Soleil,Frischling & ik ..

@Frischling wrote:

Ik dacht aan een zwembandje…haha.

Voor het evenwicht? :lol:



Zal wel een bos bloemen zijn oid?




Tegelijk tikken hahaha



Nee ik heb helemaal niets gekregen :cry: Mijn moeder vond het erg dat ze een bloemetje was vergeten achteraf :mrgreen: . EN jan, tja dat is Jan hahaha die functioneert alleen als er over en overduidelijke hints hiertoe worden gegeven, en dat had ik dus niet gedaan wahahaha

Top meiden!



En nu op naar de adventure run ( december op Ameland!!!)



Bos strand duinen :thumbup:

@mamma_ wrote:

Top meiden!



En nu op naar de adventure run ( december op Ameland!!!)



Bos strand duinen :thumbup:




Zou ik best leuk vinden maar volgens mij kunnen we niet meer inschrijven.

Dames van harte gefeliciteerd met jullie prestaties. Leuk al die foto’s.

Ik mag 26 oktober aan de bak voor mijn aller eeste marathon. Heb het idee dat ik goed voorbereid ben maar zo’n lachende finish foto zal er vast en zeker niet inzitten.

@Karin2 wrote:

@mamma_ wrote:
Top meiden!



En nu op naar de adventure run ( december op Ameland!!!)



Bos strand duinen :thumbup:




Zou ik best leuk vinden maar volgens mij kunnen we niet meer inschrijven.




Noorderplantsoenloop?

Baukje :thumbup: :thumbup: 40 km !! Daar ben ik niks bij!



Greetje, de Noorderplantsoenloop, grappig dat je het noemt. Ik heb daar gewoond en zag indertijd veel fanatiekelingen terwijl ik achter mijn chips en cola zat :angel: Het was mijn studententijd en was erg lui :smiley:



Maar als je wilt kun je elke week wel ergens een loopje meelopen.

Karin vergeet die laatste 2,195km niet, vrees dat dat toch echt de zwaarste zullen zijn. En eerst maar eens zien te volbrengen.

@baukje wrote:

Karin vergeet die laatste 2,195km niet, vrees dat dat toch echt de zwaarste zullen zijn. En eerst maar eens zien te volbrengen.




Ja oke :slight_smile:



Denk je niet dat de zwaarste km’s al eerder zullen zijn ? Meestal val je in een dip en heb je uiteindelijk op het laatst verbazingwekkend genoeg meer energie dan je dacht !

Van de andere marathon lopers heb ik begrepen dat de probolemen te verwachten zijn rond de 35km (en voor de gelukkige iets later) en dan het afzien vervolgens alleen nog maar erger wordt. Een opleving in de laatste km hebben ze geen van allen gehad.

Ik denk dat dat het verschil is tussen een wat kortere wedstrijd waar je soms een inzinking hebt en die weer te boven komt en een marathon afstand waar je op een gegeven moment echt door je energie voorraad heen bent en die op dat moment op geen enkele mogelijkheid meer kunt aanvullen.

Wauw, respect hoor; ik kan niet anders zeggen :clap: :clap: :clap:

Rennen is echt niet aan mij besteed (en nu natuurlijk helemaal niet :lol: ), ik vind het knap dat jullie zo’n prestatie hebben neergezet :thumbup: