Een kans geven okee, maar ik heb mijn vraag gisteren gesteld, en had ik dat in de HK gedaan/gemogen, dan had ik op zijn minst reacties gehad.
Nu tot op heden geen enkele reactie, en ik weet zeker dat het zo zal blijven. Daar hoef ik geen statistieken voor af te wachten.
Je stelt een vraag op KOK met het gegeven dat je wel ergens van iemand een reactie kan krijgen, niet omdat je graag je toetsenbord wil gebruiken.
En het liefst natuurlijk binnen een acceptabele tijd!
Anne marie, niet alleen jij moet er aan wennen de rest ook. grafische zaken heeft ook een poosje geduurd maar dat gaat nu ook gewoon goed.
Met de cadeau sticky’s ging het ook gewoon goed. Even geduld houden.
Grafische zaken is een heel forum, en geen sticky, dat is wel een verschil hè
@ruud wrote:
Even geduld houden.
En laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn

Heb ik vandaag bij een sollicitatiegesprek ook al aangegeven, maar wel met een positieve draai eraan!
Dan gaan wij je helpen geduld te kweken! Zullen we er 5 weken van maken? :mrgreen:
Aaaaargh
Wat doe je me aan…
Gelukkig is er over Tenerife wel veel te vinden op het WWW, maar leuker vond ik het om er met KOK-ers over te kwebbelen die er zijn geweest.
Jammer
zou je niet alnog een polletje hierboven kunnen maken?? hebben de moddies hun eigen bevindingen en als kokker kan je dan zien wat de rest wil!
Ik bedoel je?
Okee dat kan ik wel doen :thumbup:
Poll aangemaakt op advies van Konijn
Poll ingevuld Mijn antwoord lijkt me duidelijk, ik had al gezegd het met Anne-marie eens te zijn.
Vind het idee van Fiep overigens helemaal top.
@Anne-marie wrote:
Ik bedoel je?
Okee dat kan ik wel doen :thumbup:
dacht dat de modies dit topic geopend hadden… :oops: maar zo zou het ook kunnen!!
Ikzelf heb dan meer het gevoel dat et dan zwart op wit is of je het vind werken als kokkers ja of nee…
:thumbup: ik heb ook gestemd
Ik heb ook gestemd
Ik heb ook gestemd.
Dat idee van Fiep is :thumbup: .
Ik denk ook dat de sticky een onoverzichtelijk zooitje word…sorry…
Ik vind een sticky erg onoverzichtelijk, heb de 2e keus gestemd
Ik heb ook gestemd :thumbup:
Mijn stem is naar het tweede keuzevakje gegaan…