sokjes gestolen!!!!

wij waren vanmiddag bij makro, we hadden ilona haar sokjes net goed gedaan, met van die kant randjes (zijn hier niet te krijgen kwamen uit spanje)

nog geen ander halve minuut later, weg sokjes allebij :shock: , nergens te vinden, ik weet wie ze gepikt hebben, die durfde me ook niet aan te kijken die armoedzaaiers, maar ja, je kunt moeilijk op iemand af stappen en zeggen jullie hebben de sokjes van mijn kindt gepikt.



het gaat me op zich niet om de sokjes , maar gewoon om het feit om een paar baby sokjes te pikken kom op zeg waar zijn we mee bezig :roll:



klinkt misschien heel raar maar dit was vanmiddag en ben hier nu nog boos over :evil: :oops:



ondanks dat het redelijk weer is had mijn dochtertje toch koude voetjes :cry:



moest het even kwijt :oops:

huh…wat een verhaal joh. Maar heb je t gezien dat die persoon ze stal? Want dan had ik er dus echt wel wat van gezegd…gaat toch veel te ver. Idd niet om de sokjes maar wel om het zitten aan je kind, en iets pakken wat niet van hun is.



Ongelovelijk…welke makro was t?

:shock: :shock:

Noujaaa zeg, wat is dit nou weer? Het moet toch niet gekker worden. Dat ze gewoon van je kind, en haar sokken afblijven :evil:

Kinderen willen ook nog wel eens zelf hun sokjes uitdoen en gewoon loslaten, hoe klein (en groot) ze zijn. Ik weet niet hoe oud Ilona is?

Het gaat toch om het idee, ze zitten aan je kind, stelen sokjes! jeetje mina waar gaat dit land heen?

:shock: :shock:

hoi,



nee, alleen wij liepen bij de vriesafdeling. mijn man had zet net goed gedaan, hun komen man vrouw, dochtertje misschien net iets jonger dan ilona, en een zoontje van een jaar of 6.

verder niemand in de buurt, ik kijk weg sokjes allebij, dus 1 en 1 =2

makro delft was het bij de vries afdeling.

ze bleven ook verdacht lang staan bij de vries terwijl ze er niet in de koelling keken heel vreemd :think:

hoi ilona is net 10 maanden, we hadden ze net echt net goed aangedaan broek erover heen, en echt mijn man vraagt net wat ik kijk sokken uit en negens meer te vinden :eh:



ilona pakt ze en sabbelt erop en dan zou het 1 sok kunnen zijn maar geen 2

jeetje mina kan ik me voorstellen dat je er boos om word dat is toch niet normaal :wall:

De wereld word ook steeds gekker echt te gek voor woorden je gaat toch geen baby sokken stelen

:shock:

Wat een idioten!!!

:shock:

:twisted:

raar verhaal… zou het zowat niet geloven, belachelijk gewoon.

@renaat wrote:

De wereld word ook steeds gekker echt te gek voor woorden je gaat toch geen baby sokken stelen


dat dan tot daaraantoe(vind het zowiezo ongehoord om te stelen) maar van de voeten van andermans baby???terwijl de ouders op een meter afstand staan? nee dat vind ik goor lef hebben

Moest wel meteen denken aan: ze heeft ze zelf uitgetrokken… omdat ik het zelf ook vaak meemaak… 2 tellen nadat ik ze aangetrokken heb, hoppa… liggen ze op de grond… Ik kan nl gewoon niet geloven dat iemand het lef zou hebben om zoiets te doen… maarja, je hebt alle soorten mensen idd… weet je wat je ook had kunnen doen… gewoon zeggen: owww, ik zag net dat jullie de sokjes van mijn meisje hebben gevonden… geef ze maar… 8)

:shock: :shock: :shock: :shock:

@faizaa wrote:

Moest wel meteen denken aan: ze heeft ze zelf uitgetrokken… omdat ik het zelf ook vaak meemaak… 2 tellen nadat ik ze aangetrokken heb, hoppa… liggen ze op de grond… Ik kan nl gewoon niet geloven dat iemand het lef zou hebben om zoiets te doen… maarja, je hebt alle soorten mensen idd… weet je wat je ook had kunnen doen… gewoon zeggen: owww, ik zag net dat jullie de sokjes van mijn meisje hebben gevonden… geef ze maar… 8)




Wahahahah das een goeie, dan hadden ze ze gelijk terug gegeven van de schrik denk ik !!!



Wat een lef heb je dan in je flikker hey om sokjes van een baby te stelen, ach ja tegenwoordig hoef je eigenlijk nergens meer van op te kijken ze jatten zelfs kunstbloemen van een grafsteen :shock: :shock: tis gewoon te gek voor woorden zoiets !!

als de kleine de sokjes zelf had uitgetrokken moest je ze toch ergens zien liggen. Laat staan dat ze allebei na paar seconden heeft uitgetrokken en laten verdwijnen. Dus ik geloof meteen dat die mensen ze hebben meegenomen.

Asociaal zeg, dat ze het lef ook hebben!!! :evil: :evil:



Kom op… sokjes… voor nog geen euro bij de zeeman… :wall: :wall:

@Mutsie86 wrote:



Kom op… sokjes… voor nog geen euro bij de zeeman… :wall: :wall:




Stel je voor dat dit een trend is, en ook gaat gelden voor andere kledingstukken :o komt je kind zonder haar Oilily jurkje thuis, of de hippe crocs van de voeten gerukt!

:? Beláchelijk! Zou ook helemaal pissed zijn! :evil:

@Mint wrote:

@Mutsie86 wrote:


Kom op… sokjes… voor nog geen euro bij de zeeman… :wall: :wall:




Stel je voor dat dit een trend is, en ook gaat gelden voor andere kledingstukken :o komt je kind zonder haar Oilily jurkje thuis, of de hippe crocs van de voeten gerukt!




Een jaar of 10 geleden kon je in den haag al bestolen worden door een groep van je dure nike air max of je trainingspak van 5oo gulden dus ik kijk niet snel ergens van op, maar sokjes stelen van een baby :shock: :wall:

Hoe laag ben je dan gezonken :sick: :thumbdown:

Belachelijk zeg :evil: moet ineens denken aan vorig jaar, toen hebben ze de nieuwe schoentjes van Fleur gejat bij zo’n binnen speeltuin, menn wat was ik pissed :evil: schoentjes had ze net 3 weken.

Moesten we daarna nog uit eten ook, nou daar loopt je kind dan zonder schoentjes grrr :evil: