sneeuw

Oh yuk, ik wil geen sneeuw hoor dus hoop dat die sneeuwwolken Leiden overslaan…

Ik waggel al zo erg…met sneeuw kom ik helemaal nergens meer :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaa…heb er zin in!

Net een paar snowboots voor Eli opgepikt…wist niet dat hij ze al zo snel aan kon!

@mandy_d. wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaa…heb er zin in!

Net een paar snowboots voor Eli opgepikt…wist niet dat hij ze al zo snel aan kon!




Ben je er tenminsten helemaal klaar voor haha. Las net dat er zondag sneeuw in het hele land verwacht wordt…nog even wachten dus. donderdag ook al ergens sneeuw, maar weet niet meer waar in Nederland dat nou was :think: Vanavond maar even goed opletten bij de weersberichten op tv. Van mij mag het weer worden voor snowboots, het is bijna dec dus helemaal de tijd ervoor, ik vind het leuk!

@Jiska wrote:

@kristalkindje wrote:
hahaha ik heb even snel een blik op de datum bij de topicstarter geworpen of er echt wel 2010 staat

maar ja hoor , t staat er :lol:

blijft vast niet liggen die sneeuw, is t lang niet koud genoeg voor

ik vrees koude natte prut die er vagelijk wit uit ziet…dat noemen ze sneeuw…NATTE sneeuw… :lol:

maar ECHTE zou wel erg leuk zijn ja




:shifty: uh… maar ‘ze’ verwachten dus dat het wél blijft liggen :dance: :dance: :dance:

Ennn: het wordt Koud… zo koud dat we dit weekend al kunnen schaatsen… zeggen ze…:

http://www.nu.nl/binnenland/2384718/winters-weer-komst.html





Maar goed, eerst maar 'ns zien toch? :mrgreen:




Schaatsen :shock: Lijkt me leuk hoor, maar dat durf ik nog niet te geloven. Eerst zien :lol: En hier, net als wat ik hier al iemand zag typen, zeg ik ook nog niks tegen de kinderen, straks valt het allemaal heel erg tegen. Zijn ze blij, komt er niks ook zo sneu…

oja de sneeuwboots



gelijk ff passen vanavond.





enne de slee staat al klaar leuk!!!

gatverdarrie heb een hekel aan sneeuw, heb zowiezo een hekel aan de winter.

Ja leuk…

Als we dan toch kou moeten hebben dan wel met sneeuw.

van mij mag de sneeuw beginnen :mrgreen: :mrgreen:

@Madre wrote:

Ja leuk…

Als we dan toch kou moeten hebben dan wel met sneeuw.




:thumbup:

zei net ook al tegen hub van we moeten maar een slee gaan scoren…

die hadden we nog niet

vorige winter waren we beetje laat



maar ben blij dat ik afgelopen weeek net nieuwe schoenen heb gekocht met een bontje van binnen :mrgreen:

heb alleen nog niets voor tygo kunnen vinden

oooowwww, ik word hier zo paniekerig van…



dikke buik, glad, bevallen in het ziekenhuis straks, ingesneeuwd…allerlei doemscenario’s 8)



Manlief kan toch mooi wel winterbanden gaan regelen :snooty:

het kan volgens mij flink gaan sneeuwen… meer dan vorig jaar hebben ze het er over.


'Nederland krijgt winter met veel neerslag'
Uitgegeven: 15 september 2010 16:22
Laatst gewijzigd: 15 september 2010 22:40
AMSTERDAM – De komende winter in Nederland wordt er een met 'bovengemiddeld veel neerslag'. Dat voorspelt metereologiebedrijf Meteovista, moeder van onder meer Weeronline.nl, woensdag.


© Burry van den Brink
Volgens de onderzoekers van Meteovista zijn er twee mogelijke scenario’s voor de winter van 2010 – 2011. De eerste mogelijkheid is dat er gemiddelde winterse temperaturen komen met relatief veel sneeuw. Zo niet, dan wordt het vermoedelijk een zachte winter met veel regen.
Klimaatfenomeen La Niña, een ophoping van warm water in het westelijke deel van de Grote Oceaan, is de veroorzaker van de natte winter. Volgens de meteorologen zit er een krachtige variant aan te komen en dat gebeurt niet vaak. Het Amerikaanse klimaatinstituut NOAA verwacht dat La Niña aanhoudt tot in het nieuwe jaar.

