sokjes gestolen!!!!

hoi,



delft is ook niet zo heel ver weg van den haag :wink: :mrgreen:

ik heb sokken zat, maar deze kwamen uit spanje omdat ze hier niet te krijgen zijn , zo mooi zijn ze.



ik ben zelf altijd zo eerlijk om iets als ik wat zie vallen of zo terug te geven , ook als ze aan de kassa teveel terug geven, het idee dat ze de sokjes van mijn kleintje gepikt hebben en ze is ook nog erg vriendelijk tegen iedereen ook nog lacht altijd de schat :inlove:



het lijkt moeilijk te geloven , maar het gebeurd zo onder je neus.



faizaa; dat durf ik dan weer niet he, komt ook niet in me op , ben op dat moment zo boos :oops:

@anja1974 wrote:

Belachelijk zeg :evil: moet ineens denken aan vorig jaar, toen hebben ze de nieuwe schoentjes van Fleur gejat bij zo’n binnen speeltuin, menn wat was ik pissed :evil: schoentjes had ze net 3 weken.

Moesten we daarna nog uit eten ook, nou daar loopt je kind dan zonder schoentjes grrr :evil:






nou, schandalig toch, ik heb er geen woorden voor :evil:

walgelijk :hand:







ik zeg tegen mijn man er zal in haar leven wel wat vaker gepikt worden , maar dit, o, kindt kan toch nog niet praten, lekker makkelijk :evil:

Maar waar waren jullie dan toen ze aan jullie kind zaten?

Ik kan mij niet voorstellen dat dit langs mij heen zou gaan…

echt niemand komt in een winkel of waar dan ook aan mijn

kind als ik en/of mijn partner in de buurt is/zijn :naughty:

mijn man stondt bij de koelijng en ik bij de kinderwagen, had de wagen zelfs vast, die laat ik geen moment los .

echt mijn man vraagt wat ik antwoordt en kijk ik kijk naar de kleine, weg sokjes.



mijn dochtertje is mijn alles die laat ik niet zo ergens staan :snooty: ik heb altijd de wagen vast.

en dan nog heeft een vreemde de kans om sokjes uit te trekken en

ermee weg te lopen…?



Hmm vreemd verhaal, kan mij er eerlijk gezegd heel weinig bij

voorstellen. Sokjes notabene, dat iemand daar zoveel moeite voor

zou kunnen doen, ik kan het haast niet geloven :roll:

wat een vaag verhaal zeg :eh: ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er mensen zijn die van de vóéten van je kindje de sokken af stelen :? je gaat toch ook niet voor een paar sokken het risico lopen dat ouders je betrappen???Hoe genant is dat???



ik kan het dus eigenlijk haast niet geloven…of het kind van 6 moet het hebben gedaan, daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen.

het kan ook jou overkomen, het is in een oogwenk gebeurd,



ik heb het niet uit mijn duim gezogen hoor, ik ben geen :liar:

@fiep klophout wrote:

wat een vaag verhaal zeg :eh: ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er mensen zijn die van de vóéten van je kindje de sokken af stelen :? je gaat toch ook niet voor een paar sokken het risico lopen dat ouders je betrappen???Hoe genant is dat???



ik kan het dus eigenlijk haast niet geloven…of het kind van 6 moet het hebben gedaan, daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen.




nou ja dat denk ik dus ook , had ik ze maar betrapt direct :?



ook, al lijkt het alsof je dat niet gebeuren kan, het kan dus wel degelijk, ik zit echt met mijn neus overal boven op, en toch gebeurd het nog :cry:

ik let echt wel op mijn dochter, ook al lijkt misschien voor iemand van niet.

