sneeuw

Weet niet of het hier goed staat.



Maar ze voorspellen sneeuw :dance: :dance: :dance:

Ja hier ook :smiley:

Sneeuw?! :shock:



jeetje… dat lijkt nog zo ver weg! De kinderen spelen nog hele dagen buiten, ik heb het nog niet superkoud…Herfstig, zo voelt ht.

leuk leuk :mrgreen: had het ook al gezien :thumbup:

Ja echt super!!! heb er echt zin in :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja hoorde ik ook al, leuk! Laat maar komen! :dance:

hahaha ik heb even snel een blik op de datum bij de topicstarter geworpen of er echt wel 2010 staat

maar ja hoor , t staat er :lol:

blijft vast niet liggen die sneeuw, is t lang niet koud genoeg voor

ik vrees koude natte prut die er vagelijk wit uit ziet…dat noemen ze sneeuw…NATTE sneeuw… :lol:

maar ECHTE zou wel erg leuk zijn ja

Ik doe alsof ik dit niet weet.



Ik zet een zwembad in mijn woonkamer, palmboom ernaast, cocktail mixen en de verwarming op 25 graden.



Ik haat sneeuw :evil:

vroeger haatte ik sneeuw. nou ja, tot vorig jaar haatte ik sneeuw :oops: :lol: tot ik zag dat Jayden zo ontzettend veel plezier had met de sneeuw :inlove: dus van mij mag er dit jaar heul veul vallen :lol:



MAARRRRRRRRR, mijn afgunst voor sneeuw komt weer terug wanneer het gaat dooien. dat moet het ook echt in één keer wegzijn, anders… :evil:

oja, ik woon in het westen, dus bij ons vast geen sneeuw :lol:

Kom je hier sneeuwballen gooien! Wij krijgen wel sneeuw van de week!! :dance:

Volgens het weermodel GFS kan gemakkelijk 20 centimeter sneeuw gaan vallen.



Vooral vrijdag en zaterdag kan het langdurig gaan sneeuwen :mrgreen:



Morgen snel sneeuwboots halen… handschoenen sjaal, mutsen petten…

De tuin snel blad vrijmaken!



laat die natte witte sneeuw maar komen!

Jet waar woon je dan? ja in een huis, maar waar woont jouw huis :mrgreen:



o help we hebben nog geen sneeuwschep



en de slee staat nog bij mijn moeder



:eh:



maar ik heb gelukkig wel voor ons 3en allemaal snowboots, en voor Jayden ook een sneeuwpakje :inlove:

@Amy82 wrote:

oja, ik woon in het westen, dus bij ons vast geen sneeuw :lol:




:lol: jawel joh, juist in het westen verwachten ze veeeeel sneeuw!!

@kristalkindje wrote:

hahaha ik heb even snel een blik op de datum bij de topicstarter geworpen of er echt wel 2010 staat

maar ja hoor , t staat er :lol:

blijft vast niet liggen die sneeuw, is t lang niet koud genoeg voor

ik vrees koude natte prut die er vagelijk wit uit ziet…dat noemen ze sneeuw…NATTE sneeuw… :lol:

maar ECHTE zou wel erg leuk zijn ja




:shifty: uh… maar ‘ze’ verwachten dus dat het wél blijft liggen :dance: :dance: :dance:

Ennn: het wordt Koud… zo koud dat we dit weekend al kunnen schaatsen… zeggen ze…:

http://www.nu.nl/binnenland/2384718/winters-weer-komst.html





Maar goed, eerst maar 'ns zien toch? :mrgreen:

Mijn huis staat tussen Ede en Wageningen in, midden Nederland…



Moet ook maar gauw een slee aan gaan schaffen voordat er weer niets te krijgen is! Dit jaar moet er gesleed worden!

:angel: ben nu dus extra blij dat wij een aantal weekjes geleden (toen 't nog echt terrasjes-weer was) al een slee hebben gekocht :dance: :dance:

@jet1981 wrote:

Mijn huis staat tussen Ede en Wageningen in, midden Nederland…




:mrgreen: ow dan woon je vlakbij, en krijgen wij dus vast ook sneeuw :dance: :dance: :dance:

hoorde het ook… en lijkt me leuk… maar moet het eerst nog maar zien :lol:

Ga de kinderen er nog niet bilj mee zitten maken.

Ik geloof het als het er ligt :mrgreen:

Ik zie er vreselijk tegen op. Afgelopen winter durfde ik nauwelijks de auto te pakken, ik kon gelukkig met de bus naar mijn werk. Waar ik nu werk, is geen busverbinding. En dan straks zwanger en glibberend naar het werk. Nee kan er nu al wakker van liggen :thumbdown: Ik haat sneeuw! Ook al is het leuk voor kinderen, maar ik zie er meer ongemakken en gevaarlijke dingen in.