sokjes gestolen!!!!

Tja, ze had er 2 heeft hij gedacht en als ik het niet in een ooghoek had gezien en van nature enigzins paranoia ben (ik loop ook altijd met mijn handen op mijn handtas enzo :oops: ) dan was hij er mee weggekomen.



Ik kan me best voorstellen dat je als ouder rare dingen doet als je het favo knuffie van je dochter ziet in meervoud terwijl je thuis al een x aantal weken gehuil moet aanhoren om verloren gegaan knuffeltje.



De knuffel van Aniek is een poos erg populair geweest en amper te vinden als reserve. Dus wij zijn er zuinig op en ze mag ook niet alles ermee. Maar ik ben ook wel eens op straat gevraagd hoe ik er aan kwam en of ik misschien meer exemplaren had.

Zelfs een keer een mail omdat iemand op onze beebiesite toentertijd een foto had gezien van Aniek in bed met dat tukje… of we het niet wilden verkopen.



Ik was tijdens het ikea incident zwanger en dus ook enigzins ontplofbaar, maar ook wel voorzichtig hoor… weet jij veel hoe zo een vent reageert?

@Karin1981 wrote:

wat is een tukje




Knuffelpopje van Aniek… :mrgreen:

@Cell wrote:

Tja, ze had er 2 heeft hij gedacht en als ik het niet in een ooghoek had gezien en van nature enigzins paranoia ben (ik loop ook altijd met mijn handen op mijn handtas enzo :oops: ) dan was hij er mee weggekomen.



Ik kan me best voorstellen dat je als ouder rare dingen doet als je het favo knuffie van je dochter ziet in meervoud terwijl je thuis al een x aantal weken gehuil moet aanhoren om verloren gegaan knuffeltje.



De knuffel van Aniek is een poos erg populair geweest en amper te vinden als reserve. Dus wij zijn er zuinig op en ze mag ook niet alles ermee. Maar ik ben ook wel eens op straat gevraagd hoe ik er aan kwam en of ik misschien meer exemplaren had.

Zelfs een keer een mail omdat iemand op onze beebiesite toentertijd een foto had gezien van Aniek in bed met dat tukje… of we het niet wilden verkopen.



Ik was tijdens het ikea incident zwanger en dus ook enigzins ontplofbaar, maar ook wel voorzichtig hoor… weet jij veel hoe zo een vent reageert?






Ja precies… ben ik met je eens… vooral nu in ‘jouw conditie’ maar oei, ik kan me maar moeilijk inhouden… :oops:



Welk tukje was het dan? :angel:

een knooppopje van difrax met bere oren en een blauw gestreept lijf.



ik heb er op deze pc amper foto’s van… of maar een stukkie…

Op onze andere pc staan er veel meer, maar ja die staat bij pa en ma :wall:

:shock: Zo van haar voetjes gepakt ??!! :evil:

@Cell wrote:

een knooppopje van difrax met bere oren en een blauw gestreept lijf.



ik heb er op deze pc amper foto’s van… of maar een stukkie…

Op onze andere pc staan er veel meer, maar ja die staat bij pa en ma :wall:




hij IS ook wel leuk he :inlove: Aniek ook… :inlove: maar dan nog zeg… hoe wanhopig kun je zijn… :hand:

@Mint wrote:



Verder de meest brutale diefstallen gezien/gehoord (gelukkig heb ikzelf nooit grote schade geleden).




Hier ook genoeg gezien hoor, een aantal jaar geleden toen mijn sm nog leefde gingen we minimaal 1 keer per maand met de trein van Den Haag naar Amsterdam via Schiphol, je wilt niet weten hoe gehaaid ze te werk gaan om toeristen van hun koffers of tassen te ontdoen.



Echt niet normaal en ik vond het verhaal van de sokjes al erg, maar wat Cell verteld over een tutdoekje ongelofelijk.

Het is eigenlijk zo erg dat je denkt dat het niet waar kan zijn, maar helaas we leven in een rare wereld.



:-*