so you wanna be a popstar

nu blijkt dat het weer een soort idols is… vind ik het wel weer veel van het goede…(zo van wat rtl kan kan sbs ook) dacht dat de opzet hiervan anders was(lees eerdere posting)…



ja, die countryzanger ala… kenny rogers… geweldig vond ik hem!!!(en hou toch ook niet zo van dat soort muziek)…

@Joy wrote:

Heb het gemist gister, want we hadden een verjaardag…



Is er ook een herhaling, weet iemand dat?




Ik ben het nu online aan het kijken,had het ook gemist :mrgreen:

http://s02.popstar.sbs6.nl/uitzendingen/01
Ik hoorde gisteravond diverse malen roepen: VAN 8 TOT 80 MAG JE MEEDOEN!


nou dat vind ik dan persoonlijk wel minder!
hoe kan je nou een popstar zijn als je 8 jaar bent?
Volgens mij wordt jedan net zo verknipt als micheal jackson, maar das mijn mening.
ik hoorde hem trouwens wel zeggen tegen iemand, weet niet meer wie en niet hoe oud de kandidaat was maar:"volgens mij ben jij nog iets te jong om popster te willen worden."
en dat vond ik wel een goeie opmerking, dan willen vooral de ouders dat denk ik.

maar geod. verder geniet ik altijd voroal van het vals zingen :mrgreen:

Snap dat niet.

ze doen het vanaf 8 jaar en nu gaan ze tegen het meisje van 11 liggen zeuren over de kinderarbeidwet :wall:

Ik zit nog steeds te wachten op Henk de Jager.

Die heeft ook gezongen op de bruiloft van mijn schoonzus.

Daar komt hij :mrgreen:

Wat leuk dat hij op de bruiloft van je schoonzus gezongen heeft :thumbup:

dat meisje van 11 jaar zong goed

en zeuren over kinderARBeid

dan hadden ze is moet doen van 18 jaar tot 90 jaar

gun het meisje zo om te winnen

Ik erger me kapot (en toch blijven kijken hè… :wall: :wall: )



Wat een baggergeluid. Er zitten enorme vertragingen op alle mics waardoor je een en al gallum, allum, allum… hoort, muziek t.o.v. zang geluid veeeeeel te hard en zijn de kandidaten dus nauwelijks te verstaan zijn en Nance heeft een sloerie jurkje aan en heeeeeele lelijke extensions! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vond vandaag Maartje en Tessa erg goed :thumbup:

Wanneer komt de uitslag?

Ik zie het al gewoon op dezelfde zender :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Snap dat niet.

ze doen het vanaf 8 jaar en nu gaan ze tegen het meisje van 11 liggen zeuren over de kinderarbeidwet :wall:




Ja dat snap ik ook niet.



Ik vind haar wel goed hoor. Maar ben nu wel bang dat zij omdat zij er zo schattig uitziet heel ver gaat komen.



Ik vind die Tessa erg goed en Maartje. Ook Willen vond ik erg goed. Ik baal eigenlijk dat Marilyn door is. Ik vind haar te arrogant. Kan er niks aan doen.

@~Marion~ wrote:

Nance heeft een sloerie jurkje aan en heeeeeele lelijke extensions! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Ik vind Nance ook 3x niks. Beetje nep vind ik haar.

Nance… kots een slettebak jurkje… geen kont en geen tieten… :mrgreen: En idd Marion, hele lelijke extensions… :sick: Vind Joling wel leuk maar dan alleen in Geer en Goor… :mrgreen:



Marilyn… ik hoop dat die er zsm uitvliegt… bah wat een nepwijf… :thumbdown: Zo knijpen met de ogen steeds en over de lippen likken… die vind zichzelf echt een geil ding volgens mij… :hand:



Ik vind die meid die Ilse de lange zong erg goed… echt een mooie blondine, en die andere meid (blonde) vond ik ook goed en mooi…



Sherilyn vind ik lief… mooi stemmetje ook… maar ze is 11 jr… en denk dat een popstar zijn en voor haar (nog) niet inzit… maar wat een scheet is het zeg… :inlove:

IK ben blij dat Mercia eruit is, ik vond haar niet goed!

