So You Think You Can Dance!

Leuk! Ik kijk alleen al voor de jury :oops: :mrgreen:

Wij hebben ook gekeken (voor het eerst) en wat een leuk programma!

Eindelijk eens een show met mensen die het wel kunnen ipv alleen maar uitglijders. (ook af en toe maar over het algemeen goede dansers).

Ik heb tot mijn twaalfde klasiek gedanst (hoog niveau), maar dat is echt TOTAAL iets anders dan dit show-dans-like. Erg leuk!



Wij vonden die voetballer goed, en natuurlijk die aan het einde! Spring in het veld. LEUK!

Ik heb ook weer genoten…



ExcuusTruus… :o :mrgreen: ze kon idd beter zingen dan dansen…





Puk… wat leuk!!! een 3e… gefeliciteerd!! :thumbup:

Ik heb ook weer genoten…



ExcuusTruus… :o :mrgreen: ze kon idd beter zingen dan dansen…





Puk… wat leuk!!! een 3e… gefeliciteerd!! :thumbup:

Ik heb ook weer genoten…



ExcuusTruus… :o :mrgreen: ze kon idd beter zingen dan dansen…





Puk… wat leuk!!! een 3e… gefeliciteerd!! :thumbup:

fai 1x is genoeg hoor whahahaha :lol:

bleef je vinger hangen op de verzendknop :mrgreen:



Idd puk gefeliciteerd

:oops: :oops: :oops: hij plaatste em niet… :mrgreen: ongeduldig he… :oops: :wink: dus 3x drukken… :roll: :mrgreen:

Geeeenooooten gisteren!!



En Excuus truus… hilarisch wijf gewoon hahahah



Vond het vorig jaar ook zo gaaf, (op Elise na dan…) samen met vriendlief kijken… men wat kunnen sommige mensen dansen :inlove:

Ik haal dit even omhoog, iemand die het nog volgt?



Ik ben helemaal fan, moest huilen toen Lorenzo viel :oops: :cry:

jaa ik volg het dit seizoen voor het eerst. Dacht altijd dat het zo’n programma was met sterren die dansen zoals andere. Maar tegendeel blijkt waar.

Vind het geweldig om te kijken!

Ik volg t ook, was idd behoorlijk sneu voor lorenzo, ik zag m neergaan en dacht nog owneen.



Ik blijf trouwens Dan een snoepje vinden :oops: :stuck_out_tongue:

Hier hopen we heeeel hard dat Lorenzo snel herstelt!!!



Zat het te kijken… zeiden saampies… wow dit is zooo mooi… en toen zei ik … Dit klopt niet… hij grijpt te echt naar zijn knie… ff later werd het gestopt… oh men wat een pijn!

Ohhhjaaa Lorenzo en Oona, mijn favorietjes! Wat een pechvogels…



Ik dacht eerst: “Shit, hij valt!” En toen “Ohnee, het hoorde erbij”…en toen…"ohnee…toch niet… :? Vreselijk sip voor ze…



Ben verder ook fan van Shiobian, ennuh…hmm. Ik vind er dit keer niet zoveel lekkere mannen in zitten als de vorige keer… :think: … :oops: … :mrgreen:



En Dan…zéker het snoepje van de week! Alleen jammer dattie zo klein is :eh: (1.70m)

1m70? oh groot genoeg voor mij hahaha, ik ben maar 1m61 :stuck_out_tongue:

Idd de mannen vallen qua uiterlijk deze keer wat tegen, maar dansen kunnen ze wel.

Ja he…vorig seizoen viel ik meteen in katzwijm van Timor…mennnnnnnnnn :drool: :drool: :drool: :drool:



Maar dit jaar geen lekkere hapjes, helaas.

Wat een pech voor Lorenzo…z’on vreselijk goede danser. Samen met z’n partner trouwens…echt prachtig!

Kris vind ik zooo verrassend! Als ik hem zie zou ik niet zeggen dat het z’on goede danser is, maar als hij begint…wauw…Shiobian is ook goed. Prachtig stel om ze te zien dansen.



Oh ja Dan…mmmmmm… :drool:

Jan is ook mooi, maar straalt geen s… uit, Dan wel…kan mij wat schelen dat hij niet lang is. 8) (ik ben zelf 1.80…proest)



Ik verheug me nu al op volgende week zondag!!!

Hopelijk met Lorenzo erbij. :pray:

@jewel wrote:

Oh ja Dan…mmmmmm… :drool:

Jan is ook mooi, maar straalt geen s… uit, Dan wel…kan mij wat schelen dat hij niet lang is. 8) (ik ben zelf 1.80…proest)


:mrgreen:

hahaha en die mannen van jullie maar denken dat het om het dansen gaat :lol:



( ik geef jullie groot gelijk :shifty: :mrgreen: )

…Het gaat me ZEKER wel om het dansen, prachtig, geweldig…



…maar de mancandy is wel een lekkere bvijkomstigheid :lol:



Maar idd, Jan is vooral ‘mooi’…ik zie hem niet zo snel een ‘wilde nacht’ hebben, hahaha

Dan is net zo lang als mijn man, dus ik heb er totaal geen problemen mee!!! :inlove:

Ikzelf ben 1.76 :wink:



Maar ik ben ook fan van SYTYCD!!! :inlove:

Ik vind persoonlijk die Roberto da Costa ook wel lekker… 8) :mrgreen: :drool:

Maar inderdaad, de kuiltjes van Dan zijn niet te versmaden. gnagna :drool: :drool: :drool: :drool:

arme Lorenzo… zijn kniebanden zijn gescheurd… dus hij ligt er definitief uit… :hug:

(tenminste dat zeiden ze bij SBS shownieuws… :shifty: )