan het breien.



Geen overhemd eronder, want dat staat kak :hand:



Ik vind die dingen ideaal. De body’s blijven lekker warm, zonder dat ze stikken van de hitte, omdat er ook dikke mouwen aan zitten

@merel33 wrote:

ik vind ze ook niet mooi en bovendien ongemakkelijk…je kindje heeft een warme buik en rug en koude armen :lol:




Je kunt er ook wat onder aan trekken hoor :wink:

Niet elk jongetje kan het hebben, die van mij wel, vind ik zelf 8)