WAUW Tessa is echt super bezig vanavond!!! :mrgreen:
Ja Tessa is echt onvoorstelbaar goed vanavond.
Maaike lijkt wel steeds slechter te worden he!
@gismolo wrote:
Maaike lijkt wel steeds slechter te worden he!
Ja vind ik ook!!!
Ze kan wel goed zingen,maar zo gauw ze erbij moet zingen gaat het mis :?
Ik vind tessa ook super deze avond!
En willem vind ik ook mooi zingen, bij “angels” had ik gewoon kippevel.
Maaike’s eerste liedje vond ik ook erg tegenvallen, had er meer van verwacht. ben benieuwd hoe ze het zometeen gaat doen…
Nu was ze wel weer goed :mrgreen:
Ik ga voor een finale met Tessa en Maaike… Willem vind ik een sissie (sorry).
Hij zingt een liedje maar er zit totaal geen gevoel, of zo in…
Ik hoop ook dat Tessa en Maaike in de finale komen.
Ik was eerst helemaal voor Maaike en Tessa vond ik af en toe goed.
Maar nu sinds de 2 laatste afleveringen vind ik Tessa erg goed :thumbup:
Ik vind het anders.
Ik hoop toch op Willem en Tessa. Ik vind de laatste nummer gisteren met Maaike heel goed. Maar de eerste vielde weer erg tegen. Een poster moet alles kunnen zingen. En Maaike is toch van de ballads. Maar Tessa springt sprongen vooruit. Ik vond haar het beste. Een echte popstar.
Ik zou het zelf leuk vinden Willem en Tessa. Ik vind Willem wel wat hebben. Hij zingt goed. En het is natuurlijk anders hoe een jongen zingft en een meid.
Ik zou het echt niet verbazen dat het volk vanavond voor Willem kiezen Vooral als ze dat ene slechte nummer moet doen wat d ejury heefd uitgekozen. . Want dan is Willem wel de beste.
De FINALE!!! :dance:
Al die weken was Maaike mijn favo, maar moet toch zeggen dat ik na de show van vorige week helemaal om ben voor Tessa, vidn sommige dingen aan haar wel irri, zoals haar bekkie en dan schuine hoofdje steeds tegen haar naaste “collega” kandidaat, maar die stem… ze heeft me echt geraakt vorige week.
Helemaal eens met Joy!
Maar Maaike doet het goed vanavond! Moeilijk hoor!
Maaike is écht wel een stuk beter dan Tessa vanavond!
Ja, zit nu ook met zekerheid, dat Maaike de POPSTAR is!
Ik denk toch, ook gezien het commentaar van de jury, dat Tessa voor de jury favo is.
Ik denk dat Tessa een breder repertoire kan zingen dan Maaike.
Ik vind Maaike met up-tempo nummers niet echt geweldig en Tessa heeft aangetoond dat ze beiden kan.
Dat is wel waar Joy, maar met Tessa heb ik soms wel de gevoel dat het net niet helemaal zuiver is. Een heel klein stem bereik, zal ik maar zeggen. Ze kan niet heel hoog en ook niet heel laag. Maar ze heeft zeker gegroeit door de maanden en dat heeft Maaike weer niet gedaan. Zij zong altijd al goed. Maar dan wel allemaal dezelfde type muziek.
Moeilijk hoor :think: ik vind ze beide wel iets hebben :mrgreen:
@Fleur1 wrote:
Maaike is écht wel een stuk beter dan Tessa vanavond!
Helemaal mee eens :mrgreen: . Ik wist niet dat jij ook ging kijken.
(Hier nog rustig, dus je kunt lekker blijven kijken :lol: )
Ik vind de singel van Maaike wel mooier dan die van Tessa, ik heb echt geen idee meer wie gaat winnen, nog even wachten dan weten we het…
Spannend!
En de reclames helpen niet echt!
Duurt allemaal zo lang