Soms is het gewoon moeilijk

hallo dames

hoe is het met jullie?

Met uitzondering van dat ik nog steeds niet zwanger ben gaat het goed :mrgreen:

En met jou?

Ja gaat op zich wel.

Ik heb net een echte dip achter de rug (ook een forum dip) maar nu gaat het wel weer.

Balen hoor bigs… :hug: :hug: :hug: :-*

voor mij word het ook wel weer spannend vind ik. AL heb ik eigenlijk geen hoop meer heb dat het toch nog zonder MMM gaat lukken.

Heeft die dip met het niet zwanger worden te maken? of is het om wat anders?

Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig een dip heb hoor! het is toch gewoon raar dat het ons 1x is gelukt maar nu ineens niet meer? ik snap dat echt niet :think:

en ik ben de laatste tijd ook bang dat het niet meer gaat lukken :cry:

Hoelang moet je nog?

ik zet vast mijn duimen aan het werk :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dip is idd meer van het niet zwanger raken en alle andere mensen om me heen (behalve mijn zus jammer genoeg) zwanger raken.

Ik moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden

Ik duim dat het dit keer weg blijft :pray: :pray: :pray:

ja vervelend h’e dat iedereen maar zwanger raakt :?

Weet je wat het is… ik vind het leuk voor hun en gun het ze ook echt MAAR ik gun het mezelf ook zo :roll: :eh:

Maar ja zal misschien ooit nog wel een keer gebeuren

ja dat gevoel heb ik ook :?

Op een gegeven moment is het gewoon ff eerst onze beurt :snooty:

Zo meiden hier even een verslag van mij hoe het ging bij de gyn.

De gyn had de zaaduitslagen van M binnen. Die waren via M zijn huisarts gedaan. M zijn huisarts zei dat alles goed was maar van de gyn kregen we ander nieuws. Het zaad is zo slecht (weinig en zwemt absoluut niet) dat we zelfs niet voor IUI in aanmerking komen.

We moeten gelijk door naar IVF.

Tja dit was natuurlijk een klap in ons gezicht aangezien M zijn ha zei dat alles goed was.

Nou mochten we al over 2 weken terug komen om het verdere behandelplan te bespreken maar we hebben gekozen voor even te laten bezinken en te genieten van onze minivakantie eind april.

Maandag 3 mei mogen we gelijk komen (we komen 30 april terug dus das dan best snel)

Jannigje, jeetje wat schrikken zeg :shock:

Weten ze het zeker dan? aangezien de HA andere uitslagen heeft? :think:

Maar wat een verschrikkelijk k*t nieuws zeg :evil:

Hoe en wanneer ga je daarmee beginnen?

hoe kan een ha zeggen dat het goed is, terwijl de gyn zegt van niet…

en vooral dat jullie nu al naar ivf moeten…

kunnen ze het voor de voorzichtigheid niet nog een keer testen? (alhoewel ze dat bij ivf ook doen)

wat een schok zeg… :hug:

3 mei een afspraak om datums enzo t bespreken

@Pitje27 wrote:

hoe kan een ha zeggen dat het goed is, terwijl de gyn zegt van niet…

en vooral dat jullie nu al naar ivf moeten…

kunnen ze het voor de voorzichtigheid niet nog een keer testen? (alhoewel ze dat bij ivf ook doen)

wat een schok zeg… :hug:
word ook nog gedaan…MAAR van de gyn mochten we er niet op hopen dat het beter erop word

(zaadonderzoek die via de ha is aangevraagt is wel in het ziekenhuis onderzocht in het lab)(alleen in een ander ziekenhuis als de mijne)

hee dames hoe is het hier? Al vorderingen??

Ik ben 3 dagen overtijd, maar ik geloof er niet meer in hoor haha. Had even de hoop, gister testje gedaan, negatief. Maar omdat we er niet mee bezig zijn heb ik geen idee OF ik een ei heb gehad en zoja WANNEER… Ik ben uitgegaan van mijn laatste cyclus.

Volgens mij begon ik net iets te vloeien, dus het zal wel doorzetten. Hoop dan pas morgen want heb zo een huwelijksreportage. Anders moet ik tijd hebben om me te ‘verschonen’ en dat heb ik op een huwelijk nooit…

Spannend Vliegje, zal je maar net zien, ben je er niet meer meebezig en raak je zwanger :wink:

Ik hoop het zoo voor je :pray: :pray:

Nee hoor, ben vandaag wat gaan vloeien. nog niet veel, maar temp is gezakt. Ik verwacht wel dat het gaat doorzetten, maar het duurt lang, lijkt te wringen.

Ben blij en onzeker tegelijk…

Vorige week naar gynaecoloog, eerste vruchtbaarheidsonderzoek…

Vandaag…positieve zwangerschapstest in m’n hand!!!

Kan het bijna niet geloven!!!

Ondertussen wel onzeker, na miskraam van de vorige keer (nu bijna een jaar geleden…)

We zijn dus gematigd blij…wil wel genieten maar geloof het pas als ik ook echt een hartje zie kloppen op de echo…

Aan de ene kant kan ik het wel van de daken schreeuwen, aan de andere kant onzekerheid…

Tis wat he…maar … :stuck_out_tongue: IK BEN ZWANGER!!!

Super Ilse, gefeliciteerd :dance:

Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed :pray: :pray:

Hier ook duimpjes dat het goed blijft gaan :pray:

Gisteren heeeele erge buikpijn…en weg zwangerschapsverschijnselen…

Huisarts gebeld…het enige wat ik kan doen is afwachten en bij 7 weken een echo maken…

Ik ie de bui al hangen…m’n gevoel zegt dat het wederom echt mis is…alleen kwam de miskraam de vorige keer spontaan op gang en nu (nog) niet…

Ik zit er helemaal doorheen…Kan toch niet 2 weken gaan zitten afwachten???

Pfffffffffffffff iemand tips???

Huil de hele dag… :thumbdown: