sokjes gestolen!!!!

Ik kijk er niet van op hoor…



Bij ons is een keer het tukje van Aniek gejat uit de buggy, ze heeft 2 blauwe en 1 rode en ze had de 2 blauwe op dat moment vast in de buggy. Ze was toen 9 maanden oud ofzo.

Wij stonden in Ikea (Arnhem) te overleggen over welke linnenkast we wilden aanschaffen en in een ooghoek zie ik een enorme man naar de buggy lopen en 1 tukje in zijn handen hebben… eerst dacht ik nog dat ze hem had laten vallen en hij hem terug bracht, maar hij liep weg en had nog steeds dat tukje in zijn handen.

Ik heb geen moment gewacht en ben achter hem aan gelopen, Ruud bij de buggy laten staan.

Die meneer op zijn schouders getikt en gevraagd of hij zo vriendelijk wilde zijn om het tukje van mijn dochter terug te geven.

Hij zij dat hij geen tukje had. Waarop ik zei dat ik het hem had zien pakken en ook dat hij het net ervoor in een tas had gestopt. Dat hij makkelijk kon bewijzen dat het niet zo was door mij de tas te laten zien en dan kon hij mijn excuses krijgen. Zoniet, dan zou ik een Ikea medewerker vragen.

Het was even stil, toen zuchte hij verveeld en haalde het tukje weer uit de tas. Of ik kon bewijzen dat deze van mijn dochter was :shock: Naja… dan. Hij rook overduidelijk naar mijn meisje, maar gelukkig had ik ook haar naam op het merkje geschreven en hij had nog geen gelegenheid gehad om dat eraf te halen. Dus ik kreeg hem terug, maar wel met de mededeling dat ik me niet zo druk moest maken omdat mijn dochter er 2 had en zijn dochter had dezelfde tuk en was hem kwijt en al weken ontroostbaar.



Tuurlijk vind ik dat heel vervelend, maar vraag me dan gewoon of ik genoeg reserves heb om er 1 te missen. Hem gewoon van mijn kind wegnemen vind ik ongehoord. Ik ben ook nog nooit zo pissig geweest als toen en heb die manier gezegd dat het een goede les zal zijn voor hem als vader dat je niet alles kan bewerkstelligen voor je kind en dat een kind soms ook teleurstellingen zal moeten leren.



Na die tijd mocht ze van ons haar tukjes nooit meer meenemen een winkel in, ze bleven in de auto en nog steeds.



Die man was ook apevlug hoor, ik had de wagen ook gewoon vast, maar had mijn hoofd naar Ruud gedraaid voor overleg. Dus ik snap het wel.

Al is dit geval idd meer een aanname, lichaamstaal is ook erg veelzeggend.

Cell, ik zit hier echt mijn mijn mond wagenwijd open jouw verhaal te lezen!! :shock:

Ongelooflijk, dat mensen dat soort dingen doen!

Ik vind mezelf helemaal niet naief of zo, maar zoiets had ik echt nooit verwacht. Tjieeeee… wat een kansloos figuur zeg, die vader…

En sokjes jatten, waar gaat het over zeg…

:shock: :shock: :shock: :shock:

Niet te geloven! Ongelooflijk!!



Sokjes :wall:



Iedereen moet gewoon met zijn fikken van andermans spullen afblijven :x EN HELEMAAL ALS HET NOG AAN JE KIND VASTZIT!! :twisted:



Oeh… Daar zou ik idd ook heeeeeel boos (zwak gezegt) om worden. :evil:

En eigenlijk ook verdrietig omdat er mensen zijn die dit blijkbaar “Normaal” vinden ofzo :?



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

zow :shock: wat een verhalen hier

:shock: :shock: :shock:



Nou ja zeg wat schandalig je praat over sokjes. Dan moet die stelers wel heel erg zielig zijn. Ongelooflijk.



Het is mischien overdereven maar ik zou het wel aangegeven hebben ook al praat je om sokjes het is een priciepe kwestie. Je kent hun gezichten zeg maar. Ik zou dus hun mischien ook niet aanspreken, mensen kunnen dan rare dingen doen. Maar ik zou het wel melden hoor.

cell :shock:



wordt het verhaal van melanie opeens toch aannemelijk :o

Tjee man, waar gaat dat heen???!!





Straks halen ze je kind nog gewoon uit de buggy… :evil:

Cell, los van het feit dat het natuurlijk ongehoord is dat er zo sokjes en tukjes weggehaald worden bij een baby… Wat de bleep is een tukje?!? :mrgreen:

Dat jullie zo opkijken eigelijk :shifty:

Ik ben allang niet meer zo vertrouwend naar mensen toe hoor.



In het zwembad is me ook al wel eens het 1 en ander ontvreemd… een keer een nijntje zwempak (was van het bankje op de grond gevallen net buiten het hokje en terwijl ik nog in me nakie sta zie ik een hand het pakje oprapen en weglopen) 2 maanden terug nog een stel crocs met mickey mouse klipjes erop (waren gelukkig van de zwarte markt en maar 4 euro, maar toch :wall: ) Die stonden in zo een schoenenrek bij de ingang van het zwembad.



Een keer een rammelaar die in onze buggy lag, die stond dan weer onder de kapstok bij een wokrestaurant en ook een keer op soortgelijke wijze een compleet parasolletje van onze bugaboo (was een bordeauxrode en de wagen was zwart, dus echt wakker lag ik er niet van, maar gepikeert waren we wel)



Dus of wij zijn enorme pechvogels, of ik kom steevast op de verkeerde locaties.



