Speciale topics, wat is het nut??

Jij deed ook belerend met je :snooty: dus dan doe ik ook :naughty: Maar goed. Ontopic inderdaad.

@Suuzeke wrote:

Jij deed ook belerend met je :snooty: dus dan doe ik ook :naughty: Maar goed. Ontopic inderdaad.

Suuuuusy Q! Je banner!!! :shock: :shock: :shock:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En weer ontopic…Ik heb geen enkel probleem met dubbele berichten/onderwerpen, of alles in 1 onderwerp. Als ik informatie snel moet hebben google ik vrolijk verder terwijl mijn post beantwoord of onbeantwoord in de huiskamer zwerft. En hoelang mijn vraag onbeantwoord blijft zal me ook een worst wezen.

Ik had geen abonnement, meer op dit onderwerp.

Maar werd gewezen op het feit dat er nogal lachwekkend werd gereageerd, dus even beetje bijgelezen

Ik krijg wel een beetje het gevoel dat jullie (ik bedoel dus degene die het lachwekkend vinden) ook mijn reacties bedoelen, alszijnde overdreven/hilarisch. :think:

En ik vind het ook wel een beetje triest :cry: Dat er zo over gedacht word.

Even voor de duidelijkheid.

Het ging mij namelijk om 1 ding en dat is proberen ervoor te zorgen dat iedereen elke vraag zou moeten en mogen stellen die je maar wil in de Huiskamer, of dat nu een unieke vraag is of iets wat al tig keer voorbij is gekomen, dat zou er niet toe moeten doen.

Als je een vraag hebt, dan wil je daar gewoon graag antwoord op, anders zou je toch geen vraag stellen?

Anyway, Crien, ik kom dadelijk effe koffieen in jouw (echte) HUISKAMER, en jij kan me in ieder geval ook wat vertellen over MIJN VRAAG.

:wink:

@Nefarious wrote:

En hoelang mijn vraag onbeantwoord blijft zal me ook een worst wezen.

Prima toch, maar als ik een vraag heb, dan vind ik het eerlijk gezegd toch altijd fijn als ik ook een antwoord krijg :think:

We zijn allemaal verschillend hè!

@Nefarious wrote:

Suuuuusy Q! Je banner!!! :shock: :shock: :shock:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Van harte meis :-* :-*

@Anne-marie wrote:

En ik vind het ook wel een beetje triest :cry: Dat er zo over gedacht word.

Even voor de duidelijkheid.

Het ging mij namelijk om 1 ding en dat is proberen ervoor te zorgen dat iedereen elke vraag zou moeten en mogen stellen die je maar wil in de Huiskamer, of dat nu een unieke vraag is of iets wat al tig keer voorbij is gekomen, dat zou er niet toe moeten doen.

Als je een vraag hebt, dan wil je daar gewoon graag antwoord op, anders zou je toch geen vraag stellen?

Anyway, Crien, ik kom dadelijk effe koffieen in jouw (echte) HUISKAMER, en jij kan me in ieder geval ook wat vertellen over MIJN VRAAG.

:wink:

AMEN, to all of that! :smiley:

@Anne-marie wrote:

@Nefarious wrote:

Prima toch, maar als ik een vraag heb, dan vind ik het eerlijk gezegd toch altijd fijn als ik ook een antwoord krijg :think:

We zijn allemaal verschillend hè!

Precies, we zijn allemaal verschillend. :wink:

Hahaha, hoe verschillend blijkt wel uit dit topic, maar dat neemt niet weg dat we elkaar met respect kunnen blijven behandelen.

Ik erken dat ikzelf ook soms wel eens een slippertje hierin heb gemaakt, door een opmerking hier in het topic, zal dat verder niet aanhalen, maar elkaar ronduit uitlachen, vind ik dan ook weer niet nodig.

Nou ben er weg van. Crien ik kom eraan!

Anne-Marie ik snap heel goed dat je dit topic hebt gestart enzo hoor, maar ik snap niet zo goed dat als Ruud zegt dat ze het even aan willen kijken dat je het daar dan niet mee eens bent en er vervolgens zo op door gaat… dat vond ik vooral lachwekkend, sorry. :-*

@Anne-marie wrote:

Nou ben er weg van. Crien ik kom eraan!

En? Viel ik mee? 8) Zo tussen alle bezigheden van pakken en poetsen door met oude kleren en verwarde haren :lol: Alvast fijne vakantie en hopelijk heb je wat aan de boekjes! Weet zeker dat je het een leuk eiland gaat vinden; er zijn genoeg leuke (en betaalbare) dingen te doen.

Hahahaha, ja hoor tuurlijk, is me niks raars opgevallen.

Alles zag er netjes uit, heb er trouwens niet eens op gelet hoor :wink:

Bedankt nogmaals en ik geef ze een keer terug na de vakantie.

