so you wanna be a popstar

@Mama_jeanet wrote:

@Bagheera wrote:
@Mama_jeanet wrote:
IK ben blij dat Mercia eruit is, ik vond haar niet goed!

Ze keek idd erg boos zoals Babette van de Jury zei.

Zelf had ik wel medelijden met Marilyn, maar ik snap echt niet wie iemand met haar postuur zo’n jurkje aangeeft :shifty: , dat die grote riem van haar afknapte vond ik dus niet zo raar. Maar dat is wel de schuld van de styliste(s).



Mijn favoriet is ook Maaike, vond alleen wel dat ze wel helemaal Ilse de Lange was, qua stem en ook qua uiterlijk ben benieuwd wat ze volgende week gaat zingen.

Willem, vond ik ook leuk, snap dus echt het commentaar van de jury niet, kijk die knipoog vond ik dus wel lief :wink: , had hij ook weg mogen laten maar ik vond het juist leuk dat hij “speelde” met de camera.






Daar sluit ik me helemaal bij aan.



Ik vond het ook raar dat de jury zei dat die ene gezegd had dat ze Ilse de Lange MOEST zingen, dat ze dat niet had mogen zeggen. Het is toch zo dat de deelnemers een lied krijgen wat ze moeten zingen? Het is toch geen eigen keuze?

Ik snap niet dat de jury daar zo over valt, net als over die knipoog van Willem.


Dat was volgens mij een opmerking naar Marilyn dat ze zei dat ze beyonce MOEST doen.




Dat klopt :thumbup: dat ging over Marilyn!!!

@Bagheera wrote:





Ik vond het ook raar dat de jury zei dat die ene gezegd had dat ze Ilse de Lange MOEST zingen, dat ze dat niet had mogen zeggen. Het is toch zo dat de deelnemers een lied krijgen wat ze moeten zingen? Het is toch geen eigen keuze?


Maar Henk Jan Smit bedoelde daarmee dat ze beter kon zeggen dat ze het MOCHT doen, omdat hij vindt dat het een eer is als je een nummer MAG doen van zo'n grote/succesvolle/talentvolle artiest... Niet zozeer dat ze het MOEST van het programma.

Enneuh die Marilyn :sick: wat een hork!

Iiiehhhhhhhh, ik krijg de kriebels van Marilyn! Het is net een puber die denkt dat ze volwassen is en bah…haar hele mimiek spreek mij helemaaaaaaal niet aan! Al bij de auditie niet, het is echt zo’'n dom blondje als Paris en Nicole Richie, je weet wel die 2 meiden die doen alsof ze dom zijn. Maar ondertussen…



Zo kijkt Marilyn ook, zooooooooo geraffineerd en errug nep! Die jankerd…



Jammer dat ze er niet uitgeknikkerd werd door het publiek.



Maaike is mijn favo en Tessa, ze hebben allebei supermooie stemgeluid.

die Willem vond ik zo popi-jopi gedragen, alsof hij het al helemaal gemaakt had. Nee die is voor mij ook geen toekomstige popster.

Tim…aaahhhhhhh die heeft zo’n leuke lach met zijn kuiltjes!



Groetjes,

Moon

Sja die Marilyn… Tzum Kotzen!!! gatverdamme…

@spooky wrote:

Iiiehhhhhhhh, ik krijg de kriebels van Marilyn! Het is net een puber die denkt dat ze volwassen is en bah…haar hele mimiek spreek mij helemaaaaaaal niet aan! Al bij de auditie niet, het is echt zo’'n dom blondje als Paris en Nicole Richie, je weet wel die 2 meiden die doen alsof ze dom zijn. Maar ondertussen…



Zo kijkt Marilyn ook, zooooooooo geraffineerd en errug nep! Die jankerd…



Jammer dat ze er niet uitgeknikkerd werd door het publiek.



Maaike is mijn favo en Tessa, ze hebben allebei supermooie stemgeluid.

die Willem vond ik zo popi-jopi gedragen, alsof hij het al helemaal gemaakt had. Nee die is voor mij ook geen toekomstige popster.

Tim…aaahhhhhhh die heeft zo’n leuke lach met zijn kuiltjes!



