Grappig dat jullie Oona irritant vinden worden, want dat heb ik dus ook… Ik vond haar gisteren ook tegenvallen. Ze zit zichzelf nu in de weg door dat gemiep denk ik. DAt zei Jan dan ook in het jurycommentaar op de dance for your life.
Ik vond Els en Angelo gisteren echt geweldig!
@fiep klophout wrote:
en verder idd terecht wie eruit vlogen, echt spannend was het niet bij virgil. Blijven ze nou in paren dansen? dacht hier te lezen dat ze op een gegeven moment solo gaan?
Als het net zo gaat als vorig jaar dan gaan ze vanaf volgende week elke
keer wisselen van danspartner. Dan doen ze een dans met partner, en
allemaal een dance for your life. :D
@fiep klophout wrote:
die remy, een echt mooi hoofd heeft hij niet, maar allejezus wat zag dat lijf er goed uit gisteren… :inlove: (of zie ik dat alleen omdat ik toevallig op donkere mannen val?)
ik kon helemaal niet meer naar die dans kijken zat alleen maar naar zijn lijf te kwijlen eeh staren
Enneeh ik had liever Evelien eruit dan Saartje
Nou weet je wat is zo raar vind… Oona heeft maar 1 keer met Lorenzo gedanst. Dus ze was eigenlijk nog maar net zijn danspartner. En ze heeft nu volgens mij al 3 keer met Remy gedanst, dus ze zou nu toch gewend moeten zijn?
Ik ben ook wel een beetje klaar met haar gemiep!
Els en Angelo, :inlove: :thumbup:
@fiep klophout wrote:
die remy, een echt mooi hoofd heeft hij niet, maar allejezus wat zag dat lijf er goed uit gisteren… :inlove: (of zie ik dat alleen omdat ik toevallig op donkere mannen val?)
Ik kijk alleen maar naar het dansen :angel: Schaam je!
ik vind overigens die presentatrice erg mooi. Als ik toch was geboren met haar lichaam, dan had ik me precies zo gekleed. :thumbup:
Is zij bekend in belgie of is zij een nieuw talent?
sorry d., maar ja, alleenstaand he (maar ik heb wel gezien dat ie met dat lijf ook nog bewoog, iets met zijn heupen en zo
)
zag net trouwens een klein stukje van de herhaling en volgende week
gaan ze andere koppels vormen, dus nog geen single optredens.
ben benieuwd, kijken of de sterke koppels ook zo goed kunnen dansen met een andere partner.
hmmm dan zal Oona helemaal gaan stressen,weer een andere partner :lol: :lol:
Oona is een zeikwijf… :thumbdown:
Vind dr goed, als danseres maar voor de rest… :roll:
Els en Angelo :inlove: Shobian en Chris :inlove: Oona en Remy… top 3 voor mij… Dus Evelien en Louis en die andere 2 mogen eruit van mij…
Remy heeft een lekker lijf maar niet zo’n lekkere kop… :silenced: :lol:
Louis heeft een mooi gezicht maar is volgens mij hartstikke homo…
Ik vind eigenlijk de mannen helemaal niet zo hot…
De vrouwen wel… :mrgreen: :inlove:
Heb ook het idee dat vorig jaar de dansers veel beter waren… :think:
beter en lekkerder joa :P:P:P
@fiep klophout wrote:
Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon om jou het tegendeel te bewijzen, maar ik denk dat ik zo’n lichaam in het blank ook best lekker zou vinden hoor :lol: (al doet dat bruine kleurtje toch net ff dat beetje extra :mrgreen: )
Ik denk trouwens dat ik de enige ben die hem wel een leuk koppie vind hebben, vooral als (let wel: ALS) hij breeduit lacht

Na gisteren nog steeds fan van Angelo en Els!
Kris en Shiobian vond ik wat minder, maar dat ligt denk ik niet aan hen. Ben niet zo weg van die stijldansen e.d. al vond ik die van Angelo en Els eerder dan weer wel geweldig :think:
Michael vind ik idd ook beter worden :thumbup: Hij is zoals hij zelft zegt veelzijdiger dan Virgil, alleen vond ik het niet echt slim van hem dit zo op tv te zeggen… :roll:
@Sneeze wrote:
Michael vind ik idd ook beter worden :thumbup: Hij is zoals hij zelft zegt veelzijdiger dan Virgil, alleen vond ik het niet echt slim van hem dit zo op tv te zeggen… :roll:
Het lijkt me zo frustrerend als 1 van de minste dansers steeds maar verder mogen, terwijl jij met al je talenten elke week een f*cking DFYL moet doen, ik kon me wel vinden in zijn uitspraken… Misschien was het juist een slimme zet om die dingen uit te spreken, hij was wel meteen door dit keer.
Volgende week Evelien & Louis er uit, denk ik.
Wie hebben geopend vandaag en hoe was het? Ik had moeite met Merijn te slapen te krijgen die kwam steeds beneden :roll:
Ik heb die dans van oona en louis ook niet gezien, alleen het commentaar
Geopend hebben Shiobian en Michael, ze deden hiphop lyrical. Geweldig, ik ben echt steeds meer onder de indruk van Michael… hij is veel meer allround dan ik dacht. Ze kregen niets dan lof van de jury :thumbup:
Oona en Louis…tsja. Oona vond het nodig om in het ‘voorfilmpje’ (heeft dat een naam? dat stukje geblaat voordat ze echt gaan dansen dus) Remy nog even af te zeiken, althans, zo voelde ik dat… heel erg onnodig, ik ben absoluut geen Oona-fan meer, kan me niet schelen hoe goed ze danst :naughty: Louis deed het trouwens super, misschien gaat hij er toch niet uit vanavond :think:
Ik kijk uit naar Els & Kris!! :inlove:
Jammer dat ik Siobhian heb gemist :thumbdown:
Maar gelukkig mijn favorieten niet, kris en Els! :thumbup:
Oona heb ik 2 weken terug al afgeserveerd… bleh wat een zeur!
wow dat was COOOOOLLLLLLL
:shock:
Ik zat bij Angelo en Suzan binnen tien tellen te huilen…
En ik huil nu nog :shifty:
Hoe goed ben je als danser als je mensen tot tranen toe roert, gewoon door te dansen? Pfffff, ben helemaal van de leg :shifty:
ja dat was echt PRACHTIG :shock:
Klinkt misschien stom, maar die muziek werkte zo op mijn zenuwen dat ik de performance niet eens goed geregistreerd heb…op een ander rustiger moment nog maar eens via rtlgemist kijken…
Begin helaas niet gezien. Els vind ik overigens top :thumbup: !
Edit: ben ik overigens de enige die zich echt gruwelijk irriteerd aan die mannelijke presentator? Die vrouw vind ik leuk, maar die man, blegh. Ik vond Elise trouwens ook erg goed (presentatrice van vorig jaar).
Je vond Elise erg goed? :shock: Dan hebben wij duidelijk niet dezelfde smaak :lol: Want uhm, ik vind Dennis Weening soms best grappig :shifty:
Trouwens, wat doet Jim daar? :roll: Hij wekt niet de indruk veel verstand van dansen te hebben…