Soleil,Frischling & ik ..

Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen van de zenuwen :shifty: :shifty: :shifty: echt heel erg en ben vandaag ook echt nerveus. Stom hoor, ik ben over het algemeen toch wel redelijk rustig maar het voelt hetzelfde als een sollicitatiegesprek waar veel vanaf hangt :oops: …Heb homeopathische slaapdruppels al klaar staan :mrgreen: .



Frischling en Karin, ik hoop dat ik jullie morgen nog even zie 8). Kans zal idd wel heel klein zijn…ach ik hoop dat ik Frischling iig niet onderweg tegenkom, want dan ga ik wel heeeeel langzaam aangezien ik in de 7000nummers zit en in het paarse (1e) vak start :smiley: . Nu zitten we hier nog even over de logistiek te dubben hoe we dat allemaal gaan doen…pffffff…

Ik ben ook in de poeperij hoor, gezonde spanning…hihi



Wij gaan met de trein naar de stad en van daaruit met de pendelbus. Ouders en familie gaan in de Heerestraat staan aan de linkerkant, hopelijk zien ze ons (lukt wel ieder jaar)

Khepperzinin!

Hey Dames,



Heel veel plezier en succes morgen !



:clap:

Hihi Soleil, ik ben ook vreselijk zenuwachtig !!! Ik kan geen hap door mijn keel krijgen. Slaat echt nergens op want het is zo leuk ! Ik heb zo de kriebels ! Ik ben normaal een heel nuchter tiep, heb ook geen idee waarom ik nu zo nerveus ben!Vanmorgen was ik al om half 7 wakker :shifty:



Ik denk niet dat ik je zie morgen,er zijn zoveel mensen! Ik zou het wel leuk vinden though!



Succes meiden :thumbup:



En alle andere, bedankt voor jullie support !

Vergeet ik jullie succes te wensen :oops: veel succes en plezier!!! Karin beterschap, ik hoop dat je morgen helemaal fit bent!

Goedemorgen! Ik heb de 4 mijl al gelopen hoor. Mennn, ik heb gedroomd zeg!



Ik heb eerst een uur wakker gelegen van 2:30 tot 3:30. Daarna in slaap gevallen en gedroomd dat ik van Assen naar Vries moest lopen, dat was de 4 mijl. Maar ik liep er alleen, dus ik vroeg me af of ik wel goed zat.

Verder kwam ik nauwelijks vooruit. Ik probeerde zo hard mogelijk te rennen maar ik kroop naar voren. Toen kwam ik erachter dat ik mijn loopschoenen niet aan had maar een paar vage bootschoenen ('t idee!). Ik had mijn chip niet bij me en mijn startnummer lag nog in de auto.

Toen moest ik terug. Bij de auto kwam ik erachter dat ik geen sleutel had. Tja, toen was de 4 mijl voor mij afgelopen :frowning:

Ik werd heel raar wakker. Ben ook erg zenuwachtig maar geen idee waarom eigenlijk. Ik kan het, ik voel me redelijk fit. Wel verkouden en wat grieperig dus eerst maar even lekker heet gedoucht.



Zo moest het even kwijt hoor :smiley:



Straks nog even lekker een klein bordje pasta eten (koolh) en dan in korte broek naar Grunn!!



Succes meiden!



MEIDEN NOGMAALS SUCCES :thumbup: :hug:

Succes meiden!!



Karin, ik volg je per sms!



:-*

Wij zijn hier bijna zover om te vertrekken, en ik maak me dus zorgen over alle mogelijke dingen: waar kan Jan parkeren, kan ik wel op tijd bij de finish, moet ik straks nodig plassen, hoe gaat het met opwarmen etc. etc. …zal blij zijn als ik eindelijk gestart ben :shifty: .



Karin, ik heb vannacht heerlijk geslapen. Maar jee wat een droom, ooohhh kan me voorstellen dat je dan raar wakker wordt…je weet wat ze zeggen, een slechte generale betekent een goede uitvoering! Dus dat slechte heb jij al achter de rug!



DAmes tot later!!!





En veel succes!

Veel succes dames… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Karin, ik heb je helaas niet gezien… :cry:

Wij stonden bij het bord van 100 METER (vismarkt)



Het was lekker druk!



Hoe is het gegaan?

Wij zijn weer thuis!!!



Allebei ons streven gehaald: Frank 25.05 en ik 41.17.



