wow, zo kom ik hier ff niet
en de eerste smeekbedes zijn al verhoord zie ik!!! :dance:
lakeisha gefeliciteerd joh!!
woeii
Vliegje: goed gedaan zeg, een 10 :shock: :dance: :dance:
Hallo allemaal.
Ben terug van de gyn.
Ik heb een gesprek gehad en er is bloed geprikt. Er is een uitstrijkje gemaakt en ik heb een inwendige echo gehad.
Inwendige echo zag er goed uit. En bloed (hormoonwaardes enzo) krijg ik de uitslag de volgende afspraak.
Bij de volgende afspraak gaan we ook vervolg stappen bespreken.
Wel adviseerde de gyn deze maand ovutesten te gebruiken zodat ik zeker weten een eisprong heb.
Volgende afspraak heb ik 1 april. (en 2 of 3 april moet ik ongesteld worden)
Ik moet zeggen dat het me allemaal wel meeviel op het moment zelf maar ik heb nu wel erg buikpijn en ook bloedverlies.
Jannigje, fijn dat alles mee is gevallen. Nu maar hopen dat je gauw zwanger raakt
Hier heb ik gisteravond een miskraam gehad
@Lakeisha wrote:
Hier heb ik gisteravond een miskraam gehad![]()
![]()
Hele dikke knuffel :hug:

@Lakeisha wrote:
Jannigje, fijn dat alles mee is gevallen. Nu maar hopen dat je gauw zwanger raakt![]()
Hier sluit ik me bij aan :hug:
Lakeisha, ik vind het zo erg voor je :hug: :hug:
Dank jullie wel lieve meiden :-*
Heb vandaag ook even op mijn werk zitten huilen :oops: Ik dacht dat ik het beter kon verbannen uit mijn gedachten, maar het heeft me toch iets meer gedaan dan ik zelf had verwacht.
Nu is het wachten wanneer ik echt ongesteld ga worden
Nogmaal een dikke :hug:
@bigsby wrote:
Nogmaal een dikke :hug:
Dank je wel meis! Morgen gaan mijn duimpjes voor je draaien hoor! Nou ja morgen, doen ze nu al een beetje

Dankje wel, ik laat je het via sms wel weten wat er gezegt is
Na mijn sollicitatie waarschijnlijk, of misschien op de fiets nog wel hihihihihi
@bigsby wrote:
Dankje wel, ik laat je het via sms wel weten wat er gezegt is
Na mijn sollicitatie waarschijnlijk, of misschien op de fiets nog wel hihihihihi
:mrgreen:
Zie je het al voor je?>
Op de fiets van het zkh, naar mijn sollicitatiegesprek (waar ik vast met mijn hoofd niet bij ben maar ach…) te sms-en met jou :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oh flauw h’e
eigenlijk ben ik niet in de stemming om te lachen!
@bigsby wrote:
Zie je het al voor je?>
Op de fiets van het zkh, naar mijn sollicitatiegesprek (waar ik vast met mijn hoofd niet bij ben maar ach…) te sms-en met jou :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oh flauw h’e
eigenlijk ben ik niet in de stemming om te lachen!
Whahaaha :lol: :lol: :lol:
ooow wat ontzettend k*t lakeisha…
O Lakeisha, wat lees ik nu!!! Vreselijk Heel veel sterkte!
Jannigje ook sterkte de komende weken!
Ik heb net een afspraak bij de fertilitiearts gehad, zij heeft een kweek afgenomen, en een inwendige echo gedaan. Alles ziet er goed uit, en ze ziet geen reden waarom wij niet gewoon zwanger kunnen raken.
Op de eerste dag van mijn ongesteldheid moet ik een afspraak maken voor een HSG onderzoek, maar ze verwacht daar ook niks te zien hooguit wat vuiltjes misschien.
En door die contrastvloeistof heb ik misschien de eerste maanden meer kans op een zwangerschap. Verder gaan ze geen onderzoeken doen omdat we als zwanger zijn geweest en er niks mis is. Dus na het onderzoek gewoon een half jaar afwachten en als ik dan nog niet zwanger ben dan mag ik weer komen
Dat is toch goed nieuws! Je hoort vaak goede verhalen over die HSG.
Ik hoop zo dat je nu gauw een vette positieve test in je handen hebt
@vliegje wrote:
O Lakeisha, wat lees ik nu!!! VreselijkHeel veel sterkte!
Jannigje ook sterkte de komende weken!
Dank je wel meis :-*
@Lakeisha wrote:
Dat is toch goed nieuws! Je hoort vaak goede verhalen over die HSG.
Ik hoop zo dat je nu gauw een vette positieve test in je handen hebt![]()
Ik hoop dat we samen een positieve test krijgen deze/volgende maand

gaan we beide voor december hihiihi