so you wanna be a popstar

Iemand die kijkt? Komt die !@#$%^&* mediageile Monique Massing voorbij. Die mensen willen echt heel graag koste wat kost bekend zijn en blijven geloof ik…

@Tante Soesa wrote:

Iemand die kijkt? Komt die !@#$%^&* mediageile Monique Massing voorbij. Die mensen willen echt heel graag koste wat kost bekend zijn en blijven geloof ik…






Yes belachelijk zeg hahaha



Nog bedankt meis alles komt goed hoor!!



:-* Danielle

Triest hoor…



Vind het allemaal beetje slap…

Who the f*ck is Monique Massing :shifty:

Ik kan hier niet naar kijken. Ik krijg accuut last van plaatsvervangende schaamte.

ik vond de commentaren van erik hulzenbosch geweldig… zo droog als die kan reageren… whahahaha… natuurlijk vindt ie dat ie overal wel verstand van heeft nu hij de eerste editie gewonnen heeft… (ben ik het niet helemaal mee eens, in de trant van schoenmaker blijf bij je leest).



Ik vind het alleen te veel richting Idols gaan… De insteek van SYWAP was toch dat ze mensen die totaal eigenlijk helemaal niet konden zingen zo gingen trainen dat ze het wel zouden kunnen??? Dat vind ik dan wel weer jammer…



overigens dat middelste jurylid… sorry dat ik het moet zeggen, maar wat had die een raar hoofd zeg(om over zijn oren maar te zwijgen :silenced: ) :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

@mv2kids wrote:



Ik vind het alleen te veel richting Idols gaan… De insteek van SYWAP was toch dat ze mensen die totaal eigenlijk helemaal niet konden zingen zo gingen trainen dat ze het wel zouden kunnen??? Dat vind ik dan wel weer jammer…



overigens dat middelste jurylid… sorry dat ik het moet zeggen, maar wat had die een raar hoofd zeg(om over zijn oren maar te zwijgen :silenced: ) :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:




ja idd gaat het meer richting IDOLS…



en dat hoofd hebben wij ook al besproken :mrgreen:



maar dat ene meisje dat ariel zong :inlove:

Ik heb ff ge-googled en Monique Massing gevonden :mrgreen: Ze heeft meegedaan aan “groeten uit de Rimboe”. Zag haar al in een voorstukje en dacht, waar ken ik haar ook alweer van…?

Oohh ja die ja.



Nou ook al vind ik dat het weer de kant opgaat naat Idols. Ik moest zo lachen weer. vooral diegene die ,Meisjes van de nacht zong. Hahahaha die bewegingen.



Die kinderen waren erg schattig.



Ik vind Eric Hulsebosch prachtig. Die comentaar. Wat lachen. En lekker droog. Daar hou ik wel van. Hahaha steeds als hij zei van ooh jij bent een leuke meid. Hahaha volgens mij geniet hij daarvan.



Ooh en dat die ene griet zei Hij vond mij een lekker ding ( Erik Hulsebosch). Ze kon zingen. Maar wat een eigen dunk van haar zelf. dan hoefd het voor mij al niet meer.

@mv2kids wrote:

i



overigens dat middelste jurylid… sorry dat ik het moet zeggen, maar wat had die een raar hoofd zeg(om over zijn oren maar te zwijgen :silenced: ) :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:




Hahaha. Dat had ik ook hoor.

Heb het gemist gister, want we hadden een verjaardag…



Is er ook een herhaling, weet iemand dat?

Ik heb me dus rot gelachen he!



Wat ik wel irritant vind is dat het zo slecht gemonteerd is.

Dan ging je naar een auditie kijken en dan kwam er weer zo iemand tussendoor die wel/niet door was…

Ik kan het echt niet aanzien cq aanhoren, al die mensen die voor geen meter kunnen zingen. Zapte er even op om snel weer door te zappen.

En daarnaast ben ik ook geen Joling fan :roll:



En wat iemand hier ook zei - wel apart dat die Eric nu ineens in de jury zit.

vodn eht wel grappig maar die monique :silenced: :silenced:

ze wilde vooraal zeggen dat eric volgens haar in eht verkeerde programma zat, oh oh wat zijn we grappig :wall:

geluklkig is ze niet door :dance:



en over de kinderen, zit er ook een leeftijdsgrens aan???

dat vroeg ik me gewoon ff af.

vind de audities altijd wel lach wekkend …



en idd die erik hulzebosch vind ik zo mooi mannetje he … vroeger toen die nog op fietscross zat heb ik me altijd helemaal bescheurd met zijn opmerkingen hahah … hijs echt geen steek veranderd…



en die monique… tja… vind dat maar een apart mens… en zingen kan ze ook nie …



maar dat ene meisje van 8 wow wat een stem zeg… daar kunnen sommige die denken dat ze heel wat zijn nog wat aan tippen …



liefs miranda :vlinder:

Heb een stukje gezien…

Vond die man van 51 met die mondharmonica en gitaar erg lekker klinken.

Heel relaxed en vertrouwd…ondanks dat ik niet zo van country houd.



Maar zijn jullie dit programma’s zo langzamerhand niet zat? Ik merk aan mezelf dat ik me steeds meer irriteer en denk, 13 in een dozijn…

Had ik op een gegeven ogenblik ook met sterren klunen op het ijs, en al die andere sterrenprogramma’s. Je raakt ineens zo verzadigd…

pebble wrote:
Heb een stukje gezien...
Vond die man van 51 met die mondharmonica en gitaar erg lekker klinken.
Heel relaxed en vertrouwd...ondanks dat ik niet zo van country houd.

quote]

Ja die vond ik ook zo goed.

@pebble wrote:





Maar zijn jullie dit programma’s zo langzamerhand niet zat? Ik merk aan mezelf dat ik me steeds meer irriteer en denk, 13 in een dozijn…

Had ik op een gegeven ogenblik ook met sterren klunen op het ijs, en al die andere sterrenprogramma’s. Je raakt ineens zo verzadigd…




Nee niet echt. terwijl ik wel vind dat het te snel achter mekaar komt. Straks ook weer Idols.



Maarja kan ik weer lachen om die audities.

@maantje wrote:



en over de kinderen, zit er ook een leeftijdsgrens aan???

dat vroeg ik me gewoon ff af.




Ik meende vanaf elf. Maar toen kwam er een van acht ja.



Straks mogen ze toch niet zo laat meer op tv. Wegens de arbeidsinspectie. ?



Maar ze konden wel goed zingen. En schattig.

Ik hoorde gisteravond diverse malen roepen: VAN 8 TOT 80 MAG JE MEEDOEN!



Ik dacht ook al aan het avond optreden! Daar mogen ze niet aan meedoen!



Liefs,

Moon