Soms is het gewoon moeilijk

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-*

Moe zeggen dat ik het wel eng vind hoor :shifty:

van harte gefeliciteerd Lakeisha!!

gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:

hopen dat je een mooie zwangerschap hebt… zonder al te veel kwaaltjes…

x flowergirl :-*

Dank je wel :-*

hoeveel weken zou je nu zijn??? en heb je al last van de eerste kwaaltjes???

:-*

@flowergirl wrote:

hoeveel weken zou je nu zijn??? en heb je al last van de eerste kwaaltjes???

:-

Ben nu 4 weken, dus erg pril nog. De enige kwaaltjes die ik heb is dat ik echt ontzettend last heb van mijn (.)(.) en moe ben :zzz: Verder alleen de zenuwen :mrgreen:

:-

oke… ja kan me voorstellen dat het heel spannend is… wij zitten binnenkort ook in de w8weken… heb op dit moment denk ik me eisprong… dus ff afwachten… na hoeveel dagen over tijd heb je een test gedaan dan?? wel snel al denk ik… en ja zenuwen… daar ben je dnek ik ook moe van… maar wel super zeg!!! ben heel blij voor jullie… heb je er veel moeite voor moeten doen?? medicijnen??

x suus

@flowergirl wrote:

oke… ja kan me voorstellen dat het heel spannend is… wij zitten binnenkort ook in de w8weken… heb op dit moment denk ik me eisprong… dus ff afwachten… na hoeveel dagen over tijd heb je een test gedaan dan?? wel snel al denk ik… en ja zenuwen… daar ben je dnek ik ook moe van… maar wel super zeg!!! ben heel blij voor jullie… heb je er veel moeite voor moeten doen?? medicijnen??

x suus

Ik was 3 dagen over tijd, maar dacht dat dat gewoon zenuwen waren voor de mmm. Daar waren we net mee begonnen en ik zou deze week bloed moeten prikken. Op aanraden van een vriendin ben ik een test gaan doen, om een zwangerschap uit te sluiten. De kans zou dan bestaat dat mijn menstruatie vanzelf wel zou komen :lol:

Maar al met al, hebben we dus helemaal geen medicijnen hoeven te slikken, dan wel verdere onderzoeken te doen. :inlove:

Voor jou gaat het dus ook spannend worden! Zijn jullie allang bezig?

oke… nou wat een geluk heb je zeg!!!

uhm… we zijn een jaar zelf bezig geweest om op ons eigen houtje zwanger te worden… dit wilt niet omdat ik pcos heb., en vanaf dec… in de mmm ik zit aan de clomid en heb deze maand 100 mmg geslikt en alles ziet er goed uit. alleen hadden ze verwacht dat ik afgelopen weekend me eisprong had… dus maandag weer heen geweest., en had 2 eitjes zitten van 3,5 cm… dus te groote van 2 cherry tomaatjes… en dus heb ik vandaag me eisprong… denk ik… gok ik… morgen weer naar de gyn,

dus we zitten volop in de mmm…maar goed… k vind het wel heel spannnend… xxx

Jeetje, dan zijn jullie inderdaad ook al een tijdje bezig! Ik hoop voor je dat je gauw ook een positieve test mag vasthouden hoor!

ooow ik hoop het ook echt zooo erg!!! mja… dat weet je nooit… alles zit wel mee…

mijn man heeft perfect zaad!! bovengemiddeld… we hebben een goede samenlevingstest gehad,… mijn zuurtegraad was goed… en zijn zaad overleefde het bij mij… me baarmoederslijmvlies wordt mooi dik… en heb nu zelfs 2 eitjes… dus dubbel zoveel kans!!!

dus ik heb zoiets ik zou niet weten waarom het niet zo zou zijn deze maand?? wat houdt ons tegen… niks!! dus straks de wachte weken in… en vind dat best wel moeilijk… aangezien ik totaal geen geduld heb he!!

:-* :-*

Hahaha, ja die wachtweken die zijn altijd moeilijk om door te komen. Probeer iets te vinden wat je aandacht er een beteje vanaf kan halen. Sporten? Bioscoopje?

Mijn man moest zijn zaadjes nog inleveren, maar blijkbaar zijn ze toch nog goed…hihi

@Lakeisha wrote:

geloof ik goed, maar gaat helemaal goed komen hoor :hug:

@Chelleke wrote:

@Lakeisha wrote:

geloof ik goed, maar gaat helemaal goed komen hoor :hug:

Lakeisha, gefeliciteerd!! Wow zeg :smiley:

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden geloof ik, ben gaan vloeien, na precies 28 dagen. Mijn cyclussen lijken wel droomcyclussen te worden :slight_smile: Toch wel fijn dat alles nu even goed lijkt te werken. Niet dat ik nu het gevoel heb dat we zwanger kunnen worden, want daar zijn we nog steeds niet meer bezig. Maar gewoon het feit dat mijn lichaam weer beter werkt is heel fijn.

Wilde het toch ff kwijt :smiley:

Vliegje, dank je wel :inlove: Ben ook superblij, maar vind het ook echt heel erg eng :shifty:

Wat goed dat je cyclus regelmatig lijkt te gaan worden zeg! Wie weet is het nu toch allemaal een stukje makkelijker. Gewoon de natuur op zijn beloop laten. Zoals jullie nu al doen. Ik blijf voor je hopen meis! :-*

Lakeisha: gefeliciteerd meis :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-*

Hier ook nog ff een felicitatie Lakeisha :dance: :dance:

Hoi vliegje, super dat je cyclus nu een stuk regelmatiger is. :dance:

Hoe gaat het verder met je?

Bigsby, goed :wink:

Ik moest vandaag toevallig weer op voor een examen (wij moeten ieder 1,5 jaar op om onze diploma’s geldig te houden -> assurantien) en had een maand geleden mijn diploma beleggen behaald. Door verlenging van de PE periode verliep dat diploma afgelopen week alweer (ja slaat nergens op, i know…) dus vandaag opgegaan voor de PE en geslaagd met een 10 :smiley: Ikke blij haha.

Hoe gaat het met jou?