@melanie wrote:

het kan ook jou overkomen, het is in een oogwenk gebeurd,



ik heb het niet uit mijn duim gezogen hoor, ik ben geen :liar:


ik geloof wel dat het mij kán overkomen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die het echt de moeite waard vinden om sokjes van de voetjes van een baby af te stelen…



ik zeg helemaal niet dat je een leugenaar bent hoor; het is van jou toch ook een aanname, je hebt het niet gezien. Ik geloof dat het in zo’n geval in mijn hoofd gewoon niet op zou komen als mogelijkheid…ik zou nog eerder denken dat ze gewoon uh spoorloos verdwenen zijn…

@melanie wrote:

@fiep klophout wrote:
wat een vaag verhaal zeg :eh: ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er mensen zijn die van de vóéten van je kindje de sokken af stelen :? je gaat toch ook niet voor een paar sokken het risico lopen dat ouders je betrappen???Hoe genant is dat???



ik kan het dus eigenlijk haast niet geloven…of het kind van 6 moet het hebben gedaan, daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen.




nou ja dat denk ik dus ook , had ik ze maar betrapt direct :?



ook, al lijkt het alsof je dat niet gebeuren kan, het kan dus wel degelijk, ik zit echt met mijn neus overal boven op, en toch gebeurd het nog :cry:

ik let echt wel op mijn dochter, ook al lijkt misschien voor iemand van niet.




ik denk dat iedereen hier nogal van verbazing van zijn stoel valt dat er mensen zijn die sokjes jatten van kindjes in kinderwagens, en dat niemand zich afvraagt hoe het kan dat je dat niet gezien hebt…iedereen draait zich wel eens een seconde om, of twee, of tien…

@melanie wrote:

het kan ook jou overkomen, het is in een oogwenk gebeurd,



ik heb het niet uit mijn duim gezogen hoor, ik ben geen :liar:




Dat zeg ik ook helemaal niet, maar je beschuldigd mensen van

STELEN terwijl je het niet heb gezien en er met je neus op

stond.

Het zou bij mij niet in mij opkomen om uberhaupt te denken dat

die sokken gestolen zouden kunnen zijn namelijk. Maar goed denk ook

niet meteen het slechtse van iemand, dat zal het verschil zijn vandaar

dat ik het mij niet kan voorstellen.

nou , dat bedoel ik dus ook.



ik doelde ook niet op een antwoordt van jou hoor :wink:



je zou het inderdaad niet geloven zo snel gebeurd het, je staat echt vol verbazing hoe dat nou toch mogenlijk is :think:

idd Juul sommige mensen sporen gewoon niet…



babysokjes stelen, in en in triest

:shock: ongelovelijk zeg dat mensen zoiets doen…



je zal maar net een jurkje gekocht hebben voor je dochter en je zoekt al maanden sokjes die er bij passen en je ziet ze en denkt ja die passen er perfect bij… ik kan het me niet voor stellen dat ik ooit zoiets in mijn hoofd zou halen, maar ik wil ze de kost niet geven die wel tot die dingen in staat zijn… dan noem ik maar een stom voorbeeld zou heus ook om een andere stomme reden kunnen wezen…



ach het zijn maar sokjes :? :eh: wie weet zitten er achter die sokjes wel een verhaal of wat voor waarde ook.

je hoort gewoon niet te stelen van andere.

Sokken stelen :shock: :hand:

Nou zeg, echt te belachelijk voor woorden.



Een vriendin van mij heeft ooit eens in een lunchroom gehad dat de voetenzak uit de maxicosi werd gestolen, terwijl zij ernaast (ervan af gedraaid) zat haar kind te voeden. En niemand die het had gezien.



Sommige mensen kennen echt geen schaamte :naughty:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Je schrijft dat je dochter zo’n lief en vrolijk meisje is, dan zal ze waarschijnlijk nog lief gelachen hebben naar die mensen ook.

hoi



wat ik zat te denken zijn er geen camara’s in die winkel ?



misschien kan je dit eens melden en dat ze dit eens kunnen na kijken op de beelden ?

@Paschal75 wrote:

en dan nog heeft een vreemde de kans om sokjes uit te trekken en

ermee weg te lopen…?



Hmm vreemd verhaal, kan mij er eerlijk gezegd heel weinig bij

voorstellen. Sokjes notabene, dat iemand daar zoveel moeite voor

zou kunnen doen, ik kan het haast niet geloven :roll:






Ik ook niet.

Zo iemand moet op zn minst bukken om op hoogte van die voetjes te komen, geloof me, en dat richting MIJN buggy, dan weet ik dat ik alert ben.