@D. wrote:
Trouwens, wat doet Jim daar? :roll: Hij wekt niet de indruk veel verstand van dansen te hebben…
Dat vroeg ik me ook af :roll:
@D. wrote:
Trouwens, wat doet Jim daar? :roll: Hij wekt niet de indruk veel verstand van dansen te hebben…
@D. wrote:
Oh Fiep ik geef je helemaal gelijk, ik erger me ook aan het camera werk, zo komen de dansers niet echt goed naar voren :?
@D. wrote:
:shock:
Ik zat bij Angelo en Suzan binnen tien tellen te huilen…
En ik huil nu nog :shifty:
Hoe goed ben je als danser als je mensen tot tranen toe roert, gewoon door te dansen? Pfffff, ben helemaal van de leg :shifty:
Ik heb me meerdere malen aan de camerabeelden geergerd, krijg ik ipv de dansers het publiek te zien of is het zover af dat ik niet alles nauwkeurig kan zijn. Ik blijf fan van de Amerikaanse, daar vind ik het veel beter geregeld. Ik vond trouwens dat geklets backstage ook echt niets toevoegen. Gewoon het dansen, daar gaat het me om. Vind het jammer dat ze tijdens de solo niet de stijl van de dansers erbij zetten…
Maar verder vind ik het wel leuk hoor :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@D. wrote:Trouwens, wat doet Jim daar? :roll: Hij wekt niet de indruk veel verstand van dansen te hebben…
ik vind zijn commentaar zelfs genant. Zo’n jong broekie hoort sowieso niet in een jury thuis, zeker niet als het geen op en top danser is.
ik erger me aan het camera-werk (of is dat beroepsdeformatie?); ik vind dat heel vaak de echte moves slecht in beeld worden gebracht, super irritant.
sjemig, wat is dit? Wederom echt slecht in beeld gebracht, maar dan ook die irritante zanger :shock:
@jet wrote:
sjemig, wat is dit? Wederom echt slecht in beeld gebracht, maar dan ook die irritante zanger :shock:
wtf…
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
WATTTT :shock: :shock: :shock:
Niet Shiobian!!!
ik ben sprakeloos…
Zag je haar gezicht? Ze dacht echt even dat Dennis een grapje maakte… :?
Wat een achterlijk programma…
ja maar iedereen dacht dat het een grap was…
Ik kan het echt niet geloven… :shock:
Zo onterecht dit!
Hub zegt: dat krijg je als het publiek beslissen mag, dan wint de beste dus NIET… en dat is zo, ik vind dit echt een domper!
Programma nix mis mee… het is de kijker die kiest. Snap er geen bal van, maar blijkbaar vind het overgrote deel van de kijkers dat zij het niet is.
(Zelf zou ik op dit moment niet kunnen kiezen wie eruit moet, alleen wie ik vind dat in de finale moeten komen en dat zijn Els en Angelo. Wat een kanjers!)
PS: IS het jullie niet opgevallen dat ze zeggen " de meest favoriete danser" en niet " de beste danser" ?
Jamaar… het kan toch niet zo zijn dat Oona en Evelien méér fans hebben? Dat kán toch niet?
ja weet je, ik zei net al tegen mijn man, shit mag nu alleen het publiek nog bepalen? Dan gaat dus niet de beste winnen… en dan krijg je dus dit…
ben nog steeds sprakeloos
Achterlijk dat ze het publiek de doorslag hebben laten geven, men doe gewoon tot het eind een dance for your life!:evil:
Net als in de USA, ja
@Ellen69 wrote:
Programma nix mis mee… het is de kijker die kiest. Snap er geen bal van, maar blijkbaar vind het overgrote deel van de kijkers dat zij het niet is.