Victoria persoonlijk vind ik het hilarisch om te lezen dat er mensen flippen om DIT onderwerp… come on, chill denk ik dan! Ik begrijp de vraag aan de modies, maar de felheid en het hysterische vind ik zo onnodig en ja dat werkt op mijn lachspieren.
@Affie wrote:
Victoria persoonlijk vind ik het hilarisch om te lezen dat er mensen flippen om DIT onderwerp… come on, chill denk ik dan! Ik begrijp de vraag aan de modies, maar de felheid en het hysterische vind ik zo onnodig en ja dat werkt op mijn lachspieren.
eens…
Echt :o
Nee ik zie een normale vraag en ik zou daar dan ook een normale antwoord op willen hebben.
Dat andere mensen het hilarisch vinden, tja er zal dan waarschijnlijk geen oplossing komen … jammer hoor!
Ik vind de vraag niet zozeer hilarisch, heel begrijpelijk zelfs. Maar hoe er over door wordt gezanikt. Ruud heeft gezegd dat ze het nog aan willen kijken, dat is toch duidelijk dan? :think:
Gaat ook niet om de vraag… voor mijn part vraag je waar je tegenwoordig een pruik kan kopen… :mrgreen: maar ik vind de felheid ook een beetje :think: maar dat komt omdat ik ook niet perse mijn antwoord op kok zoek… zeker niet al la minute… als dat wel zo is, ja… dan zou ik me nu ook ergeren waarschijnlijk… maar ik heb dat niet… ik zou google afstruinen… heb mijn antwoord binnen 3 minuten… en anders vind ik wel een manier zonder kok… ik zou kok niet op mijn nr 1 zetten als informatiebron… want dan kunnen zulke sticky’s je ergeren ja…
@faizaa wrote:
Gaat ook niet om de vraag… voor mijn part vraag je waar je tegenwoordig een pruik kan kopen… :mrgreen: maar ik vind de felheid ook een beetje :think: maar dat komt omdat ik ook niet perse mijn antwoord op kok zoek… zeker niet al la minute… als dat wel zo is, ja… dan zou ik me nu ook ergeren waarschijnlijk… maar ik heb dat niet… ik zou google afstruinen… heb mijn antwoord binnen 3 minuten… en anders vind ik wel een manier zonder kok… ik zou kok niet op mijn nr 1 zetten als informatiebron… want dan kunnen zulke sticky’s je ergeren ja…![]()
Dat ook ja. :thumbup:
Het gaat erom, dat je allerlei vragen in huiskamer mag zetten.
Waar koop ik een pruik, wat ik me vandaag toch had, ik heb een elektrische … enz enz.
Zet iemand een vraag over vakanties, en dan wordt er een sticky van gemaakt.
Daaruit blijkt dat het niet echt werkt, want bijna niemand leest het of geeft antwoord :think:
@victoria wrote:
Het gaat erom, dat je allerlei vragen in huiskamer mag zetten.
Waar koop ik een pruik, wat ik me vandaag toch had, ik heb een elektrische … enz enz.
Daaruit blijkt dat het niet echt werkt, want bijna niemand leest het of geeft antwoord :think:
Klopt allemaal en daar is ook niets grappigs aan. Ik deel die mening

Maar de houding van sommigen hier is ronduit kinderachtig te noemen en ik vind het daarom super grappig om te lezen hoe mensen zich druk kunnen maken, op kunnen winden over een simpele vraag op een forum… dat ze niks beters te doen hebben, das grappig vind ik
@Becca wrote:
Zou handig zijn als je ziet dat wat je zoekt in topic “bladibla” op(of als eerste genoemd vanaf) pagina 38 staat…
Je kan ook gewoon op berichten zoeken hoor.

@faizaa wrote:
@Affie wrote:Victoria persoonlijk vind ik het hilarisch om te lezen dat er mensen flippen om DIT onderwerp… come on, chill denk ik dan! Ik begrijp de vraag aan de modies, maar de felheid en het hysterische vind ik zo onnodig en ja dat werkt op mijn lachspieren.
eens…
ook eens
@ruud wrote:
@Becca wrote:
Zou handig zijn als je ziet dat wat je zoekt in topic “bladibla” op(of als eerste genoemd vanaf) pagina 38 staat…
Je kan ook gewoon op berichten zoeken hoor.Dat heeft Fiep een pagina of wat terug uitgelegd. Gewoon op zoeken klikken en de radio button berichten aanvinken.
