Soleil,Frischling & ik ..

…gaan de 4mijl van Groningen lopen.



Dit is aanstaande zondag om half 2 !



Soleil & ik lopen het allebei voor de eerste keer,Frischling voor de 4e keer! Moedigen jullie ons aan ?

(in het topic mag ook :wink:



Zijn er misschien nog meer die meelopen ?





De 4 mijl is een route 6.4 km van Haren naar hartje centrum van Groningen over de Hereweg. In looppas :wink:

De snelste Nederlandse vrouw liep dit ooit in 21 minuten :shock:

Ik doe er iig iets langer over :smiley:






Heel veel succes! We krijgen visite dus ik weet niet of we langs de kant staan.

Heel veel succes dames!



Of ik jullie kom aanmoedigen durf ik neit te zeggen aangezien we met een zieke zitten hier!

heeee heel veel succes, ik ga je niet aanmoedigen maar zal wel duimen voor een mooie tijd

Ha wat leuk dit topic :mrgreen: ! Nou, duimen voor een mooie tijd voor ons mag ook hoor :lol: ! Ik vind het heeeeel spannend allemaal! Heb mijn startbewijs inmiddels opgehaald!

Karin, ik kijk naar je uit zondag :thumbup: . Ik heb 7977, start in het paarse vak om 14.03!

trekken jullie dan ook even je KOKshirt aan :mrgreen: ?



Anders wordt dat aanmoedigen wat lastig namelijk :wink:

Wij gaan vast kijken ergens bij de Goeman Borgesiuslaan/Sav Lohmanlaan.



Succes!!!

Hhmm ja, een kok shirt was wel handig he :smiley:

Ik loop geheel in het zwart wit. Zwarte capri broek, wit met zwart shirt en achterop staat ITIS in het rood. Verder heb ik kort zwart haar 8) en ik start om 13:48!

Ik hoop dat ik je even zie Soleil maar reken er maar niet op, het is druk!

GO GO GO





Heel veel succes meiden!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

DAPPERRRRRRRRRRRRRR !!!



Ik heb het ook eens gelopen, ben er NOG moe van hihihihi!

heb een tip: WÃ?T je ook doet, laat je niet inhalen door de bezemwagen!!!

(gebeurde mij bijna) hihihihi had mijn tong op de knieën hangen (had niet getraind ik dacht doe ik wel even hahaha)

Maar goed dit werkt niet motiverend :think:

SUCCES :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wauw!!!

Wat een moed zeg! Succes allebei!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Zet 'm op meiden!!!

Tuurlijk!!!

Wij hebben een hele vracht "HUP"vlaggetjes!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dank dames! Van de 306 lezers in ieder geval 8 supporters :thumbup:

We gaan ons best doen he Soleil ?

Heb wel een lichte griep :frowning: Maar ik moet en zal lopen!

Super heel veel loopplezier morgen en het gaat jullie lukken

Hier nog een supporter :smiley:

Vanuit mijn luie stoel (ben nog steeds niet beter :evil: ) ga ik heel hard aan je denken, zodat je een supertijd neerzet 8)

M. heeft 'em ook 2x gelopen trouwens, ik kijk liever :mrgreen:

SUCCES!!!



Ik ga aan jullie denken hoor!

Ik zit nog met een ziek/zwakke zoon, dus ga niet langs de weg staan.

Maar er komt vast wel iets van op tv Noord… als je een camera ziet ff zwaaien dus :wink: !

heel veel succes en loopplezier gewenst :thumbup:

Ik kan op de lopende band 6 kilometer lopen in 1 uur. Ben dan wel behoorlijk uitgeput hoor! Dus mijn petje af voor jullie twee.

Hopelijk kan ik mezelf een beetje opwerken naar een snellere looptijd, want ik wil de ‘Reindeer Fun Run’ doen hier in Wales volgend jaar December. Moet lukken…toch? :shifty:

He dames!



Ik loop ook met jullie mee hoor!

Ik heb wel een laat startnummer (in de 14 duizend…) en dit wordt mijn 4de keer (bijna een die-hard!)

Manlief loopt ook weer mee (voor de tigste keer) en waarschijnlijk is hij al uit zicht na 3 seconden…hihi. Hij wil rond de 25 minuten gaan lopen. Ik ben heel blij als ik rond de 42 min uitkom (liefst rond de 40!)



Heel veel plezier en succes morgen en Soleil: misschien zie ik je nog, ergens, in de menigte…hihi

@Frischling wrote:

He dames!



Ik loop ook met jullie mee hoor!

Ik heb wel een laat startnummer (in de 14 duizend…) en dit wordt mijn 4de keer (bijna een die-hard!)

Manlief loopt ook weer mee (voor de tigste keer) en waarschijnlijk is hij al uit zicht na 3 seconden…hihi. Hij wil rond de 25 minuten gaan lopen. Ik ben heel blij als ik rond de 42 min uitkom (liefst rond de 40!)



Heel veel plezier en succes morgen en Soleil: misschien zie ik je nog, ergens, in de menigte…hihi




Hee toppie :thumbup: Ik wil ook onder de 40 uitkomen maar ik denk dat het moeilijk wordt omdat het drukker onderweg is dan ik gewend ben :wink: en ik voel me niet fit, ben grieperig :frowning: Ik baaal !!



Jij ook heel veel succes ! Hoe laat start je dan ?

Wij starten om 14.43 uur vanuit het blauwe vak.