so you wanna be a popstar

@Denise wrote:

maar ik vind dat Sherilyn eruit moet. Ik irriteer me mateloos aan haar stem. Lijkt i.d.d. op een smurfenstem. Dacht daarom gisteren dat ze een duet met vader Abraham zou doen…
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Denise wrote:

maar ik vind dat Sherilyn eruit moet. Ik irriteer me mateloos aan haar stem. Lijkt i.d.d. op een smurfenstem. Dacht daarom gisteren dat ze een duet met vader Abraham zou doen…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kijk ze is best schattig. Maar ze is nog te jong. En haar tijd komt wel.

Hoe doen ze dat vanavond dan? Normaal is ze er niet bij zaterdagavond.

Vanwege kinderarbeid.

@Denise wrote:

WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:

Faizaa was jij nog laat wakker zeg :eh:

:dance: MAAIKE DOOR GELUKKIG!!! :mrgreen:

jammer

maar terecht kind van 12 kan nooit een popstar worden

als ze 18 is heeft weer kans

Ach vind het wel zielig hoor :cry:

@prinsjeJason wrote:

Ach vind het wel zielig hoor :cry:

helemaal mee eens maar het is knap dat ze vierde is geworden van de tien

er zit echt veel talent in haar en als ze 18 is willen ze haar terug zien

Joehoe, Maaike is door :dance: :dance:

@Denise wrote:

whoehahahahahhaaaha… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Diana… ja ben nog laat wakker vaak… dan snel even kok-en… :mrgreen:

Kwam volgens mij terug van de mutsen meeting :dance: vandaar…

tja, Maaike kan wel goed zingen, maar vinden jullie haar echt een popster?

Polderpop misschien, ik vind haar redelijk saai om naar te kijken.

Sherilyn, leuk dat ze mee mocht doen, maar inderdaad, te jong en een stem die ook nog wel wat mag rijpen.

:dance: yes Maaike door!

Heel goed Maaike door. Had niet anders verwacht.,

Of ze een echte popster is? Ik vind van wel. Omdat ze mischien zo saai overkomt is denk ik haar share Hahaha hoe schrijf je dat.

Zij moet gewoon rustige nummers zingen. Die ik wel een echte popster vind is Willem. Maar de stem van Maaike is gewoon beter. Maar een echte popster vind ik Willem. Zou leuk zijn als hij in de finale komt met Maaike.

Ik denk dat Maaike hem gaat winnen. Maar het kan ook verassend gaan.

Van mij mag Willem ook winnen.

Tessa vond ik vrijdag erg goed. Maar de rest van de weken vond ik haar wel minder.

Van mij mag Maaike winnen, hoor! En anders Willem. Tessa is goed, maar ik vind die anderen beter, misschien ook iets rijper. Ik ben wel blij dat Maaike door was. Sherilyn is goed, maar te jong. Die Minnie Mouse-act heb ik nou wel gezien :wink:.

Hebben Willem en Maaike nu iets? :think: Ik kreeg het vrijdag niet helemaal mee, omdat mijn man erdoor zat te kletsen :twisted:

Ik vind het ook erg goed dat Sherilyn eruit is, denk dat dit niet goed is voor haar stembanden op dit moment, die konden het gewoon niet aan.

Ik vind ze nu eigenlijk alle drie wel iets hebben. Als ze een nummer zingen die hun ligt is het prachtig.

Ben benieuwd naar de finale

Tessa heeft al eerder in een musical het nummer “het leven is van mij” gezongen erg mooi en zeer goed: http://nl.youtube.com/watch?v=HbbuBdNGN_w

@delicious wrote:

Tessa heeft al eerder in een musical het nummer “het leven is van mij” gezongen erg mooi en zeer goed: http://nl.youtube.com/watch?v=HbbuBdNGN_w

Klinkt goed voor een veertienjarige destijds :thumbup:

Ja het begint weer!!! :dance:

Ben erg benieuwd welke 2 in de finale komen :mrgreen:

WAUW Tessa was echt super met haar eerste nummer!!! :thumbup:

Ben benieuwd naar de rest :mrgreen:

Tessa zong echt prachtig. Kreeg er kippenvel van.

Zonde dat maaike zo achteruit gaat want ze kan het echt wel!!!