Ja, ze hadden denk ik weinig keus Affie… Maar goed, we zullen zien hoe Virgill en Saartje zijn zo…
En Marleen hoeft van mij ook niet terug te komen!
Ik vind Kris en Shiobian ook echt super, maar ook Oona en Remy vond ik super vet! :thumbup:
Ik ben dus echt fan van Els en Angelo!!! Men wat zijn die 2 goed!
Nou! :thumbup:
Jeetje wat gaven die een super performance weg zeg! Echt wow! :thumbup: :inlove:
Hmm, ik vind het ergens wel terecht dat saartje terug is…ze hoorde volgens de jury eigenlijk sowieso al niet in de dance for your life vorige week, maar legde het af in vergelijking met de anderen…
Terwijl toen bijv marleen en virgil of bruno en noi daar hadden moeten staan…
En verder, Els & Angelo, wooow…wat ze met het liedje gedaan hebben ook :shock:
Verder ook Shiobian en Kris fan…en Oona blijft ook super vind ik…t blijft jammer dat ze geen setje met Lorenzo meer is…Remy is ook leuk hoor, maar toch…
Ik snap niet waarom michael telkens in de dance for your life staat…of wordt hij telkens meegesleurd door zijn partner? vreemd…
nou dat was me weer een aflevering.
Hoewel ik Marleen ook niks vind, vind ik t toch zielig voor haar.
Els en Angelo waren echt super!!!
Tja dat Bruno eruit is verbaasde me niks, hij heeft wel de pech gehad dat Virgil door was anders had die eruit gevlogen.
Saartje chapeau, ze heeft bewezen dat t publiek vorige week een fout gemaakt heeft :thumbup:
Virgil heeft een sterke achterban, dat blijkt…en het is weer zo typisch he: hoe harder de jury iemand afkraakt hoe meer er gebeld wordt voor diegene… :roll:
Hopelijk houdt de jury zich aankomende week een beetje in qua afkraken…
Ik vind Oona veruit de beste danseres, qua techniek, qua uitstraling…zo jammer dat Lorenzo is afgevallen. Ze waren veruit de beste van iedereen.
Nu is ze een beetje onopvallender geworden vanwege haar nieuwe partner. Maar straks moeten ze solo dansen he. Dan komt het vast wel goed.
Els en Angelo zijn een prachtpaar he!
Affie, ja klopt… had ik nog niet bij nagedacht… ze hadden idd maar 1 dag…
Maar dan nog, vind Marleen irritant dus ben blij dat ze eruit is…
Oona, Shobian, Chris, Els, Angelo… mijn favorites… :inlove:
De rest mag eruit… :mrgreen:
Ik moest gisteren werken, dus heb het niet gezien. Ik ga voor de herhaling vanavond :thumbup:
Oona en Els, echte toppers, die halen met gemak de Amerikaanse maatstaven, die echt megahoog zijn! :thumbup:
Ik denk dat Virgil vooral door is vanwege het feit dat ze maar 24 uur
hadden om te oefenen. Maar idd niet helemaal terecht dat hij door is.
Saartje vond ik wel errug goed :thumbup:
Marleen vond ik ook vreselijk irritant, ze komt gewoon niet leuk over. Ben
ook blij dat ze eruit is, ze hebben bij haar ook niet gezegd dat ze volgend
jaar een plaatsje krijgt :think: Vind ik ook helemaal niet erg als dat niet
zo is , maar aan de andere kant is dat dan weer niet helemaal
eerlijk voor haar he :think:
Mijn favorieten zijn op dit moment ook Els en Angelo, en Chris en Shiobian
natuurlijk. Ze schieten er echt tussenuit. Al is Oona ook vreselijk goed.
Lijkt me leuk als Michael en Evelien nog eens als partners gaan dansen,
zie onderschrift :mrgreen:
Nou, en dat zou best nog wel eens een goed setje kunnen zijn ook!
Jewel, daar zeg je het nou precies…Oona valt nu minder op doordat ze met Remy danst. Heel jammer, want zij en Lorenzo samen, dat was het gewoon helemaal.
Over Amerikaanse maatstaven gesproken…Timor van de vorige keer zat dus in de show van Michael Jackson hè…ik vond hem ook zoooo geweldig…en was ook weg van Bram toen…vond hem zo schattig!
Ik ben fan van Oona :inlove:
Hier ook een trouwe kijkster, die ook erg blij is dat Marleen er uit ligt
Mijn favourieten op dit moment zijn Angelo en Els, maar ook Kris en Shiobian en Remy en Oona vind ik errug goed.
@Lily2006 wrote:
Jewel, daar zeg je het nou precies…Oona valt nu minder op doordat ze met Remy danst. Heel jammer, want zij en Lorenzo samen, dat was het gewoon helemaal.
Ik heb niet het idee dat ze minder opvalt, eigenlijk juist meer omdat zij haar danspartner ‘verloren’ is en wij daar toch iedere keer aan herinnerd worden. Ze blijft goed hoor, maar ik vind dat daar wat minder aandacht aan besteed mag worden :shifty:
Marleen was al invalster eh
Ze viel in voor eentje die wegens privé redenen niet in de liveshow kon staan, want eigenlijk was Marleen dus al weggestemd door de jury.
Ik ben ook Oona fan :inlove:
@Sneeze wrote:
@Lily2006 wrote:Jewel, daar zeg je het nou precies…Oona valt nu minder op doordat ze met Remy danst. Heel jammer, want zij en Lorenzo samen, dat was het gewoon helemaal.
Ik heb niet het idee dat ze minder opvalt, eigenlijk juist meer omdat zij haar danspartner ‘verloren’ is en wij daar toch iedere keer aan herinnerd worden. Ze blijft goed hoor, maar ik vind dat daar wat minder aandacht aan besteed mag worden :shifty:
Eens! Heel vervelend allemaal, die blessure van Lorenzo, maar ik heb er nu wel weer genoeg van

Marleen er uit, lees ik… jeej! :thumbup:
Jaaa, het gaat zo weer beginnen :dance:
Ik heb gekeken!
Wat een aanfluiting, die Virgil… pfff. Kunnen ze allemaal heel hard roepen dat hij “een GEWELDIGE hiphopper” is, maar daar zoeken we toch niet naar in dit programma? Hij kan echt alleen maar hiphop, ben blij dat hij weg is.
Michael begint een van mijn favorieten te worden, was dolblij dat hij geen DFYL hoefde te doen deze week. En Els & Angelo… :inlove: :inlove:
Oona mag nu wel weer stoppen met dat gemiep richting Remy, wat een fantastische danser is dat… ze heeft niets te klagen :naughty:
Vanavond de herhaling kijken! :inlove:
i heb ook gekeken vond t terecht dat Saartje en Virgil eruit vlogen.
Oona begint me te irriteren, als een goede danseres moet je flexibel zijn en zal t nog wel vaker gebeuren dat je plots van danspartner moet ruilen,dan heb je ook geen weken de tijd om te wennen aan iemand.
Els&Angelo :thumbup:
Ja precies, is het de jury niet die loopt te emmeren over haar nieuwe
danspartner, doet ze het zelf wel :snooty:
Ik vond het juist wel grappig dat Virgil meteen de microfoon pakte en even
reclame voor zichzelf maakte :lol: Van tevoren wisten we eigenlijk al
dat als hij onderaan zou komen dat hij eruit zou vliegen toch?
die remy, een echt mooi hoofd heeft hij niet, maar allejezus wat zag dat lijf er goed uit gisteren… :inlove: (of zie ik dat alleen omdat ik toevallig op donkere mannen val?)
en verder idd terecht wie eruit vlogen, echt spannend was het niet bij virgil. Blijven ze nou in paren dansen? dacht hier te lezen dat ze op een gegeven moment solo gaan?
Vanaf nu zijn er wel echt alleen nog goede dansers over he? Ik gok volgende week evelien eruit, en misschien louis?