We zijn allemaal volwassen dus ik zie niet in waarom dit zou moeten escaleren eerlijk gezegd :think:
Ik ook niet.
Je hebt gewoon 3 meningen. Een die het stom vind, een die het niet weet en een die het prettig vind.
Ik, persoonlijk, vind mijn argumenten beter dan al die anderen, maar dat lijkt mij logisch, gezien ik achter mijn mening sta. Maar escaleren. Welnee zeg…
Wat een onzin.
Overigens vind ik 2 dagen proberen niet echt proberen.
Ik heb vandaag ook een vraag gesteld en kreeg er 2 antwoorden op. Voor mij teleurstellend omdat ik weet dat als ik een topic had geopend ik er veel meer had gehad. Maar goed. 5 weken uitproberen wil ik dan nog wel doen.
Maar tot nu toe vind ik mijn argumenten de beste… :lol:
Weet je, ik ben het er mee eens dat die sticky niet handig is getuige mijn vorige reactie maar ik snáp het wel.
De huiskamer raakt sowieso af en toe ondergesneeuwd en vaak óók met topics die hier niet horen.
Er staat nu weer een dreumesvraagje in bijvoorbeeld en een vakantievraag bij babyvraagjes (die overigens een crosspost is) en zo zijn er dagelijks topics die verplaatst moeten worden om maar niet te spreken over de crossposts die je her en der tegenkomt.
Maar Anne-marie…ontspan even meis, de poll staat er net en de sticky’s zijn er ook nog maar net.
Je gaat nu zo te keer dat als ik je lees dat ik geeneens zin meer heb om je vraag op te zoeken op deze manier :shifty: (even afgezien van het feit dat ik nooit op Tenerife ben geweest)
Dus ontspan, laat die poll op zijn beloop en laat die 4 weken ook op z’n beloop zodat de twijfelstemmers óók hun mening kunnen vormen :-*
Pfff ff denken, ik weet niet of alle reisburo’s je wat zeggen. Ik kom uit het zuiden 8) Reisburo van Gerwen, Vacansoleil, Toerkoop, Thomas cook en een blauwe maandag bij Effting…
hier ook een die een hele tijd in de reiswereld heeft gezeten toen even niet maar nu sinds een jaar weer wel :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: slaat nergens op maar ben zo blij omdat ik vandaag ondanks kredietcrisis wel contract verlenging heb gekregen … :oops:
Ik persoonlijk vind stickys juist wel weer handig, zo blijft het topic boven aan staan, en je kunt er met meerdere mensen over het zelfde onderwerp praten
:think: het is misschien hetzelfde onderwerp het op vakantie gaan maar de ene wil naar de andere kant van de wereld en de ander wil een camping in nederland en dat is toch niet helemaal hetzelfde volgens mij :think:
anders gaan we allemaal wel naar dezelfde camping toch als het allemaal hetzelfde is :think:
Ik heb geen mening gestemd. Ik heb heus een mening :mrgreen: Vaak en veel zelfs, maar in dit geval wil ik het toch eerst een kans geven voordat ik iets ga roepen.
Zowel de redenatie dat het onhandig is dat alles in 1 sticky geplaatst is, en dus niet altijd antwoord krijgt of niet de hoeveelheid waar je op had gehoopt.
Als snap ik de reden dat het 1 sticky is geworden wel.
Net als bij zwanger worden, ineens kwamen allemaal vragen over namen, 1 sticky is daar van gemaakt omdat het juist zoveel werd en de andere vragen over bijvoorbeeld vruchtwater of weeen ondergesneeuwd werden en niet te vinden meer waren.
Das ook zo met die vakantie topics , ineens 15 topics over 1 en het zelfde onderwerp VAKANTIE, ja ieder op zijn eigen manier… maar toch.
Ik ben het eens met mensen die zeggen dat het niet werkt, ik zie door de bomen het bos niet in het topic.
Waar ik mij nog het meeste om verbaas, is dat er mensen zijn die de modies (dat vind ik wel een leuk woord) gaan PB-en omdat zij een vraag onzinnig vinden of dat er te vaak een soortgelijke vraag wordt gesteld of wat dan ook… Dan lees je dat topic toch gewoon niet!! Zelf klik ik altijd op berichten sinds je laatste bezoek en wat me interesseert dat lees ik en de rest niet, het zou niet bij me op komen om te gaan PB-en als ik een vraag onzinnig vind, wat ik onzinnig vind kan een ander weer heel zinnig vinden, verschillende mensen verschillende vragen. Ik kan niet begrijpen dat andere mensen gaan beslissen/oordelen of een onderwerp er zou moeten staan of niet of de moeite nemen om daar over te reageren, zoals ik al zei spreekt het je niet aan dan lees je toch gewoon verder?!
Ik als Formum-moderation-leek vraagt zich af of het niet gewoon mogelijk zulk soort topics in een speciaal hoekje te plaatsen ofzo? Soort subforum? Of om de kleine topics te verwijderen ofzo? :think:
Ik snap de essentie wel van de sticky’s. Maar ik zou zelf ook niet 50 pagina’s terug lezen om te zien of iemand al iets over een bepaald recept geplaatst heeft…
Of de zoekfunctie aanpassen? Als ik iets zoek, krijg ik bijv te zien dat het in topic “bladibla” staat van 60 pagina’s. Maar dan moet ik wel eerst alle 60 pagina’s doorspitten om te zien waar het dan precies staat.
Zou handig zijn als je ziet dat wat je zoekt in topic “bladibla” op(of als eerste genoemd vanaf) pagina 38 staat…