Als je dan op marktplaats wel eens leest van mensen waarbij de complete kinderwagen is gestolen bij bijvoorbeeld het consultatiebureau…

Dan kijk ik dus echt nergens meer van op.



Het mijn en dijn prencipe is blijkbaar niet zo heel duidelijk meer tegenwoordig.

bleep bleep… tuk tuk…



Een tukje is gewoon een slaapknuffeltje… wij noemen dat een tukje omdat ze er een tukje mee doen :mrgreen:

mijn vriendin is vorig jaar bij centerparcs der buggy kwijt geraakt.

Die werd gewoon gestolen :shock:



ik heb een slot bij als ik een weekendje daar ben en leg me buggy mooi vast als ik ga zwemmen

Deden wij nu ook hoor, zijn met pinksteren naar landal geweest en ik heb de buggy binnen gezet, in het zwembad want het is een nijntje buggy en ik krijg er vaak complimentjes over, dus blijkbaar is hij geliefd.



Ik ken ook iemand wiens maxi cosi met papillon bekleding gewoon gestolen is terwijl deze op het onderstel in de gang stond van het cb…

Is ook wel een superleuk stofje, maar je gaat nu wel overal wat achter zoeken.

Straks met onze beeb wil ik dan ook met draagzak naar het cb… niks maxi cosi ofzo (wij hebben ook de papillon)

:shock:

Ik moet zeggen dat ik er weleens aan denk, stel dat ze dit of dat uit of van de kinderwagen afhalen? Of idd, gewoon de hele wagen meenemen? Of je jas meenemen bij de tandarts of je schoenen bij de sportschool (schoenen doe ik eigenlijk nooit in het kluisje)



En ondertussen zet je het toch gewoon neer of hang je het op, want tja, wat moet je anders?



:think: Overigens is wel een keer mijn handdoek bij de sportschool zoekgeraakt :think: Die had ik nog op het bankje in de kleedkamer laten liggen en ben ik na het fietsen gelijk gaan halen. Foetsie.

Nu was het wel een handdoek die je bij je abbo als kado kreeg, dus iedereen heeft zo’n handdoek, dus kan mij voorstellen dat iemand later thuis dacht van. Hé, ik heb er opeens 2? (of ik ben te goed gelovig, maar dat zou ik hebben, wel weer terugbrengen, maar de sportschool kan er eigenlijk weinig mee, die weet echt niet meer dat ik hem kwijt ben. Hij kan van iedereen zijn)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij zijn een keer bestolen van de hele auto met inhoud (cd’s, subwoover, gereedschap, mobiel etc etc) Alles zat op slot, stuurslot, startonderbreker maar toch weg. Nu is dit wel wat groter dan wat sokjes, maar je hoort gewoon met je poten van andersmans spullen af te blijven. Ben er nog wekenlang ziek van geweest en nu ben ik nog steeds bang om een lege plek aan te treffen na het winkelen oid.



Maar wat ik al las van ilse, ze hebben er vast camera’s!!

:shock: Sta echt te kijken van wat ik allemaal lees!



Meer dan 2 fietsen en een autoradio is er van mij (nog) niet gestolen afkloppen!



Maar dat mensen zelfs sokjes, knuffeltjes, maxi cosi bekleding e.d. stelen… :o :hand:

@Cell wrote:

Dat jullie zo opkijken eigelijk :shifty:

Ik ben allang niet meer zo vertrouwend naar mensen toe hoor.


!!!!!!!

Degenen die het maar moeilijk kunnen geloven wonen misschien op het platteland en gaan nooit ergens heen, of hebben anders altijd veel geluk gehad niet met van die mensen in aanraking te komen.

Mijn mobiel is 's ongemerkt gejat terwijl ik met die vent aan het keuvelen was in een winkel (zal ik die nou wel of niet nemen ging het over). Hij moet vingervlug als een goochelaar geweest zijn!
Verder de meest brutale diefstallen gezien/gehoord (gelukkig heb ikzelf nooit grote schade geleden).

:shock: :shock:

Niet te geloven dit zeg…



Pfff ik zou niet voor mezelf instaan als ik me toevallig om zou draaien terwijl ze de sokken van mijn baby’s voetjes zouden trekken :evil: :evil:



Dat iemand zo’n risico durft te lopen zeg…

@Ellen69 wrote:

Cell, los van het feit dat het natuurlijk ongehoord is dat er zo sokjes en tukjes weggehaald worden bij een baby… Wat de bleep is een tukje?!? :mrgreen:






hahahah dat vroeg ik me ook al af … :mrgreen:



Nogal onbeschoft zeg … ik weet niet of ik dan nog zo netjes :silenced: zou blijven :shifty:

Wordt dan echt net een hooligan :angel: 8)



Hier zie je bijv in de Efteling ook mensen met een fietsslot hun buggy/kinderwagen vast maken, anders gaan er andere mensen er zo mee van door :naughty: :silenced: :hand:

Ik hooooooop zo dat het mij niet overkomt… echt… want ik krijg ruzieeeee met die mensen… ja en stelen is niet goed DUS meppen ook niet, I KNOW… maar toch he, zo’n vent die de knuf van je kind afpakt… die had ik echt een schop verkocht… :silenced: wat een arrogant boer… :o

ongelovelijk, :shock: :shock: :shock: dat sommige mensen daar in staat zijn



wat is een tukje