Soms is het gewoon moeilijk

@Jannigje wrote:

volgde je ook hoor :mrgreen: :lol: :wink:

gelukkig maar, ik had echt het idee dat ik uit mijn nek stond te kletsen :wink:

@bigsby wrote:

@Jannigje wrote:

Hahaha, ik denk dat we allemaal wel moeite zullen hebben om te verwoorden wat de gyn zegt :lol:

@Lakeisha wrote:

@bigsby wrote:
@Jannigje wrote:

Hahaha, ik denk dat we allemaal wel moeite zullen hebben om te verwoorden wat de gyn zegt :lol:

ja vak apart :lol: :lol:

Jannigje, Succes met stein morgen

okee spannend dus!

(en ik volg je ook LOL)

@Lakeisha wrote:

Jannigje, Succes met stein morgen
dank je wel :mrgreen:

We zijn net thuis.

Stein is neusamandelen armer en buisjes rijker. En helaas is ie ziek. Morgen moet ik de kinderarts terug bellen.

Hij spuugt de hele boel onder en heeft hele erge diarree. Kinderarts denkt aan een virus.

Balen zeg,

Och jee, arm kind :frowning: Even een dikke :hug: voor Stein

arme jongen :hug: :hug:

Meiden…Stein is nog steeds ziek. Vanmorgen 2 slokken water gedronken en daarna alweer 2 keer gespuugt.

Moet van de arrts aan ORS beginnen en als ie om 12.30 uur nog niets binnenhoudt moeten we komen

SOrry dat ik even ego ben (owww ja door dit met Stein gaan mijn wachtdagen wel lekker snel)

Ach meis toch :hug: Wat zielig voor je mannetje! Ik hoop dat hij snel beter wordt! :-*

Na mijn berichtje over dat we om 12.30 moesten bellen om te komen bleef Stein spugen dus ik heb eerder gebeld. (10 uur al) en we moesten gelijk naar de SEH komen aangezien Stein al lang niet meer geplast had.

Om 10.45 zaten we in het ziekenhuis.

Dokter kwam meteen kijken en het komt idd niet van de narcose maar heeft een buikvirus. Slechte timing helaas.

Dokter dacht dat ie het ergste al achter de rug had aangezien zijn buikje alweer beetje rustiger klonk.

Eenmaal thuis 13.30 uur heeft ie iets gedronken en een danoontje op. Daarna heeft ie heerlijk 2 uur liggen slapen. Toen hij wakker werd ging het weer een beetje. Wel heel slap maar hij houdt wel weer dingen binnen.

Gelukkig maar.

Gelukkig wat goed nieuws! ben blij te lezen dat het de goede kant op gaat :-*

Gelukkig gaat het met Stein al wat beter :hug: :hug:

idd een ongelukkige timing :cry:

:hug: :hug: :hug:

gos die stein… het houdt maar niet op he :doh:

beterschap!

Jannigje, hoe is het met Stein? Voelt ie zich alweer wat beter? :pray:

Ik ben best zenuwachtig voor mijn afspraak met de gyn moet ik zeggen. Het komt nu toch wel dichtbij :shifty:

Nog maar een paar daagjes h’e, spannend hoor!

Laat het maar zover zijn dan weet je tenminste weer wat meer :wink:

Ja inderdaad :mrgreen:

Woensdag zul je merken dat deze afspraak niet eens zo spannend is, ze gaan gewoon wat gegevens met je doornemen :wink:

Enne misschien kun je ook vragen of je een echo kunt krijgen, weet je gelijk al iets meer :wink:

Ik durf nooit zo goed iets te vragen wat voor mezelf is :shifty: Maar zal het onthouden. Tnxz for the tip :wink: