Soleil,Frischling & ik ..

Super dames :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vind het echt een prestatie… applausje hoor! :clap: :clap: :clap:

Hihi, wat leuk jullie reacties;-)



Dit was mijn 4de jaar en het was best wel pittig aangezien ik nog steeds last heb van bekkenklachten (helemaal rond mijn menstruatie en tjakka… dat was dus ook net rond dit weekend)

Halverwege dacht ik even, dat ik onderuit zou gaan maar door mijn tempo aan te passen kon ik toch rustig verder lopen. Gelukkig maar, want het is zo kicken als je dan met bloemen en chocoladepepernoten (onderweg van mijn moeder gekregen, het pakje chocolademelk kon ik niet tillen) over de finish gaat. Heerlijk gevoel!

Smerig flesje isotoon drinken naar binnen slaan, medaille om en zak pepernoten open…hihi



Ik heb weer helemaal de smaak te pakken en ik denk, dat ik serieus onder begeleiding verder ga trainen zodat ik volgend jaar nog sneller ben. Ik deed altijd voor de lol mee, maar ik wil nu best wel eens kijken wat er mogelijk is. Mijn man is ook bloedfanatiek en die is dus mooi 43ste ofzo geworden van de recreanten met zijn 25 minuten (hij heeft eens 23 minuten gelopen :shock: ) Ik vind dat zo knap he.

Hij kon zijn bloemen dus ook niet aannemen onderweg want hij was sneller dan mijn moeder kon reageren…hihi



Enne: hebben jullieook spierpijn? :wink: Ik, verbazingwekkend genoeg, helemaal nergens last van! Is ook wel zo prettig.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Ben SUPER trots op jullie!

Hoi!



Carly, ik heb je net bij de 2 mijl en bij de finish gezien :thumbup: :thumbup: Leuk hoor! Ohhh lekker pepernoten mjammie…ja vies hé dat drankej jugh…heb omdat ik echt heel erg behoefte had aan iets 3 slokken genomen, maar kreeg het echt niet verder mijn strot door…Coole zonnebril had je trouwens :mrgreen: . ijn dat je nergens last van hebt nu! Alleen vervelend van die bekkenklachten…

Oh onder begeleiding trainen is helemaal zo gek niet hoor. Ik heb er mijn voordelen mee gedaan, ik was hard op weg mezelf stuk te lopen door iedere keer teveel van mezelf te eisen. Doordat er trainers zijn werd ik wel op tijd teruggefloten waardoor ik goed voorbereid en sterk genoeg in mijn gewrichten kon starten.



Karin, heb jou ook zien finishen, maar ik heb jou dan achteraf toch niet gezien, je had een ander model hoofdtelefoon dan dat ik gezien had. Maar leuk he, die filmpjes, ik vind dat echt leuk omdat terug te zien. alleen bij mij werkt de 2e camera op de vismarkt nog niet, beter gezegd filmpje staat er niet op. Ben benieuwd naar de foto, hoop dat dat betere kwaliteit is dan de filmpjes, moest 3 keer kijken voordat ik mezelf zag :mrgreen: .



Heb alweer zin in de training van morgen. Aangezien ik helemaal geen last van mijn knieen heb, ga ik weer een stapje sneller trainen.



Geniet nog lekker na!

wat onwijs goed van jullie!!



Ik denk dat ik nu nog aan het lopen zou zijn :oops:

Ik ga meteen even kijken naar de beelden;-)



Die bril is echt wel nodig. Ik heb erg snel last van hoofdpijn door felle lucht en zon, en de zon kwam net door toen wij naar de start gingen.



Mutsie: als je laatste bent komt de bezemwagen achter je aan;-) Er wordt goed aandacht besteed aan de allerlaatste loper. Bezemwagen, auto’s en motoren er achteraan en heel hard toejuichen. Wij wachten ieder jaar op de laatste loper zodat we die even goed kunnen toejuichen.

