Spencertjes... love m or hate m?

als senna een bloesje aan heeft doe ik nu een trui er over

Duidelijk? :mrgreen: :wink:

Ik had geschreven (paar pagina’s terug) dat het van de gelegenhei afhangt of ik ze leuk vind, maar nu ga ik terug kijken en nu blijkt dat ik best wel wat spencers voor Stein heb.

Net als overhemden/blouses. Heb ik er ook zeveel van.

Toen Stein een maand of 8 was had hij er ook al (let even op wat voor een troep een 1e start koekje geeft :roll: en dan heeft Stein ook nog een mama die bijna nooit een slabber gaf :roll: :oops: :mrgreen: )

Closeupje :oops: :roll: :mrgreen: (ahhh toen was Stein best nog klein)

owww wat had ie toch veel haar :wall:

@purpled82 wrote:

Echt hele leuke kleertjes :inlove: Als ik ooit een zoontje mag krijgen dan zou ik ook voor zulke kleertjes gaan (al zou ik daar met vriendlief nog wel woorden over krijgen :lol: )

Ik vind spencers echt vre-se-lijk!!! Dus ja Purpledje, mocht er ooit een zoon komen krijgen we idd nog woorden over!! hahahaha :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

*you go purpled :dance: *

:silenced: :angel: Ik ga natuurlijk niet stoken in een goeie relatie :snooty: :mrgreen:

Ik krijg het gewoon warm als ik het zie. Ik kleed de kids hier echt niet zo warm aan en nu al helemaal niet met 13 graden buiten. De winterjas hebben ze nog niet eens aan 's middags nu.

Ben ik nu echt de enige die spencers gewoon te warm vind? (buiten het feit dat ik ze dus niet mooi vind).

Kwa warmte valt het mee. Spencer met blousje deed ik echt aan toen het buiten vroor en het flink koud was.

Maar bij Merijn heb ik een romper met lange mouwen onder, ideaal en echt niet te warm.

Maar ja over smaak valt niet te twisten :wink: Gelukkig vind je ze niet mooi, dan zit je ook niet in dubio of ze te warm zijn :wink:

@xx wrote:

Ik vond spencers eerst ook niks, maar vorig jaar had ik er 1 voor Tim en nu heeft Nicky er zelfs 1.

Tim :inlove: toen ik deze foto zag, moest ik deze spencer ook hebben!

Kevin heeft dus maar 1 spencer aangehad, ik vind het alleen leuk bij kinderen. Bij volwassenen vind ik het vreselijk. Mn ex had altijd een spencer aan :thumbdown:

12 pagina’s over spencers :lol: 8)

En nee, ik vind ze nog steeds niet mooi :lol:

Ligt er aan… Vind de sportieve spencer wel leuk…

@Vicky wrote:

12 pagina’s over spencers :lol: 8)

En nee, ik vind ze nog steeds niet mooi :lol:

zeiker :hand:

8)

Ik vond die polo mooi van een paar pagina’s terug… da’s ook goed toch :angel:

oké een beetje een zeiker dan :mrgreen: