So You Think You Can Dance!

Jaja…na lang wachten is het weer zover…



Wie is er ook een liefhebber van So you think you can dance?

Ik heb zelf ontzettend veel gedanst en vind het echt geweldig hoe sommige mensen kunnen dansen, vooral dingen die ik zelf niet kan (zoals hiphop) soms zo stoer en soms zoooo mooi :inlove:



Dus, ik zit er vanavond helemaal klaar voor! Wie ook?

Zeker van de partij!!! :dance:

Ja hier ook hoor.



Vorig jaar ook gevolgd, en dat ga ik dit jaar ook doen :thumbup:

Yep, hier ook! Ik heb net de Amerikaanse serie gevolgd, die is net een paar weken afgelopen. :dance: :dance: :dance:

Oh geweldig leuk programma! :thumbup:

Ik heb zelf professioneel gedansd (jeetje, wil niet arrogant overkomen he :wink: ) en ben altijd erg benieuwd naar de kandidaten.

Ook leuk dat die jongen uit Gtst in de jury zit, hij heeft bij het Scapinoballet gedansd.

@jewel wrote:

Oh geweldig leuk programma! :thumbup:

Ik heb zelf professioneel gedansd (jeetje, wil niet arrogant overkomen he :wink: ) en ben altijd erg benieuwd naar de kandidaten.

Ook leuk dat die jongen uit Gtst in de jury zit, hij heeft bij het Scapinoballet gedansd.






Jeetje, wat arrogant…





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Lijkt me gaaf als je zo goed kunt dansen :thumbup: ! Mijn eigen bewegingen komen meer overeen met uhm…tja…zeg maar onelegante plank :? …

ikke ga er ook voor zitten, goed programma en eindelijk eens een programma waarin niet wordt gezongen :roll: (heb het daar namelijk wel erg mee gehad)

@Soleil wrote:

@jewel wrote:
Oh geweldig leuk programma! :thumbup:

Ik heb zelf professioneel gedansd (jeetje, wil niet arrogant overkomen he :wink: ) en ben altijd erg benieuwd naar de kandidaten.

Ook leuk dat die jongen uit Gtst in de jury zit, hij heeft bij het Scapinoballet gedansd.






Jeetje, wat arrogant…





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Lijkt me gaaf als je zo goed kunt dansen :thumbup: ! Mijn eigen bewegingen komen meer overeen met uhm…tja…zeg maar onelegante plank :? …




:mrgreen: :lol: :mrgreen: 8)

Helemaal leuk weer!!!

Knap als je zo goed kunt dansen zou het ook zo graag kunnen maar helaas :cry:

Jaaaaa, ik ga ook weer kijken :dance: Nu met andere presentatoren he,

ik ben benieuwd hoe hun het gaan doen. Ik heb er weer zin in :smiley:

Dat getrouwde stel :shock: Wauw, wat waren die goed man :dance:

Leuk programma om te kijken!



Maar ik heb het begin gemist, kan iemand mij uitleggen wat die knappe acteur uit GTST (toch?) in de jury doet?

Heeft hij wat met dansen?

Hij heeft 10 jaar lang bij Scapino gedanst.

Oh aha…

nu snap ik het, ik liep dus een beetje achter (10 jaar ongeveer :mrgreen: )

Hhahaha, ik wist het ook niet hoor, toevallig wel de kids op tijd op bed

gekregen :wink:

WHAHAHAHAHA



die jongen die net 1 maandje danste :mrgreen:



“ja ik gooide er toch wel een paar goeie moves doorheen”





:eh:

ja…haha beetje oenig. Zelfs mooie Dan Karaty :oops: kan het dan niet voor zich houden :wink:



Ik vind die nieuwe presentatoren wel wat, want eh… EliZe, schattig meisje enzo mooi gezichtje, maar presenteren…eh nee :think:



Ik heb helaas een groot deel maar met een half oog gezien want ik was nog aan het voeden…maar vond iig die zwager en schoonzus met hun hippe cha cha wel cool :thumbup:

ik heb ook gekeken :mrgreen:



Vorig jaar heb ik m ook gevolgd, t schijnt zo te zijn dan de nr 2 Timo bij Michael jackson zou gaan dansen…sneu voor hem dat MJ er niet meer is.

Die Truus Excuus… :silenced:

Geweldige opmerking trouwens… :thumbup: :thumbup: :thumbup:



(sorry, ik ben een beetje laat met mijn opmerking hierover omdat ik gisterenavond niet achter de pc zat)

zaten weer een paar goede tussen :thumbup:



ben benieuwd naar de deelnemers van volgende week :mrgreen: