sneeuw

Goh…het zonnetje verdwijnt ineens achter een dikke laag donkere wolken…regen krijgen we sowieso vandaag…alleen de vraag wat voor soort regen…

hier regent het al de hele dag. :S

ik wil ook sneeuw!!!

hier geen regen en sneeuw… jammer want ik wil mijn nieuwe sneeuwboots aan haha

die kun je toch wel aantrekken :lol:

hier een zonnetje en droog :smiley:

Zal ik (sommigen van) jullie jaloers maken? :mrgreen:

(Let niet op de data, had geen zin om die opnieuw in te stellen, maar heb de fotos toch echt vandaag genomen… :smiley: )

Veertje, mij maak je niet jaloers :lol: Al blijft sneeuw een prachtig uitzicht geven :inlove:

Hier nog geen sneeuw te bekennen, ook geen regen trouwens.

Nou ik word toch wel een beetje jaloers hoor als ik die foto’s zie…prachtig!

Ik wil ook sneeuw! :pray:

hier geen sneeuw, maar wel enorm grote vlokken hagel…

of is het toch natte sneeuw? :think:

ik gok toch op hagel… al blijf het op sommige plekken ook wel liggen, dus toch een beetje wit :mrgreen:

correctie: het is heuse sneeuw!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Veertjeg!! Ik was totaal onder de indruk van jou sneeuwfoto’s…zie ik pas later dat je in zweden woont :mrgreen: .

oh ja ik ben zeker jaloers op dat uitzicht en die lading!

Wat ziet dat er ontzettend heerlijk winters uit.

Hoe lang hebben jullie ongeveer sneeuw per jaar? Is november heel normaal of valt het vaak later of gewoon niet?

Hier net wel hagel en beetje natte sneeuw… maar je wordt er vooral gewoon nat van, dus ik vind het nog steeds 3x niks.

het sneeuwd bah wat een vieze prut en het is rond het vriespunt

@T@nj@ wrote:

Veertjeg!! Ik was totaal onder de indruk van jou sneeuwfoto’s…zie ik pas later dat je in zweden woont :mrgreen: .

Hahahaha, ja, is niet helemaal eerlijk he :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

oh ja ik ben zeker jaloers op dat uitzicht en die lading!

Wat ziet dat er ontzettend heerlijk winters uit.

Hoe lang hebben jullie ongeveer sneeuw per jaar? Is november heel normaal of valt het vaak later of gewoon niet?

Hier net wel hagel en beetje natte sneeuw… maar je wordt er vooral gewoon nat van, dus ik vind het nog steeds 3x niks.

Eh, ik woon hier pas anderhalf jaar, dus ik weet het niet zo goed, maar vorig jaar hadden we ongeveer sneeuw vanaf november tot maart, wel met tussenpauzes zonder sneeuw af en toe… :shock:

@juulke wrote:

@chantal!! wrote:
Sneeuw in drenthe?? welk deel woon je :mrgreen:

Hier nog geen sneeuw…

Gezellig bij kabouter Plop. Mijn man werkt 15 kilometer verderop in Emmen, maar daar is nog geen vlokje sneeuw te bekennen.

Grappig, ik dacht net dat het bij mijn ouders ook zo was. Maar dat is logisch want ze wonen in hetzelfde dorp.

nou als ik het weer moet geloven gaat er hier pas volgende week sneeuw vallen :think:

jammer hoor :wall:

@Amy82 wrote:

nou als ik het weer moet geloven gaat er hier pas volgende week sneeuw vallen :think:

jammer hoor :wall:

Van mij mag het dan ben ik vrij :dance: :lol:

ja ik ook maandag en vrijdag (altijd) :lol: had dus gehoopt dat het morgen al zou vallen

@Amy82 wrote:

ja ik ook maandag en vrijdag (altijd) :lol: had dus gehoopt dat het morgen al zou vallen

Maar ik moet morgen de nacht in en kom er maandag er weer uit en heb dan vakantie :lol: