@melanie wrote:
@Amy82 wrote:ja ik ook maandag en vrijdag (altijd) :lol: had dus gehoopt dat het morgen al zou vallen
Maar ik moet morgen de nacht in en kom er maandag er weer uit en heb dan vakantie :lol:
:snooty:
@melanie wrote:
@Amy82 wrote:ja ik ook maandag en vrijdag (altijd) :lol: had dus gehoopt dat het morgen al zou vallen
Maar ik moet morgen de nacht in en kom er maandag er weer uit en heb dan vakantie :lol:
Ik zie eigenlijk meer op tegen het krabben morgen en dat ik nu al weet dat ik morgen ook niet weet waar die krabber is :wall:
@lydia wrote:
Ik zie eigenlijk meer op tegen het krabben morgen en dat ik nu al weet dat ik morgen ook niet weet waar die krabber is :wall:
@lydia wrote:
hier gelukkig nog geen sneeuw gezien… ik vind dr niks aan eigenlijk.
Wel leuk voor de kids hoor… daar niet van. Maar zelf kies ik voor sneeuwvrij :mrgreen:
ja, nu zoeken, het is nu net zo donker als morgen en het is nu ook net zo koud :mrgreen: maar misschien doe ik zo wel een poging, ik zoek 's avonds sneller dan in de ochtend. En ik moet om 7.55 uur weg dus echt veel tijd heb ik dan ook niet.
Of je zoekt nu (in je warme huis) een bepaald voorwerp waar je ook mee kunt krabben… :mrgreen:
Dankzij mn vriend heb ik ontdekt dat je met bijna alles kunt krabben, hahahahaha…
Hij gebruikte vandaag bijvoorbeeld een cassettebandje :shock: :roll:
Ik heb er iets over gedaan. Zo’n dinges. Maar de ruit was bevroren 8)
Hier ligt er wel sneeuw :dance:
Zal zo ff foto maken :mrgreen:
@esmie wrote:
Hier ligt er wel sneeuw :dance:
Zal zo ff foto maken :mrgreen:
Woon je in de stad Esmie ?? Ik woon daar namelijk vlakbij, maar hier geen sneeuw…wel een heel dun laagje wit op de auto’s en de daken.
Dames tegen het ijskrabben. Koop bij lidl of gamma of een auto zaak gewoon ruitontdooierspray ! Hebben wij ook. Spuit het erop en het ijs is er zo af zonder krabben !
@kimmiejj wrote:
Dames tegen het ijskrabben. Koop bij lidl of gamma of een auto zaak gewoon ruitontdooierspray ! Hebben wij ook. Spuit het erop en het ijs is er zo af zonder krabben !
jajajajajajaja :dance:
ow damn… ik wil ook in groningen wonen! :oops: :lol: :lol: :lol:
voor het krabben: een cd hoesje… vind ik een stuk fijner krabben dan een ijskrabber
Hier ook een groningse en we hebben sneeuw hoor! ben op het werk, dus kan geen foto maken.
Kristalkindje, waar woon je? ik woon ook boven groningen. woon je op een boerderij/woonboerderij?
Nienke
@knipoogje1983 wrote:
ow damn… ik wil ook in groningen wonen! :oops: :lol: :lol: :lol:
Ik wil liever niet in Groningen wonen…maar wil die sneeuw zoals daar wel heel graag…kom maar op dus, stuur het hier maar heen! :thumbup:
@nienke2 wrote:
@knipoogje1983 wrote:ow damn… ik wil ook in groningen wonen! :oops: :lol: :lol: :lol:
Is ook heel mooi hoor om in Groningen te wonen. Maar het moet niet te druk worden, dus blijf maar mooi daar![]()
Wat een mooi plaatje in Groningen! Hier helaas nog niets, dacht dat er wel wat zou komen…