Of het er veel sneeuw of veel regen valt, hangt af van de koers van depressies die zich vervolgens vormen boven de Atlantische Oceaan.

Elfstedentocht
Voor schaatsliefhebbers die hopen op een Elfstedentocht is de voorspelling slecht nieuws. “Nederland krijgt alleen elfstedenkou bij een bepaald hoge drukgebied boven Scandinavie. Dat lijkt bij de voortzetting van La Niña niet waarschijnlijk�, aldus meteoroloog Hans Roozen.

De onderzoekers houden wel een slag om de arm: "Er is altijd een bepaalde mate van onzekerheid bij voorspellingen. Maar deze verwachtingen zijn goed onderbouwd."


nou laat maar komen.. ik ben der klaar voor.. zie mij al schuivelen door de sneeuw met mijn buikie en mijn bi.. wat een avontuur.. ik ga maar ff een slee halen voor de cado bonnen.. kan mijn man of mijn hond mij vooruit trekken.. :inlove:

Nou koud gaat het zeker worden :dance: :dance:

:shock: Nu al? :shifty: Haha… Ben benieuwd! :mrgreen:

@mayo28 wrote:

oooowwww, ik word hier zo paniekerig van…



dikke buik, glad, bevallen in het ziekenhuis straks, ingesneeuwd…allerlei doemscenario’s 8)



Manlief kan toch mooi wel winterbanden gaan regelen :snooty:




RELAXXXXX het is nog iets minder als 3 maand voor de bevalling, komt goeeedd (en anders nu vast een mooi moment om je ademhaling te oefenen :mrgreen: ).



Zelf zie ik ook wel op tegen laaaaang sneeuw en met bekkenklachten door de sneeuw naar school 4x per dag.

Maar die kids komen wel op school denk ik dan… one way or another. Kan ik me eigenlijk nu nog niet druk om maken :shifty: en anders komen ze er maar niet :o

@Madre wrote:

Ja leuk…

Als we dan toch kou moeten hebben dan wel met sneeuw.




Eens… Heb net nog wel ff snowboots op Wehkamp gekocht. Daar die van Senna zeer doen, kan zij die van Sas aan en Sas dus nieuwe. Ze hebben beiden ook al een lekkere donsjas, dus wij zijn er klaar voor!

O echt, zijn jullie allemaal zo blij?



Ik háát sneeuw!



Ik vind het best leuk hoor, als je vakantie hebt en nergens naartoe hoeft.

En als het ook gewoon weer verdwijnt.



Maar zoals vorig jaar, ik vind dat echt hel.

Rijden durf ik wel (al is handig anders), maar het 4 keer per dag naar school met nog een klein wurmpje, dat is echt zó niet leuk.

Ben vorig jaar ook uitgegleden met kinderwagen en al.



En ik moet door een park met ‘heuveltjes’ dus dat is al helemaal drama want je glijd gewoon en je kunt je nergens aan vasthouden.



Ik ga dan voor die zachte winter met veel regen…

Anneke, ik heb daarom toen snowboots gekocht voor mezelf. Lekker hip met veel bont enzo… En niet meer uitglijden!



Doen jullie voor de kids een skibroek voor het buiten spelen?

@~Marion~ wrote:



Doen jullie voor de kids een skibroek voor het buiten spelen?


absoluut, dat was vorig jaar hier echt de beste aankoop. :thumbup:

@Vicky wrote:

Ik doe alsof ik dit niet weet.



Ik zet een zwembad in mijn woonkamer, palmboom ernaast, cocktail mixen en de verwarming op 25 graden.



Ik haat sneeuw :evil:




Amen to that 8) Ben aan het kijken hoe ik de zonnebank naar beneden kan krijgen om er de komende weken onder te bivakkeren/overwinteren :lol:









zjucht was het maar weer april…