Jullie ook een hele fijne vakantie toegewenst :dance: :dance: :dance:

@Suuzeke wrote:

Anne-Marie ik snap heel goed dat je dit topic hebt gestart enzo hoor, maar ik snap niet zo goed dat als Ruud zegt dat ze het even aan willen kijken dat je het daar dan niet mee eens bent en er vervolgens zo op door gaat… dat vond ik vooral lachwekkend, sorry. :-*

Hierin ben ik het ook met Suuzeke eens.

Ik snap ook heel goed dat je het probleem aanhaalt.

En het is ook echt niet zo dat ik onder mijn bureau lig van het lachen, het is meer een glimlach (om het zo maar even uit te drukken)

Er komen zoveel reacties op, de een nog hefitiger dan de andere op een gegeven moment.

Dat vind ik dan persoonlijk een beetje overdreven.

Da’s mijn mening, sorry.

Ik wil verder ook zéker niemand tegen het hoofd stoten, da’s nooit mijn bedoeling!

En zoals je zelf al zegt: We zijn allemaal verschillend.

Daar is niks mis mee, dat is alleen maar goed :wink:

@Nefarious wrote:

Ehm, je stelt toch juist een vraag om antwoord te willen??

Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat het je niet zou boeien als je na een week nog geen antwoord hebt gekregen. Dan kan je net zo goed niets vragen toch :think:

Inmiddels een paar dagen verder en ik vermijd de sticky’s…

:?

@Madre wrote:

@Nefarious wrote:

Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat het je niet zou boeien als je na een week nog geen antwoord hebt gekregen. Dan kan je net zo goed niets vragen toch :think:

maar de huiskamer is niet mijn enige bron van informatie. ik heb het hele net tot beschikking, net als iedereen.

Inmiddels een paar dagen verder en ik vermijd de sticky's...

en 'dat' snap ik nou weer niet. jouw asperge vraag was toch beantwoord? of is er een quota waar de antwoorden aan moeten voldoen?

@Nefarious wrote:

@Madre wrote:
@Nefarious wrote:

maar de huiskamer is niet mijn enige bron van informatie. ik heb het hele net tot beschikking, net als iedereen.

Inmiddels een paar dagen verder en ik vermijd de sticky's...

en 'dat' snap ik nou weer niet. jouw asperge vraag was toch beantwoord? of is er een quota waar de antwoorden aan moeten voldoen?

Oh het gaat mij niet perse nu om het feit dat ik denk dat ik daar geen antwoord op krijg. Heb inderdaad toen van jou en Fiep antwoord gekregen :thumbup:

Ik wil gewoon niet steeds gaan lopen zoeken en heb geen tijd meer om elk uur te kijken wat er voor nieuws staat.
Vind het gewoon ook saai dat het niet meer rommelig mag 8)

En nee de huiskamer is niet het enige in het leven. Maar ik als ik dan toch kies om het in de huiskamer te plaatsen ipv te googelen dan wil ik natuurlijk wel antwoord.
Dan ga ik niet een vraag stellen en het mij niet interesseren of ik wel antwoord krijg natuurlijk..

Ik maak mij er verder niet druk om. Persoonlijk vind ik het niet werken. Ik ga niet uit mijn dak en mijn wereld stort niet in, maar ik vind het gewoon niets...

Net als dat het jou niets kan interesseren of er stickys zijn of niet.. :)

Ik zeg al niets meer hoor :roll:

@Madre wrote:

En nee de huiskamer is niet het enige in het leven. Maar ik als ik dan toch kies om het in de huiskamer te plaatsen ipv te googelen dan wil ik natuurlijk wel antwoord.

Dan ga ik niet een vraag stellen en het mij niet interesseren of ik wel antwoord krijg natuurlijk…

Ik maak mij er verder niet druk om. Persoonlijk vind ik het niet werken. Ik ga niet uit mijn dak en mijn wereld stort niet in, maar ik vind het gewoon niets…

Ik bedoel het uiteraard ook zoals Madre het hier uitdrukt.
Ik kan mijn vragen aan tig mensen en tig manieren beantwoord krijgen.
Dus echt niet alleen via KOK, hoewel ik het tot nu toe altijd een fijne inspiratiebron vond, een hele fijne zelfs, maar op deze manier gewoonweg niet meer dus....

En ik ben nou eenmaal iemand die alles uitpluist, zit in de aard van het beestje :wink:

Misschien een dom idee hoor :?

Maar kan bij die Sticky niet verschillende onderdelen staan?

Dus als je het topic opend dat je dan kan kiezen tussen:

Nederland

Duitsland

Belgie

Frankrijk

Spanje

Italie

verre reizen

o.i.d.

Dan is het misschien iets makkelijker zoeken…

Dat gaat helaas niet lukken met sticky topics.

klikkerdeklik, voor al uw suggesties 8)