dat kind verdient het om te winnen
Lode zong inderdaad niet goed, maar ik heb hem ook nooit zuiver horen zingen.
Willem idem dito.
Over Tessa was ik blij verrast, ik heb haar nog nooit zo goed horen zingen :thumbup:
Sherylin heeft een erg goede Engelse uitspraak en kan goed zingen. Maar ik vind haar stem niet echt geweldig en eerlijk gezegd vind ik d’r ook echt nog te jong om te winnen. Maar wat ze doet vind ik wel erg knap gezien haar leeftijd!
Ik vond Lode juist wat hebben! Hij heeft een een guitige kop en zingt best leuk :thumbup: Hij zingt niet loeizuiver maar daar gaat het hier ook niet om. Ze zoeken een popstar en een heleboel popsterren kunnen niet zingen maar moeten het vooral hebben van de looks
Willem vind ik 3x niks! Ik vind hem zo nep overkomen.
Tessa vond ik gisteren erg goed zingen, kreeg er kippenvel van, dus zij verdiende zeker de hoogste punten. En Sherylin: lief meisje met een leuke stem maar wel eentonig en nog veel te jong. Laat haar maar eerst lekker genieten van haar jeugd en zingen kan ze later altijd nog doen.
omdat ze een kind is winnen welnee
we vinden het knap dat ze zo goed engelish zing en dat voor een kind van 12 jaar oud
maak trouwens niet uit wie der wint
@chantalmvbrittany wrote:
omdat ze een kind is winnen welnee
we vinden het knap dat ze zo goed engelish zing en dat voor een kind van 12 jaar oud
maak trouwens niet uit wie der wint
nee, maar je schreef echt zo van “dat kind verdient het om te winnen” zonder reden waarom.
Ze kan zeker goed engels zingen maar ik vind eigenlijk niet “normaal” dat ze met haar leeftijd met zo’n programma mee doet waarom dan niet gewoon met het junior songfestival…
Dan zou ze vast en zeker winnen.
vindt personelijk wel zo wat ik niet vindt kloppen aan dat programma dat het van 8 - 88 jaar is om deel te nemen.
ze hadden beter vanaf 16 jaar moeten doen
@chantalmvbrittany wrote:
eindelijk lode eruit
die kon echt niet zingen
gelukkig is sherylin weer door en gun het zo voor het 12 jarige meisje
Nou ik vond Lode vorige week wel goed. Ik vind hem wel beter dan Sherilynn. Ik vind haar alleen schattig,.
@Denise wrote:
Ik vond Lode juist wat hebben! Hij heeft een een guitige kop en zingt best leuk :thumbup: Hij zingt niet loeizuiver maar daar gaat het hier ook niet om. Ze zoeken een popstar en een heleboel popsterren kunnen niet zingen maar moeten het vooral hebben van de looks
Willem vind ik 3x niks! Ik vind hem zo nep overkomen.
Tessa vond ik gisteren erg goed zingen, kreeg er kippenvel van, dus zij verdiende zeker de hoogste punten. En Sherylin: lief meisje met een leuke stem maar wel eentonig en nog veel te jong. Laat haar maar eerst lekker genieten van haar jeugd en zingen kan ze later altijd nog doen.
Sluit me hierbij aan :mrgreen:
Wie is er vanavond uit gegaan? Heb het niet gezien.
Ik kwam net kijken daarvoor.
Hahaha toevallig. Ik weet het nog niet.
Willen gaat dorr lees ik net. :thumbup:
Jup klopt…Henry is eruit Ik vond hem wel lekker zingen haha. Ik houd wel van oude liedjes :oops:
Jammer dat Henry eruit is, vond het zo’n leuke sympathieke man met een leuk stemgeluid maar zeker geen popstar. Dus nu hoop ik dat Willem er volgende week uitgaat
Ik ben verliefd, zouden we Sherilyn ook kunnen adopteren, misschien kan ik niet objectief zijn hoor want ik smelt elke keer als ik dat meisje hoor zingen en ze is zo heerlijk kinds nog :inlove: :inlove: :inlove:
Wij zijn fan van Maaike, ik om haar zingen, mijn vriend om haar looks :roll:
Maarre toch geniet ik ook echt van Sherilyn, ben zo trots op dat meiske, man het zal je kind zijn
Willem heeft een heerlijk koppie maar is niet één van de beste zangers.
Tim tja wat zal ik zeggen, hij is een fries en dat hoor je, verder doet ie me iets teveel aan Jim denken :sick: :sick:
De rest boeit me niet zo eigenlijk, die Tessa is ook wel goed, maar ik vind haar nog een hele arrogante uitstraling hebben, maar dat zal wel bij de leeftijd horen.
Vandaag moeten ze allemaal 2 liedjes zingen :dance: ben benieuwd :mrgreen:
Ik vind Maaike echt SUPERGOED!!! :thumbup:
@prinsjeJason wrote:
Ik vind Maaike echt SUPERGOED!!! :thumbup:
Wowwwwwwwwwwwwwww, ik werd er helemaal emo van!
Wat heeft zij goed gezongen! En welverdiend die 3 x 10!!!
Voor mij is zij DE popstar!
Liefs,
Moon
Jaaaaa Maaike is geweldig he!
Sherylin…sorry maar ze heeft idd een smurfenstemmetje hoor…schattig om te zien, muzikaal, en ze kan echt wel zingen, maar ik hou niet van haar stem. Sorry Gemmama