vind het wel jammer dat hij er uit is…
ik vond tessa echt vet slecht…
Hoi
ik kijk het niet altijd maar wel vaak, vooral omdat sherelyn uit mijn geboorte dorp komt
ben er nog niet achter welke buurt vermoed dezelfde buurt waar ik gewoond heb. Wel gek ze is net zo oud als mijn dochter zou je verwachten dat ze bij elkaar op school zaten maar herken alleen haar moeder niet haar.
Wonen nu alweer een paar jaar in breda maar als manlief zou willen zou ik zo weer terug gaan naar me geboortedorp :oops:
:dance: Het begint zo weer :dance:
Jaaaaaaaaaaa
Maar ga eerst CSI Miami kijken. Ik baal wel dat dat tegelijk op komt.
Een vraagje he. Idols begint morgen weer he.
Ik hoorde net dat Idols volgende week begint.
Oohh ik dacht morgen al.
Ik vind Willem erg goed tot nu toe. En Maaike,s haar tweede nummer was weer zoals haar.
Willem was idd erg goed.
Ik schrok echt van Maaike’s eerste nummer, gelukkig was haar duet wel geweldig.
Ik ga denk ik bellen voor Willem. Sharilynn haar duet was leuk. Maar ik vind haar niet de beste. De rest zijn stukken beter.
Conclusie na het kijken van een aantal afleveringen van ‘So you wannabe a popstar’:
- Het is onzettend hip om je stropdas onder je overhemd te dragen.
- Leggings zijn nog steeds ‘in’. En dan niet zo te dragen, nee, er moet sowieso iets overheen, maakt niet uit wat; jurkje, korte broek, lange broek, broekrok, overall, tuinpak, trouwjurk…
- Wij zijn eruit! Die Bril die Henk-Jan op zijn hoofd heeft, maakt deel uit van een pruik. Hij kon ook nog kiezen voor een andere, maar die had een brilletje, neus en snor…
- De legging die Maaike steeds aan heeft, is helemaal geen legging: het is merkstift!
@Cynthia wrote:
Conclusie na het kijken van een aantal afleveringen van ‘So you wannabe a popstar’:
- Leggings zijn nog steeds ‘in’. En dan niet zo te dragen, nee, er moet sowieso iets overheen, maakt niet uit wat; jurkje, korte broek, lange broek, broekrok, overall, tuinpak, trouwjurk…
- Wij zijn eruit! Die Bril die Henk-Jan op zijn hoofd heeft, maakt deel uit van een pruik. Hij kon ook nog kiezen voor een andere, maar die had een brilletje, neus en snor…
- De legging die Maaike steeds aan heeft, is helemaal geen legging: het is merkstift!
Huh…Wat heeft dit nu met zingen te maken :think:
Kijk smaken verschillen qua kleding, het gaat mij echt om de uitstraling en de zang!
Ik vond Maaike met haar duet erg goed, zo ook Tessa!
Tja, Sherilyn kan in mijn ogen geen popstar worden omdat zij gewoon te jong is! Zij heeft gewoon geen volwassenen sound, al heeft zij heeeeel veeeeeeel talent! Zij kan in ieder vele malen beter zingen dan ik :mrgreen: 8)
Ik hoop toch op Maaike! Zij heeft het nivo, zij zal echter meer aan haar conditie moeten werken. En haar zelf veel meer vrijer gaan bewegen en doen!
Liefs,
Moon
Oh sorry, het was grappig bedoeld; ik wist niet dat het hier zo serieus was…
Maaike in de sing of :? dat ze erin blijft!!!
Cynthia ik kon er wel om lachen hoor :mrgreen:
jOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: wILLEM ERIN.
iK VIND HET ALLEEN JAMMER DAT MAAIKE IN DE SING OFF STAAT.
Ik hoop wel dat ze morgen doorgaat. Maar ben bang dat ze voor Sharilynn gaan kiezen. leuk schattig en klein.
Maar als men goed gaan kiezen gaan ze voor Maaike kiezen. Ze is ene keer slecht dat kan.
@Cynthia wrote:
Oh sorry, het was grappig bedoeld; ik wist niet dat het hier zo serieus was…![]()
Ik begreep dus niet dat het een grapje van je was :mrgreen:
Maak niets uit, ik ben verder niet boos, maar ik begreep de opmerkingen gewoon niet.
Liefs,
Moon
Ik hoop dat sherilyn er mogen uit gaat, maaike is echt te goed om die singoff te verliezen.
@Mama_jeanet wrote:
Ik hoop dat sherilyn er mogen uit gaat, maaike is echt te goed om die singoff te verliezen.
Ja vind ik ook.
Maarja je weet nooit. Ik hoop ook dat Maaike doorgaat.
@Cynthia wrote:
whoehahahahahhhhaha ohhhhh superrr dit… ja mannnn dit is toch humor… :thumbup: :thumbup: krijg je me op 10 voor 3 s’nachts nog kei goed aan het lachen :mrgreen:
hoe schattig sheryllinn ook is: als maaike eruit gaat kijk niet meer :snooty:
@Cynthia wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een humor!
maar ik vind dat Sherilyn eruit moet. Ik irriteer me mateloos aan haar stem. Lijkt i.d.d. op een smurfenstem. Dacht daarom gisteren dat ze een duet met vader Abraham zou doen…