Ze keek idd erg boos zoals Babette van de Jury zei.

Zelf had ik wel medelijden met Marilyn, maar ik snap echt niet wie iemand met haar postuur zo’n jurkje aangeeft :shifty: , dat die grote riem van haar afknapte vond ik dus niet zo raar. Maar dat is wel de schuld van de styliste(s).



Mijn favoriet is ook Maaike, vond alleen wel dat ze wel helemaal Ilse de Lange was, qua stem en ook qua uiterlijk ben benieuwd wat ze volgende week gaat zingen.

Willem, vond ik ook leuk, snap dus echt het commentaar van de jury niet, kijk die knipoog vond ik dus wel lief :wink: , had hij ook weg mogen laten maar ik vond het juist leuk dat hij “speelde” met de camera.

@Mama_jeanet wrote:

IK ben blij dat Mercia eruit is, ik vond haar niet goed!

Ze keek idd erg boos zoals Babette van de Jury zei.

Zelf had ik wel medelijden met Marilyn, maar ik snap echt niet wie iemand met haar postuur zo’n jurkje aangeeft :shifty: , dat die grote riem van haar afknapte vond ik dus niet zo raar. Maar dat is wel de schuld van de styliste(s).



Mijn favoriet is ook Maaike, vond alleen wel dat ze wel helemaal Ilse de Lange was, qua stem en ook qua uiterlijk ben benieuwd wat ze volgende week gaat zingen.

Willem, vond ik ook leuk, snap dus echt het commentaar van de jury niet, kijk die knipoog vond ik dus wel lief :wink: , had hij ook weg mogen laten maar ik vond het juist leuk dat hij “speelde” met de camera.






Daar sluit ik me helemaal bij aan.



Ik vond het ook raar dat de jury zei dat die ene gezegd had dat ze Ilse de Lange MOEST zingen, dat ze dat niet had mogen zeggen. Het is toch zo dat de deelnemers een lied krijgen wat ze moeten zingen? Het is toch geen eigen keuze?

Ik snap niet dat de jury daar zo over valt, net als over die knipoog van Willem.

@Bagheera wrote:

@Mama_jeanet wrote:
IK ben blij dat Mercia eruit is, ik vond haar niet goed!

Ze keek idd erg boos zoals Babette van de Jury zei.

Zelf had ik wel medelijden met Marilyn, maar ik snap echt niet wie iemand met haar postuur zo’n jurkje aangeeft :shifty: , dat die grote riem van haar afknapte vond ik dus niet zo raar. Maar dat is wel de schuld van de styliste(s).



Mijn favoriet is ook Maaike, vond alleen wel dat ze wel helemaal Ilse de Lange was, qua stem en ook qua uiterlijk ben benieuwd wat ze volgende week gaat zingen.

Willem, vond ik ook leuk, snap dus echt het commentaar van de jury niet, kijk die knipoog vond ik dus wel lief :wink: , had hij ook weg mogen laten maar ik vond het juist leuk dat hij “speelde” met de camera.






Daar sluit ik me helemaal bij aan.



Ik vond het ook raar dat de jury zei dat die ene gezegd had dat ze Ilse de Lange MOEST zingen, dat ze dat niet had mogen zeggen. Het is toch zo dat de deelnemers een lied krijgen wat ze moeten zingen? Het is toch geen eigen keuze?

Ik snap niet dat de jury daar zo over valt, net als over die knipoog van Willem.


Dat was volgens mij een opmerking naar Marilyn dat ze zei dat ze beyonce MOEST doen.
faizaa wrote:
Marilyn.. ik hoop dat die er zsm uitvliegt.. bah wat een nepwijf.. :thumbdown: Zo knijpen met de ogen steeds en over de lippen likken.. die vind zichzelf echt een geil ding volgens mij.. :hand:

quote]

Hahahahah precies. Zo denk ik er ook over. Ik irriteerde mij mateloos aan haar.