Dit jaar was de laatste loper een dame die het heeeeeeeeeeeel zwaar had maar ze zette toch door ook al ging het heel langzaam en moeilijk. Daar heb ik dan echt respect voor, gewoon doorgaan! Toppie hoor.

@Frischling wrote:

Ik ga meteen even kijken naar de beelden;-)



Die bril is echt wel nodig. Ik heb erg snel last van hoofdpijn door felle lucht en zon, en de zon kwam net door toen wij naar de start gingen.



Mutsie: als je laatste bent komt de bezemwagen achter je aan;-) Er wordt goed aandacht besteed aan de allerlaatste loper. Bezemwagen, auto’s en motoren er achteraan en heel hard toejuichen. Wij wachten ieder jaar op de laatste loper zodat we die even goed kunnen toejuichen.

Dit jaar was de laatste loper een dame die het heeeeeeeeeeeel zwaar had maar ze zette toch door ook al ging het heel langzaam en moeilijk. Daar heb ik dan echt respect voor, gewoon doorgaan! Toppie hoor.




Dit was de laatste.

ze is met groot gejuich ontvangen :thumbup:

Wauw knap hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hahaha, en die laatste… als ik dat was geweest was ik waarschijnlijk bij de politieman achterop gesprongen hoor :wink: .

Maar ja, ik zie mezelf ook niet zo snel door Groningen rennen! :wink:

Ja ! Heb jullie nu ook zien finishen dames :thumbup: Carly, loop je ook op muziek ? Wat had je opstaan ? 8)



Ik kwam heel blij de finish over :smiley:

Leuke foto, vooral die big smile :mrgreen: !

Ja leuk he die beelden! Toch grappig zo…



Ik zal ook mijn foto proberen te plaatsen :).

Ik ben overigens de blonde met groen shirt 8) . En ja, ook een big smile :mrgreen:

Leuk, leuk!



Ik kon er volgens mij ook nog een wrange glimlach uit persen…hihi



Ik loop trouwens op Rage against the machine, Heerlijk. Hoe harder hoe beter.

Gelukkig letten ze dus wel op de laatste haha, knap van dr!



En leuke foto’s, grote big smile erbij :smiley:

Moooooooooooie finish foto’s!!!

Ik ben trots op jullie!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:

@Frischling wrote:



Ik loop trouwens op Rage against the machine, Heerlijk. Hoe harder hoe beter.




Goede keuze :thumbup:











Ik zie je al helemaal opzwepen onderweg :" F*ck you I won’t do what you tell me!!!" 8)

Je snapt um precies Karin…haha. Dat is mijn allereerste nummer. Daarna bombtrack, en bullet in the head enz. Heb ik echt wel nodig, want voorgaande jaren was ik de hele weg aan het zwaaien naar bekenden…haha. Dat is vermoeied!!

@Frischling wrote:

Je snapt um precies Karin…haha. Dat is mijn allereerste nummer. Daarna bombtrack, en bullet in the head enz. Heb ik echt wel nodig, want voorgaande jaren was ik de hele weg aan het zwaaien naar bekenden…haha. Dat is vermoeied!!




Haha :thumbup:

Soleil, wat heb je eigenlijk om je arm ? Lijkt een mega zweetband ?

Ik dacht aan een zwembandje…haha.

Voor het evenwicht? :lol:



Zal wel een bos bloemen zijn oid?

Die muziek ken ik niet…wat een titels :shock: 8) (wordt mijn lieftallig zoontje daar ook aan blootgesteld???:wink:



Haha Karin, dat is mijn klep, die had ik afgedaan nadat ik geen last meer had van de zon omdat ik teveel begon te zweten en de band me wat begon te irriteren.



Ik loop tegenwoordig zonder muziek, maar misschien dat ik 8 november wel muziek meeneem tijdens de 10km van de adrillenloop hier. Misschien dat dat met name in het begin de zenuwen bedwingt…