Het was super!!!



Nu douchen want we stinken joh…hihi

Hee goed zeg !! Leuk is dat als je je streven haalt he :dance:



Leuke foto’s Greta, ik heb jou ook niet gezien! Jammer !



Wij hebben ook ons doel gehaald. M. wilde onder de 30 min. lopen en had een tijd van 29.45 en ik wilde onder de 40 blijven en had een tijd van 39.10 :thumbup: Da’s toch mooi 10km/uur.

Ik kan met recht zeggen trots op onszelf te zijn en ik vond het een geweldige belevenis ! Volgend jaar weer en dan met een snellere tijd!

En ik vond het erg jammer dat ze dit jaar geen armbandjes meer uitdeelden :frowning:

Maar wel nog de medaille! Al doe ik die niet om hoor :slight_smile:

volgens mij heb ik je gezien Karin; als je aan de linkerkant van de weg liep (in Helpman tenminste) en een witte oortelefoon achter je hoofd langs had tenminste.



En dames, super gedaan hoor. Complimenten!

Wat enorm knap van jullie zeg, petje af hoor!!! :thumbup: :clap:

Goed gelopen dames! Wat een ontlading na zo’n loop he?



Ik heb vanmorgen een bosloop gedaan. Lekker over slingerpaadjes en door de bagger. Leuk…!



Maar jullie; petje af hoor! :thumbup:

Bedankt dames :thumbup:



Annemarie, ik liep inderdaad meest links en had een witte oortelefoon achter mijn hoofd langs! Ik heb wel een paar bekenden langs de weg zien staan maar ik weet niet hoe jij eruit ziet geloof ik…

Lekker rood was ik he :oops: 8)



Dame ook lekker gelopen dus vandaag. Het is inderdaad fantastisch om aan zo’n loop mee te doen, die spanning en het grootse gebeuren.

Ik merkte alleen wel dat ik gewend ben om in en om het bos te lopen, een hele andere atmosfeer dan in de stad. Ik merkte het gelijk aan mijn longen. Ik had nog harder kunnen lopen.

Hoi!



Ik ben er ook weer! Karin, volgens mij heb ik een paar keer dan achter je langs gelopen, ik zag iemand met een witte oortelefoon achterlangs en ik vond dat zo’n apart ding…maar dus noooooooit in de gaten gehad dat jij dat misschien was :mrgreen: . Karin en Frischling, topprestatie hoor :thumbup: !



Ik heb hem ook gehaald, ik had een streven van 38 minuten, en ben geëindigd met 37,07. Ben erg trots, hoewel ik vind dat ik hem eigenlijk nog sneller had kunnen lopen, heb namelijk teveel ingehouden omdat ik bang was teveel ineens te geven. Maar ach, hier ben ik ook héél blij mee en trots op! Heb mijn vuurdoop gehad wat hardloopevenementen betreft :smiley: .



Ik doe volgend jaar zeker weer mee!



Morgen zijn de foto’s beschikbaar, ben benieuwd, heb nog geen enkele actiefoto van mezelf. Maarja ik verwacht er niet teveel van, zal er wel niet bepaald op mijn best opstaan 8) .





Naam : Noëlle

Woonplaats :

Chipcode : DW4KBXF

Geboortejaar : 1973

Geslacht : V

Starttijd : 14:03:10.85

Tussentijd : 14:21:22.70 (18:11.9)

Finishtijd : 14:40:17.50 (18:54.8)

Nettotijd : 37:06.7



Uitleg bruto-/nettotijd, klik hier.



Gemiddelde snelheid totaal : 10,4 km/h (6437m)

Gemiddelde eerste gedeelte : 10,6 km/h (3218m)

Gemiddelde twee gedeelte : 10,2 km/h (3219m)



Finishpositie tijdens de 4 Mijl van Groningen:

1015e van de 3809 bij de Recreanten Vrouwen

1015e van de 3809 bij de Recreanten: vrouwen van 19 jr

3633e van de 8685 bij de Recreanten: iedereen vanaf 19jr

9941e van de 19380 bij de Alle lopers van de 4 Mijl 2008

Karin, ik kon jou op Internet niet vinden :?





Goedgedaan meiden!!!

Volgend jaar weer?

Dan maak ik een spandoek met de tekst “HUP MEIDEN VAN KOK!!!” :mrgreen: