So You Think You Can Dance!

Haha, heb ik gisteravond gedaan :mrgreen:



Zit er helemaal klaar voor! 8)

Heb ook de dans van Oona en Lorenzo nog eens gekeken…



Wat is het toch ZONDE…echt, zo mooi en zo knap, lorenzo die echt elke mogelijke flip maakt :shock:



Arm ding, wat zal die gebaald hebben.









…Ik vind Marleen irritant trouwens…

@D. wrote:

@fiep klophout wrote:
ik val nooit zo op mannen op tv, maar die lorenzo vind ik vanaf aflevering 1 al echt heeeel erg leuk… :oops:




Haha, same here… Heb t niet snel, zeker niet voor een ‘jongetje’ van 19 maar heb echt een zwak voor m :oops:




haha jemig, eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar he 8) Is ie pas 19? haha, voel ik me opeens een oude taart....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lorenzo heeft nu al een vrijkaart voor de Top 18 van volgend jaar!!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Natascha1975 wrote:

ohwwwwwww dat zou erg sneu zijn voor hem zeg :frowning:

Dan vind ik dat ie volgend jaar zowiezo mag starten met de live-shows.

Dan maar een plekje minder voor de nieuwe kandidaten :wink:




Kijk en zo geschiede t :wink:

Shiobian en Kris hebben het top gedaan GELUKKIG! Zij zijn echt mijn favorieten

vind Virgil en Marleen echt helemaal niets samen

Ok, nu MOET ik wel auditie doen volgend jaar, als ik dan bij de laatste 18 kom mag ik misschien met Lorenzo dansen :drool: :angel:



Kris en Shiobhian zijn geweldig, wat een chemie… ik moet bijna huilen als ik ze zie dansen :shifty: Denk ook dat Kris gaat winnen.

JAAAAAAAAA Lorenzo sowieso erin echt?! COOOLLL



Ik heb de eerste 20 min gemist…weet iemand al wat ze nu met Oona gedaan hebben?



Ik vind Marleen en Virgil samen niks…maarja…apart ook niet :roll:



Al is Virgil in hiphop wel gaaf…

Ik wilde zeggen, Virgil is leuk, alleen jammer dat hij met Marleen danst. Die

vind ik echt irritant.



Lily, Oona danst nu met Remy, die lag er in Amerika net uit, maar is door

de jury terug gehaald. :slight_smile:

Zo… Noi valt me tegen zeg. Ze is degene met de meeste ervaring, ik had wel meer van haar verwacht…



Marleen moet lekker ballroom blijven dansen, doet ze prima en ik vind haar geen type om veel verschillende stijlen aan te kunnen.



Komt Lorenzo nog eens in beeld? :angel:

@fiep klophout wrote:

@D. wrote:
@fiep klophout wrote:
ik val nooit zo op mannen op tv, maar die lorenzo vind ik vanaf aflevering 1 al echt heeeel erg leuk… :oops:




Haha, same here… Heb t niet snel, zeker niet voor een ‘jongetje’ van 19 maar heb echt een zwak voor m :oops:




haha jemig, eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar he 8) Is ie pas 19? haha, voel ik me opeens een oude taart....


Hij heeft lelijke oren trouwens :roll: :oops: 8)

@D. wrote:

@fiep klophout wrote:
@D. wrote:
@fiep klophout wrote:
ik val nooit zo op mannen op tv, maar die lorenzo vind ik vanaf aflevering 1 al echt heeeel erg leuk… :oops:




Haha, same here… Heb t niet snel, zeker niet voor een ‘jongetje’ van 19 maar heb echt een zwak voor m :oops:




haha jemig, eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar he 8) Is ie pas 19? haha, voel ik me opeens een oude taart....


Hij heeft lelijke oren trouwens :roll: :oops: 8)
in dat geval zou ik niet helemaal de moeite gaan doen om volgend jaar ook mee te gaan doen met syticd...zit je daar dadelijk met een danspartner met lelijke oren opgescheept.... :hand:
ik vind hem in het publiek met zijn colbertje (met twee dezelfde mouwen...)aan ook helemaal niet zo leuk overigens. en dan waren zijn oren me nog niet eens opgevallen

Saartje weer terug en Marleen eruit :shock: …



Vind het eigenlijk helemaal niet zo erg :shifty: vind Saartje veul leuker :smiley:

Ik ook, maar toch apart. Ze is er tenslotte vorige week uitgestemd… Het strookt niet helemaavoor mijn gevoel.

Maar goed, ik vind haar leuk dus…



Ik heb er weer zin in vanavond! :thumbup: l

Ja dat vind ik ook wel een beetje ‘makkelijk’, maar ik snap wel dat ze op zo’n korte termijn hiervoor kiezen.



En tsja, wat Jan net zegt (Noi ws beter af met een andere partner) zei ik 1 minuut daarvoor tegen hub!

Saartje had voor mijn gevoel die plek niet meer verdiend…

Dan net als daarvoor ook maar een nieuwe erin, geen oudje die eruit gestemd is de keer daarvoor…

Zou Marleen ook terug mogen komen volgend jaar? Hoop t niet, ik vind dr bloed irritant… :shifty: :shifty: :shifty:

@faizaa wrote:

Saartje had voor mijn gevoel die plek niet meer verdiend…

Dan net als daarvoor ook maar een nieuwe erin, geen oudje die eruit gestemd is de keer daarvoor…

Zou Marleen ook terug mogen komen volgend jaar? Hoop t niet, ik vind dr bloed irritant… :shifty: :shifty: :shifty:


Met Lorenzo hadden ze daar een week voor he, nu maar 1 dag… :slight_smile:

Mijn favo’s zijn weer top!

Kris wordt de winnaar denk ik :thumbup:



Ik heb de eerste minuten gemist. Waarom hebben ze nu toch Marleen vervangen door Saartje?

@jet wrote:

Mijn favo’s zijn weer top!

Kris wordt de winnaar denk ik :thumbup:



Ik heb de eerste minuten gemist. Waarom hebben ze nu toch Marleen vervangen door Saartje?


Marleen heeft gister bij de repetitie haar teen gebroken :? ze ging echt dor de grond van de pijn, sneu hoor!



EN Ja Chris en Shiobian zijn ook mijn favo’s, ze waren weer super!!