so you wanna be a popstar

Tim en Tessa…jeee… :eh:

tessa eruit denk ik

wordt spannend

Bah, sherilyn door, en tim en tessa in de singoff…

Sherilyn is gewoon door omdat men haar schattig vind. Ik vind dat ook. Maar ik vind dat ze nog een paar jaartjes moet wachten.

Maaike is super goed. en gewoon de beste,

Willem vond ik ook goed. Leuk om naar te kijken.

Sherilyn is zeker erg goed voor haar leeftijd!!! :thumbup:

Maar ze is niet de beste van dit programma.

Dat is zeker weten Maaike!!!

Ik vind ook dat ze zeker nog 4 jaar moet wachten.

Haar stem gaat ook nog iets veranderen.

Zal het ook erg raar vinden als een ander dan Maaike gaat winnen.

Stemmen jullie?

Ik heb nog niet gestemd.

Als Maaike in de finale zit,stem ik misschien.

@jewel wrote:

Jaaaaa Maaike is geweldig he! :smiley: :clap:

Sherylin…sorry maar ze heeft idd een smurfenstemmetje hoor…schattig om te zien, muzikaal, en ze kan echt wel zingen, maar ik hou niet van haar stem. Sorry Gemmama :wink:

Sluit ik me volledig bij aan! :thumbup: :mrgreen:

is een kind van 12

die stem veranderd wel als ze 18 is

dan moet ze maar weer meedoen met zo een programma

Dat vind ik ook hoor.

Ik ga nog wat verder. Ik vind het niet zo eerlijk tegenover de anderen. Stel dat Sherilyn wind omdat ze zo schattig en klein is. Das niet eerlijk tegenover Maaike. en de anderen. Ze is echt nog niet de beste. dat moet nog komen. het veranderd nog bij haar. Ze moeten eigenlijk een show maken met alleen kinderen. Zoals Sherilynn. En een van 16 jaar en ouder. Als Sherilyn wind kan ze nog niet veel doen omdat ze erg jong is. De anderen wel.

In mijn ogen had ze nu in de sing off moeten staan samen met Tim.

Ik vind die stem van Sherylin vreselijk. Kan het echt niet mooi vinden.

Ik heb gisteren naar het Juniorsongfestival gekeken en heb geen enkel ‘smurfenstemmetje’ voorbij horen komen.

Ik vond die kids echt een veel mooiere stem hebben!

Tuurlijk gaat Sherylin’s stem nog wel veranderen, maar het is toch ook wel haar eigen stemgeluid hoor.

Gelukkig dat Tessa mag blijven. Van mij had Willem eruit gemogen!

Tim krijgt vast een rolletje in een soap aangeboden :wink:

@jewel wrote:

hahaha, dat denk ik dus ook!

Hij heeft wel een uitstraling en zo’n cute lachje! Om verliefd op te worden hahaha.

Tja, Tessa redt het ook niet, zij heeft een bepaalde uitstraling (door haar onzekerheid) dat heel veel tegen zich gaat werken! Bovendien beweegt zij haar mond errug stijfjes tijdens het zingen! Heel veel in O-vorm!

Daar begin mij aan te irriteren :oops:

Voor mij is de echte popstar: MAAIKE! Zo’n lekkere spontane griet!

Liefs,

Moon

Helemaal mee eens Spooky! :wink:

Voor mij was Maaike ook al meteen de favoriet hoor!

Dus Tim is eruit?

@jewel wrote:

Gelukkig dat Tessa mag blijven. Van mij had Willem eruit gemogen!

Ohh ja. Ik vind die Willem wel leuk. Helemaal zijn eigen ding.

Maar ben ook blij dat Teesa erin zit. Hij was echtw el minder. Maar ik vond hem altijd wel leuk.

@spooky wrote:

@jewel wrote:

hahaha, dat denk ik dus ook!

Hij heeft wel een uitstraling en zo’n cute lachje! Om verliefd op te worden hahaha.

Tja, Tessa redt het ook niet, zij heeft een bepaalde uitstraling (door haar onzekerheid) dat heel veel tegen zich gaat werken! Bovendien beweegt zij haar mond errug stijfjes tijdens het zingen! Heel veel in O-vorm!

Daar begin mij aan te irriteren :oops:

Voor mij is de echte popstar: MAAIKE! Zo’n lekkere spontane griet!

Liefs,

Moon

helemaal mee eens.

Ja Tim heefd wel een super lach zeg. :inlove:
jewel wrote:
Ik heb gisteren naar het Juniorsongfestival gekeken en heb geen enkel 'smurfenstemmetje' voorbij horen komen.
Ik vond die kids echt een veel mooiere stem hebben!
Tuurlijk gaat Sherylin's stem nog wel veranderen, maar het is toch ook wel haar eigen stemgeluid hoor.

quote]

Ja dat vind ik ook. Net was iemand aan het zingen met Thomas berge op Yetix. Zij had een geweldige stem. Die had mee moeten doen ipv Sherilyn. Zij is wel iets ouder volgens mij. Ik schattte 14 ofzo.

@schoen wrote:

Dus Tim is eruit?

Ja

Helemaal eens met de opmerkingen over Sherilyn. Het meiske kan echt wel zingen hoor maar d’r stemmetje kan echt nog niet op tegen de 'volwassen’stemmen van de rest. En daarbij heeft ze idd een raar smurfenstemmetje.

Het valt me ook op dat de jury haar sinds vorige week ‘hardere’ kritiek geeft. Ik heb 't idee dat de ‘opzet’ van de jury is dat zij de volgende is die eruit gaat. Helaas beslist stemmend NL anders maar ok.

Kreeg gisteren niet lang genoeg m’n ogen opengehouden om de uitslag af te kijken maar Tim is er dus uit. Lijkt me niet meer als terecht. Tessa is echt wel beter als Tim maar geen van allen kunnen ze tippen aan Maaike. Pffff, vrijdag was ik toch echt heftig onder de indruk. Hoop dat ze toch wat losser op het podium wordt, dan is ze echt helemaal ‘the Bomb’ !!! :thumbup:

Tim heeft toch al een rolletje in ONM…hij is geloof ik met die Esmee aan het second lifen, en hij zou dan haar virtule vriendje zijn of iets in die richting.

Ja Maaike moet echt winnen!!! :pray: :pray: :pray: