Misschien heb ik me te negatief uitgelaten dan… Excuses daarvoor…
@Danielle77 wrote:
@Anne-marie wrote:Het werkt gewoon niet PUNT
Het werkt niet voor jou, das iets heel anders. Voor andere mensen werkt het misschien wel.
Niet dus, heb je het topic gelezen?
Eigenlijk moet ik er gewoon keihard om lachen :lol: Sorry :mrgreen:
Oke dat het jammer is snap ik wel. MAar wat ik niet snap zijn bijv. dit soort zinnen:
@Anne-marie wrote:
GEEN ENKELE REACTIE EROP GEHAD…EN BEDANKT HÈ!!!
Dat is toch veel te overdreven als je het mij vraagt. Het lijk wel alsof je echt boos bent omdat je geen antwoord krijgt. En dát snap ik niet.
Ik zoek mijn antwoorden wel elders.
Zal nog eens roepen dat KOK zo fijn is en je meteen antwoorden krijgt.
Sluit dit topic ook maar, er is genoeg gezeverd, en inderdaad om te voorkomen dat eea escaleerd…
@Danielle77 wrote:
Oke dat het jammer is snap ik wel. MAar wat ik niet snap zijn bijv. dit soort zinnen:
@Anne-marie wrote:GEEN ENKELE REACTIE EROP GEHAD…EN BEDANKT HÈ!!!
Dat is toch veel te overdreven als je het mij vraagt. Het lijk wel alsof je echt boos bent omdat je geen antwoord krijgt. En dát snap ik niet.
Nee helemaal niet, wel om het feit dat je gedwongen je vraag daar moet stellen!!!
@Anne-marie wrote:
@Danielle77 wrote:@Anne-marie wrote:Het werkt gewoon niet PUNT
Het werkt niet voor jou, das iets heel anders. Voor andere mensen werkt het misschien wel.
Niet dus, heb je het topic gelezen?
Ik doel hiermee meer op de mensen die blij zijn dat alle losse topics nu weg zijn

Dat gaf wel overzicht, je leest wat je interresseerd toch?
Hoi,
Ik vind het ook wel jammer dat het in “één grote hoop” topic geplaatst wordt hoor, hoewel ik de aparte onderwerpen soms erg irritant vond.
Komt er één met een vraag over een camping, volgen er 15…
Maar nu is het gewoon even afwachten hoe het gaat lopen en of het werkt op deze manier.
Zou het anders geen optie zijn om een apart forumdeel te openen naast de huiskamer? Een soort “reisbureau”? (of is dit al geopperd? Ik vond het namelijk niet echt de moeite waard om 17 pagina’s door te lezen over dit onderwerp.)
en voor de mensen met ECHTE vakantievragen. Er zijn genoeg reisbureau’s in de buurt, op internet, en ook genoeg ervaringssites. Dus even zoeken… en je vindt alles wat je zoekt… :thumbup:
Dena, probleem opgelost wat mij betreft! :-*
Anne Marie als ik nu naar de poll kijk doe je je poll geen goed.
Je zou mensen wel hun mening mogen laten bepalen.
Ik heb Ruud verzocht dit topic maar te sluiten…ik haal mijn abo eraf dus ga er niet meer in reageren.
Mijn standpunt is wel duidelijk, hahahahaha.
@ruud wrote:
Dena, probleem opgelost wat mij betreft! :-*
Anne Marie als ik nu naar de poll kijk doe je je poll geen goed.
Je zou mensen wel hun mening mogen laten bepalen.
Laatste reactie even…
Ik schreef niet “iedereen”, maar “sommige” hè :naughty: :naughty: :naughty:
Die mening heb ik nog steeds :think:
@Anne-marie wrote:
Ik heb Ruud verzocht dit topic maar te sluiten…ik haal mijn abo eraf dus ga er niet meer in reageren.
Mijn standpunt is wel duidelijk, hahahahaha.
Dit snap ik dus ook niet hoor. Waarom? Omdat je je zin niet krijgt. Sorry maar je komt op mij erg kindeachtig over op het moment.
@NoortjeP wrote:
Hoi,
Ik vind het ook wel jammer dat het in “één grote hoop” topic geplaatst wordt hoor, hoewel ik de aparte onderwerpen soms erg irritant vond.
Komt er één met een vraag over een camping, volgen er 15…
Maar nu is het gewoon even afwachten hoe het gaat lopen en of het werkt op deze manier.
Zou het anders geen optie zijn om een apart forumdeel te openen naast de huiskamer? Een soort “reisbureau”? (of is dit al geopperd? Ik vond het namelijk niet echt de moeite waard om 17 pagina’s door te lezen over dit onderwerp.)
en voor de mensen met ECHTE vakantievragen. Er zijn genoeg reisbureau’s in de buurt, op internet, en ook genoeg ervaringssites. Dus even zoeken… en je vindt alles wat je zoekt… :thumbup:
of je Pb-t mij… :mrgreen: uw reisburo online

@Anne-marie wrote:
Sluit dit topic ook maar, er is genoeg gezeverd, en inderdaad om te voorkomen dat eea escaleerd….
Daarom!
Reageer dan ook niet meer
We zijn allemaal volwassen dus ik zie niet in waarom dit zou moeten escaleren eerlijk gezegd :think:
Ik persoonlijk vind stickys juist wel weer handig, zo blijft het topic boven aan staan, en je kunt er met meerdere mensen over het zelfde onderwerp praten
Dames, laten we maar weer gewoon verder gaan met stemmen.
Ik heb de pb van Anne-Marie gehad maar we laten dit topipc gewoon op ter verdere discussie etc.
Oessie, je hebt PB :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: