ook 2e gestemd, enne het idee van Fiep is :thumbup:
Uiteraard voor de 2e optie gekozen.
Vind de tegenargumenten van de mensen die het sticky willen hebben niet te vergelijken met de tegenargumenten die het niet willen.
Daarbij vind ik het elke dag doorzoeken van de stickys tot ik mijn eigen vraag heb gevonden en daarna eventueel een antwoord op mijn vraag echt geen doen.
Maar goed nog 5 weken nageltjes bijten dan maar
8)
Ik ga ook niet in die ellelange stickys zitten lezen…
dus van mij mogen de vakantie, kook en dansvragen gewoon weer recht de huiskamer binnen komen hoor!
Elke dag even checken en hartsikke overzichtelijk! :thumbup:
Ik vind het gewoon in de huiskamer ook net zo makkelijk, dus niet perse in een subforum…
hier ook gestemd zoals de dames hierboven
@ruud wrote:
Fiep ik denk dat het politie achtige hier juist reuze meevalt hoor.
En als jullie geen zin hebben om terug te lezen.
Ik vind het niet echt elegant om voor infantiel uitgemaakt te worden vanwege het feit dat er een nieuw idee gelanceerd wordt. Als we hier politie achtig zouden modereren zoals op veel grote andere sites gebeurt had er nu iemand even niet kunnen kokken.![]()
Heee ik word wakker. :eh: Je doelt op mij want ik heb het woord infantiel gebruikt. Logisch dat jullie modie’s je aangesproken voelen en het niet leuk vinden dat ik jullie handelswijze kinderachtig vind, maar dat mag toch? Is dat een reden om mij evt te bannen…!!! Wat erg zeg…
Iedereen geeft aan dat ze het er niet mee eens zijn en ik ben van mening dat jullie slecht tegen (opbouwende) kritiek kunnen. Niet alleen doelend op dit voorval hoor…
Maar ja als je dus je mening geeft loop je kans verbannen te worden, tja, dat vind ik infantiel…
De term infantiel is een zeer negatieve term om iets kinderachtig te vinden. Die uitdrukking is dan ook zeer zeker niet op zijn plaats als je spreekt over het beheer van deze website.
Verder vind ik het eigenlijk niet of nauwelijks de moeite waard om er op in te gaan gezien je overduidelijke gebrek aan respect.
Als je naar de stemming kijkt kun je zien dat het allemaal nog wel los loopt qua meningen.
@ruud wrote:
De term infantiel is een zeer negatieve term om iets kinderachtig te vinden. Die uitdrukking is dan ook zeer zeker niet op zijn plaats als je spreekt over het beheer van deze website.
Verder vind ik het eigenlijk niet of nauwelijks de moeite waard om er op in te gaan gezien je overduidelijke gebrek aan respect.
Als je naar de stemming kijkt kun je zien dat het allemaal nog wel los loopt qua meningen.
:shock: Gebrek aan respect? Waarom? Omdat ik jullie handelswijze en reactie’s hierin kinderachtig vind.? Dat kan en mag toch? Heeft toch niets met gebrek aan respect te maken?
De mensen die hier als optie geen mening hebben gegeven, hebben denk ik niet in de gaten dat het dus echt niet gaat werken.
Wellicht hebben ze nooit gekeken in een sticky topic?
En stemmen volgens mij als een kip zonder kop, misschien niet allemaal maar ik vermoed wel een aantal.
Jammer een poll geeft ook niet altijd een helder beeld denk ik!
@Anne-marie wrote:
De mensen die hier als optie geen mening hebben gegeven, hebben denk ik niet in de gaten dat het dus echt niet gaat werken.
Wellicht hebben ze nooit gekeken in een sticky topic?
En stemmen volgens mij als een kip zonder kop, misschien niet allemaal maar ik vermoed wel een aantal.
Jammer een poll geeft ook niet altijd een helder beeld denk ik!
Deze reactie vind ik erg jammer.
Want dan haal je juist de bedoeling van de door jezelf geopende poll naar beneden, en neem je meteen de mening van een heleboel mensen niet serieus.
met andere woorden, je opent een poll en wilt eigenlijk alleen maar dat mensen het door jou gewenste antwoord gaan geven.
Kun je het beter gewoon meteen maar een poll maken met 1 keuze, of niet?
Los van het feit dat ik optie 2 gekozen heb in de poll trouwens.
Het niveau daalt in dit topic met de minuut.
Misschien is het beter gewoon even af te wachten wat er gaat gebeuren, want dit lijkt niet echt te werken. :shifty:
IK heb op de laatste optie gestemd, en echt niet als een kip zonder kop hoor . Je kan toch gewoon even afwachten? Dus vooralsnog heb ik geen mening en wil het even afwachten.
OVerigens vindt ik juist dat andere mensen hier als een kip zonder kop op reageren. Ik kan me dus werkelijk niet voorstellen dat dit je zooooooo erg dwars kan zitten :think: . Als ik zie dat de huiskamer vol staat met soortgelijke topics dan lees ik alleen wat me leuk lijkt. Zie ik dat alles in een sticky staat dan ga ik ook gewoon verder met leven
Ik snap de ophef gewoon niet en al helemaal niet de manier waarop sommige mensen reageren.
Ik heb idd geen mening gestemd Anne-marie omdat ik gewoon eerst dingen wil afwachten alvorens ik al zeg het werkt wel/niet.
vandaar mijn antwoord en daar is dus wel over nagedacht
Denk nu eens even zelf goed na, en dan is het voor mij welletjes…
Het bewijs is toch overduidelijk. 2 dagen geleden is mijn topic met een vraag over Tenerife gesloten, ik moest het maar in het “stomme sticky topic stellen”
GEEN ENKELE REACTIE EROP GEHAD…EN BEDANKT HÈ!!!
Het werkt gewoon niet PUNT
@Danielle77 wrote:
Ik snap de ophef gewoon niet en al helemaal niet de manier waarop sommige mensen reageren.
Lees dan eens even naar mijn laatste reactie, dan is het misschien duidelijk, en kijk eens in dat topic…
De mensen die stemmen om het te proberen, okee kan, maar die hebben denk ik nog niet te maken gehad met dit topic!
@Anne-marie wrote:
Het werkt niet voor jou, das iets heel anders. Voor andere mensen werkt het misschien wel.
@Anne-marie wrote:
Denk nu eens even zelf goed na, en dan is het voor mij welletjes…
Het bewijs is toch overduidelijk. 2 dagen geleden is mijn topic met een vraag over Tenerife gesloten, ik moest het maar in het “stomme sticky topic stellen”
GEEN ENKELE REACTIE EROP GEHAD…EN BEDANKT HÈ!!!
Ik ben met je eens dat het niet werkt, maar volgens mij zijn de modies niet over te halen en zeker niet door al deze ophef ben ik bang… :shifty: (en ik snap de ophef wel hoor, daar niet van ;))
@Anne-marie wrote:
@Danielle77 wrote:
Lees dan eens even naar mijn laatste reactie, dan is het misschien duidelijk, en kijk eens in dat topic…
De mensen die stemmen om het te proberen, okee kan, maar die hebben denk ik nog niet te maken gehad met dit topic!
Ik heb al je reacties gelezen hoor. En ik begrijp de ophef dus niet.
@dena wrote:
@ruud wrote:De term infantiel is een zeer negatieve term om iets kinderachtig te vinden. Die uitdrukking is dan ook zeer zeker niet op zijn plaats als je spreekt over het beheer van deze website.
:shock: Gebrek aan respect? Waarom? Omdat ik jullie handelswijze en reactie’s hierin kinderachtig vind.? Dat kan en mag toch? Heeft toch niets met gebrek aan respect te maken?
Laten we het er maar ophouden dat ik de toonzetting van je berichtje verkeerd begrepen heb dan.
@Danielle77 wrote:
Ik kan me dus werkelijk niet voorstellen dat dit je zooooooo erg dwars kan zitten :think: . Als ik zie dat de huiskamer vol staat met soortgelijke topics dan lees ik alleen wat me leuk lijkt. Zie ik dat alles in een sticky staat dan ga ik ook gewoon verder met leven
Je zegt het nu toch zelf ook, je slaat de topics over die je niet ziet zitten, das toch de oplossing!
Dat is precies waar het om draait! Ik leef heus wel door, maar je vragen blijven stuk voor stuk onbeantwoord in een sticky topic!
Dat is het jammere ervan