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle 12 de pagina’s had doorgelezen voor ik het opperde :oops: :mrgreen:
Maar evengoed bedankt, ik ga het eens proberen :thumbup:
@Affie wrote:
@victoria wrote:Het gaat erom, dat je allerlei vragen in huiskamer mag zetten.
Klopt allemaal en daar is ook niets grappigs aan. Ik deel die mening
Maar de houding van sommigen hier is ronduit kinderachtig te noemen en ik vind het daarom super grappig om te lezen hoe mensen zich druk kunnen maken, op kunnen winden over een simpele vraag op een forum… dat ze niks beters te doen hebben, das grappig vind ik
Ja, zo bedoel ik het dus eigenlijk ook.
Kan er niks aan doen, sorry…
Gezien er 216 mensen inmiddels aan de poll hebben deelgenomen is het toch iets dat leeft onder de mensen Ook zijn er inmiddels 20 pagina’s over geschreven, dus het houdt KoKkers wel degelijk bezig. Dus eigenlijk niet iets om ‘lacherig’ over te doen, lijkt me :snooty: Er worden een hoop mensen mee voor het hoofd gestoten, jammer…
@crien wrote:
Gezien er 216 mensen inmiddels aan de poll hebben deelgenomen is het toch iets dat leeft onder de mensenOok zijn er inmiddels 20 pagina’s over geschreven, dus het houdt KoKkers wel degelijk bezig. Dus eigenlijk niet iets om ‘lacherig’ over te doen, lijkt me :snooty: Er worden een hoop mensen mee voor het hoofd gestoten, jammer…
nou een beetje relatievering is nooit weg hoor…
Dit topic werkt inmiddels net als bij Suuzeke op mijn lachspieren... meeeeeeehn :lol: :lol: :lol:
Ja, het is toch hilarisch eigenlijk? :lol: :lol:
Relativering prima :thumbup: Maar opmerkingen zoals bovenstaande kun je zo toch echt niet meer noemen! :snooty:
@crien wrote:
Dit topic werkt inmiddels net als bij Suuzeke op mijn lachspieren… meeeeeeehn :lol: :lol: :lol:
Relativering prima :thumbup: Maar opmerkingen zoals bovenstaande kun je zo toch echt niet meer noemen! :snooty:
Misschien moet je toch even iets beter lezen. Het gaat niet om de vraagstelling maar om enkele reacties van bepaalde mensen die nogal overdreven over komen op ons. Dus een beetje een vreemde opmerking van jou vind ik. :naughty:
@Suuzeke wrote:
@crien wrote:Dit topic werkt inmiddels net als bij Suuzeke op mijn lachspieren… meeeeeeehn :lol: :lol: :lol:
Misschien moet je toch even iets beter lezen. Het gaat niet om de vraagstelling maar om enkele reacties van bepaalde mensen die nogal overdreven over komen op ons. Dus een beetje een vreemde opmerking van jou vind ik. :naughty:
Ik vond en vind jou opmerking ook een beetje raar … om in de topic even te melden dat het op je lachspieren werkt … voegt dat iets toe, denk je :think:
@victoria wrote:
@Suuzeke wrote:@crien wrote:Dit topic werkt inmiddels net als bij Suuzeke op mijn lachspieren… meeeeeeehn :lol: :lol: :lol:
Ik vond en vind jou opmerking ook een beetje raar … om in de topic even te melden dat het op je lachspieren werkt … voegt dat iets toe, denk je :think:
Nee, vast niet. Maar misschien gaan mensen dan inzien dat ze niet zo’n ophef moeten maken over zoiets onbenulligs, maar dat is mijn mening he. :silenced:
Voor de één onbenullig voor de ander gewoon een serieuze vraag… :naughty:
@Suuzeke wrote:
@crien wrote:Dit topic werkt inmiddels net als bij Suuzeke op mijn lachspieren… meeeeeeehn :lol: :lol: :lol:
Off topic: Ik ben geen klein kind dat je de les hoeft te lezen hoor! en dan nog zo’n vingertje erbij :roll: Dat vind ik nu echt niet nodig!
Maar het lijkt wel of je alleen maar extreme reacties kunt geven :eh: Laat iemand toch gewoon in z’n waarde!
Dit soort reacties en opmerkingen doen helemaal niet ter zake in dit topic. Het is niet het subject van het topic