Groetjes,

Moon






Jaaaaa… :mrgreen: helemaal mee eens…

Volgende week ligt die er dus uit, die Marilyn… als het aan ons op KOK ligt in ieder geval wel! :lol:

Ik heb de uitzending nog niet gezien van vrijdag maar wil even wat over Marilyn kwijt. Ze is echt niet arrogant namelijk. Misschien moeten jullie eens kijken op http://marilynfan.hyves.nl, Marilyn reageert daar zelf ook. Ze probeerde alleen wat zekerder over te komen op tv en dat wordt nu overal als arrogant uitgelegd. Best lullig voor haar om zo afgekraakt te worden. Natuurlijk weet je dat dat kan gebeuren als je aan een dergelijk programma meedoet maar het blijft vervelend :slight_smile:

@Aurora wrote:

Ik heb de uitzending nog niet gezien van vrijdag maar wil even wat over Marilyn kwijt. Ze is echt niet arrogant namelijk. Misschien moeten jullie eens kijken op http://marilynfan.hyves.nl, Marilyn reageert daar zelf ook. Ze probeerde alleen wat zekerder over te komen op tv en dat wordt nu overal als arrogant uitgelegd. Best lullig voor haar om zo afgekraakt te worden. Natuurlijk weet je dat dat kan gebeuren als je aan een dergelijk programma meedoet maar het blijft vervelend :slight_smile:




Tja, je komt over op het publiek of niet, zo denk ik erover. Bij mij komt Marilyn niet goed over. De anderen wel, terwijl die ook in dezelfde positie verkeren. Ik denk persoonlijk dat ze niet ver zal komen met haar houding. Laat haar gewoon haarzelf blijven in plaats van zeker over komen.

Trouwens ik krijg de link niet geopend.



Groetjes,

Moon

@spooky wrote:



Trouwens ik krijg de link niet geopend.


Even de komma achteraan weghalen :wink:

WAUW wat is die kleine meid goed!!! :inlove:

@prinsjeJason wrote:

WAUW wat is die kleine meid goed!!! :inlove:




Jaaaaaaaaa en Maaike!!

Tim, Maaike, Sherilyn en Tessa zijn toch wel de favootjes voor mij.



Marilyn mag er echt uit, ik denk dat ze morgen weinig kans maakt tegenover Lode.



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

@prinsjeJason wrote:
WAUW wat is die kleine meid goed!!! :inlove:




Jaaaaaaaaa en Maaike!!

Tim, Maaike, Sherilyn en Tessa zijn toch wel de favootjes voor mij.



Marilyn mag er echt uit, ik denk dat ze morgen weinig kans maakt tegenover Lode.



Liefs,

Moon




Aahh dus Marilyn zit weer in de gevarenzone. Ik heb het niet gezien. Maar wat deed ze dan? Ik dnek ook niet dat ze het wind van Lode. Maarja alles kan.

Ik vind Marylin niet aardig overkomen…zo komt bij mij zelfs erg nep over en arrogant :hand:



Maaike is mijn favoriet. Wat een geweldige stem en wat een mooie meid!

Op de tweede plaats komt Tim bij mij.



Ik ken Jimmie trouwens, die hun zangles geeft.

Hij is echt een enorme schat.

jewel wrote:
Ik vind Marylin niet aardig overkomen....zo komt bij mij zelfs erg nep over en arrogant :hand:

Maaike is mijn favoriet. Wat een geweldige stem en wat een mooie meid!
Op de tweede plaats komt Tim bij mij.

quote]

Denk precies zo.

Maaike is ook mij favoriet :thumbup:

Daarna Tessa :thumbup:

dat meisje van 11 is ons favoriet

Marylin is eruit…wat verrassend… :liar:



Nance lijkt me trouwens een aardige meid.

Ik heb haar een keer gezien in z’on programma met de verborgen camera en ze kwam echt superleuk/spontaan over.

Ik heb trouwens erg veel bewondering voor haar; ze heeft de ziekte van Crohn en ondanks deze ziekte werkt ze zo ontzettend hard, teriwjl ze soms heel veel pijn heeft/moe is e.d. Toppie hoor!

Zojuist even gekeken naar SYWBAP en yeahhhh :dance: :dance: :dance:

Marilyn is ERUIT!! Ik vond haar echt 3x niks!



Ja, Nance daar heb ik nog eens extra opgelet, maar ik mag haar wel!

Ze is lekker spontaan en meelevend. Ook zoals ze deed tegenover Marilyn, klasse!

Ik had inderdaad gehoord/gelezen dat zij de ziekte van Crohn heeft. Maar daar is echt niets van te merken!



Liefs,

Moon



De volgende die eruit mag van mij is Henk

ik kijk bij dit soort programma’s alleen de audities. Schitterend om al die Hermannen en Roef en Mariannes te zien stuntelen :lol: :lol: :lol: :lol:



vind persoonlijk dat maar twee echt kunnen zingen die door zijn, die ouwe man en Tessa. De rest mag naar huis wat mij betreft. Het meisje is schattig, maar die zal het nóóit of te nimmer winnen ivm de arbeidswet ten opzichte van kindsterretjes (ben het niet vaak met die rotkop van Henk-Jan eens maar bij ditte wel)

Zó, opgeruimd staat netjes, Marilyn eruit… wat een trut, zeg!



Maaike is ook erg goed :thumbup:!