Ze heeft toch ff kunnen zien dat ik geen cystes heb, en dat alles er op het eerste gezicht goed uitziet :thumbup:
Het zegt natuurlijk niks maar toch…
Bij ons in het ziekenhuis word standaart bij je intake afspraak een echo gemaakt. Ik hoef er dus niet om te vragen.
Spannend he lakeisha.
Hier gelukkig alles weer goed. Stein weer helemaal opgeknapt.
Ikzelf heb erg veel last van mijn bekken op het moment. Geen idee hoe het komt dat het nu weer zo erg is. (altijd wel bekkenpijn maar niet zo erg als nu)
Nou als ik het durf ga ik er wel om vragen, maar kijk eerst even hoe het gesprek zal gaan
Gewoon om vragen hoor!
Check mijn banner :evil:
Hé verdorie Bigsby :evil: Had het zo gehoopt voor je!
@bigsby wrote:
Check mijn banner :evil::evil: :evil: :evil: stomme duivels :evil:
Had zo gehoopt dat ze weg zouden blijven :-*
ja ik hoopte dat ze bij de buren gingen spelen maar dat hielp niet :twisted:
Helaas weten ze me elke maand weer te vinden :twisted:
Morgen maar beginnen met temperaturen, en daarna gelijk maar bloedprikken :?
Ik hoopte zo dat dat allemaal niet meer hoefde :evil:
Ik had het ook zo voor je gehoopt :?
:-*
@bigsby wrote:
ja ik hoopte dat ze bij de buren gingen spelen maar dat hielp niet :twisted:
Het is ook gewoon kt :evil: Maar er zit positiefs aan…Nu kan je in ieder geval een stapje verder :-
@Lakeisha wrote:
@bigsby wrote:dat is wel weer waar. Nieuwe stap word nu gezet. Een hele spannende stap :shifty: :-*ja ik hoopte dat ze bij de buren gingen spelen maar dat hielp niet :twisted:
Het is ook gewoon kt :evil: Maar er zit positiefs aan…Nu kan je in ieder geval een stapje verder :-
Nou meiden, voor mij nog 1 dag te gaan :shifty: Ben zo benieuwd he! Niet eens meer superzenuwachtig, maar nu gewoon nieuwsgierig :lol:
Ondanks dat het nog steeds een beetje voelt als falen, ben ik wel blij dat ik de stap heb gezet.
Kristalkindje, je verhaal is zo herkenbaar. Ook geen MMM maar toch zwanger geworden. Dat is wat wij ook willen, geen MMM meer, trek ik niet.
Belly, ik begrijp je man heel goed. Misschien is het schaamte, misschien heeft hij (onbewust) grenzen getrokken, zoals wij wel hebben gedaan.
Ik heb niet het hele topic gelezen, hoe is het nu met Belly, Jannigje en Bigsby? Ik ken jullie van een ander topic, maar schrijf zelf niet veel meer hier. Heb volledig afstand genomen, we zaten er zelfs over te denken weer aan de pil te gaan, maar die stap is te groot.
Ondanks mijn PCO heb ik sinds eind julie, sinds we gestopt zijn in het ziekenhuis, een cyclus van 30/35 dagen… heel netjes dus. We laten het zo maar even. Raken we ooit zwanger, dan zijn we dolgelukkig. Zo niet, dan leren we daar ook mee leven.
We hebben verwijten gekregen hoor, van mensen die zeggen dat onze wens niet groot genoeg is. Misschien, maar ik heb ook 2 gehandicapte broers waarvan niet bekend is wat ze hebben en of het erfelijk is. Toen wij stopten met de pil hebben we dus heel duidelijk onze grens aangegeven: géén kunstmatige behandelingen. Toen we daar beland waren, was het voor ons over. Ik zit dus niet aan de pil, heb PCO, blijkbaar nu toch iedere maand een eisprong?? Of in ieder geval een redelijke cyclus. We zien wel. We zijn er niet meer mee bezig, was hier ook al weken niet meer geweest.
Sterkte allemaal!
:hug: :hug: :hug:
@vliegje wrote:
Kristalkindje, je verhaal is zo herkenbaar. Ook geen MMM maar toch zwanger geworden. Dat is wat wij ook willen, geen MMM meer, trek ik niet.
Belly, ik begrijp je man heel goed. Misschien is het schaamte, misschien heeft hij (onbewust) grenzen getrokken, zoals wij wel hebben gedaan.
Ik heb niet het hele topic gelezen, hoe is het nu met Belly, Jannigje en Bigsby? Ik ken jullie van een ander topic, maar schrijf zelf niet veel meer hier. Heb volledig afstand genomen, we zaten er zelfs over te denken weer aan de pil te gaan, maar die stap is te groot.
Ondanks mijn PCO heb ik sinds eind julie, sinds we gestopt zijn in het ziekenhuis, een cyclus van 30/35 dagen… heel netjes dus. We laten het zo maar even. Raken we ooit zwanger, dan zijn we dolgelukkig. Zo niet, dan leren we daar ook mee leven.
We hebben verwijten gekregen hoor, van mensen die zeggen dat onze wens niet groot genoeg is. Misschien, maar ik heb ook 2 gehandicapte broers waarvan niet bekend is wat ze hebben en of het erfelijk is. Toen wij stopten met de pil hebben we dus heel duidelijk onze grens aangegeven: géén kunstmatige behandelingen. Toen we daar beland waren, was het voor ons over. Ik zit dus niet aan de pil, heb PCO, blijkbaar nu toch iedere maand een eisprong?? Of in ieder geval een redelijke cyclus. We zien wel. We zijn er niet meer mee bezig, was hier ook al weken niet meer geweest.
Sterkte allemaal!
Nou dat ben ik niet met mensen eens hoor, dat jullie wens niet groot genoeg was :naughty: Ik vind het juist een hele dappere beslissing van jullie en ik hoop dat jullie toch ooit een wonder zullen meemaken! :hug: :-*
@vliegje wrote:
Kristalkindje, je verhaal is zo herkenbaar. Ook geen MMM maar toch zwanger geworden. Dat is wat wij ook willen, geen MMM meer, trek ik niet.vliegje ik "ken"jou van een ander topic.
Sterkte allemaal!
Vind het raar dat mensen zoiets durven zeggen. Dat jullie wens niet groot genoeg zou zijn.
Als jullie achter jullie besluit staan om geen kunstmatige dingen te laten doen dan is dat aan jullie. En dat zegt niets over jullie wens.
Ik ben het in ieder geval niet met ze eens.
:-* :-*
Hier verder nog geen nieuws…wachten duurt lang :mrgreen:
Lakeisha: hoe is het met jou???
Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest. Ik heb direct een uitstrijkje, kweekjes en inwendige echo gehad. De echo vond ik meevallen maar het uitstrijkje…menn wat deed dat zeer :evil:
Ik moet zaterdag ongesteld worden(was ook al waarschijnlijk te zien op de echo) en dinsdag bloedprikken. Tenzij ik wel zwanger zou zijn, want dat zou ze nu nog niet kunnen zien. Maar zoals het eruit zag, word ik gewoon ongesteld. Dan moet ik over 10 dagen terug komen, dan krijg ik weer een echo (ben even hierover de kluts kwijt, dus dan zal ik nog even over bellen) en dan zo een week na mijn eisprong moet ik nogmaals bloedprikken. Ze gaan ook meteen achterhalen waarom mijn menstruatie zo pijnlijk is de eerste 2 dagen. En als ik dan mijn eisprong heb, moeten we verplicht vrijen en dan moet ik de volgende dag terug komen voor een uitstrijkje van mijn slijm.
Ik ben geloof ik wat vergeten in me op te nemen met die 10 dagen, maar dat zal ik nog wel van haar horen
Ik zit nu te twijfelen of k het mijn manager moet vertellen aangezien dit zeker weten allemaal tijdens werktijd moet. Dan kan ik misschien wat regelen met mijn uren.
Jeetje ze hebben ook al een hoop stappen ondernomen :shock: :o
Wel rot dat ze al konden zien dat je waarschijnlijk gewoon ongesteld gaat worden.
Ik weet niet of je het wel of niet moet vertellen op je werk.
Ik heb namelijk datzelfde probleem straks :shifty:
Ja Bigsby was daar ook al verbaasd over :lol: Maar ik hoef ook niet te tempen, ze had voldoende aan mijn uitleg met betrekking tot de ovulatietesten :think: Maar denk dat ik voor mezelf, just in case, toch ga tempen…ondanks dat ik er fel tegen was…maar dan ben ik ze misschien een stapje voor als ze het toch willen gaan doen.
Ja moeilijke keuze is dat hé…wel of niet je baas vertellen :think:
dat scheelt…bij mijn ziekenhuis vinden ze tempen onzin. dus bij mij gaan ze ook gelijk actie ondernemen ?.
@Jannigje wrote:
dat scheelt…bij mijn ziekenhuis vinden ze tempen onzin. dus bij mij gaan ze ook gelijk actie ondernemen ?.
Ik hoop het voor je!

Scheelde wel dat ik niet hoefde te vragen om een echo :lol: