Oh spannend bigsby. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet echt super veel van die banner snap hoor :shifty: Als ik dus in het groene gedeelte zit, dan zijn dat mijn vruchtbare dagen?
@Lakeisha wrote:
Oh spannend bigsby. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet echt super veel van die banner snap hoor :shifty: Als ik dus in het groene gedeelte zit, dan zijn dat mijn vruchtbare dagen?
:mrgreen: had ik dus ook nog nooit gezien… al bijna 2 jaar lid van Kok… :oops:
nooit geweten.
Groen betekend idd vruchtbare periode
@Pitje27 wrote:
@Lakeisha wrote:Oh spannend bigsby. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet echt super veel van die banner snap hoor :shifty: Als ik dus in het groene gedeelte zit, dan zijn dat mijn vruchtbare dagen?
:mrgreen: had ik dus ook nog nooit gezien… al bijna 2 jaar lid van Kok… :oops:
nooit geweten.
Hihi, :mrgreen:
@Lakeisha wrote:
@Jannigje wrote:ja en ik ook :mrgreen:Groen betekend idd vruchtbare periode
Oke, dus dan moet ik ervoor gaan :mrgreen:
Ja jij mag nu al he
hihi, Zal je zien, zijn we straks allemaal zwanger voordat we naar de gyn moeten :mrgreen:
@Lakeisha wrote:
hihi, Zal je zien, zijn we straks allemaal zwanger voordat we naar de gyn moeten :mrgreen:ik hoop het :mrgreen:
ja hoor, is nu een jaar geleden, die longontsteking
heel veel succes morgen!
laat je weten hoe het was?
Bigsby hoe was het vandaag???
Ja bisgby, ik ben ook wel benieuwd
ff gecopierd uit een ander topic:
Ze heeft eerst alles doorgenomen, daar kwam niks bijzonders uit. We zijn beide nooit geopereerd, geen drugs gebruikt, geen trauma’s meegemaakt, enz…
Daarna heeft ze een inwendige echo gedaan, zoals ze kon zien zaten er geen cyste’s en kon ze zien dat ik mijn ei al had gehad (had ik ook niet anders verwacht )
Ze wil dat ik een maandje ga temperaturen, dat is iets waar ik eigenlijk nooit aan wilde beginnen maar helaas moet het maar Verward
Op dag 2,3 of 4 moet ik bloed laten prikken (als ik ongesteld ben geworden) en op dinsdag 16 maart heb ik een afspraak met een fertillitiearts (gister met de verpleegkundige) dan gaat hij weer een echo doen en verder hangt het af van de bloeduitslagen.
@Lakeisha wrote:
hihi, Zal je zien, zijn we straks allemaal zwanger voordat we naar de gyn moeten :mrgreen:
haha zal wel eens tijd worden :snooty: :mrgreen:
en wat kunnen ze dan precies in je bloed tegenkomen als je moet bloedprikken?
chlamidia, en je kunnen aan een stof zien of je hersenen de juiste signalen afgeeft naar je lichaam toe en andersom. Dat moet getest worden als je ongesteld bent want dan horen ze geen signalen aan elkaar af te geven.
pfff moeilijk uit te leggen zeg :roll: :mrgreen:
Ik snap je nog hoor :mrgreen:
volgde je ook hoor :mrgreen: :lol: