sneeuw

@~Marion~ wrote:

Doen jullie voor de kids een skibroek voor het buiten spelen?




yups.

Vorig jaar de laatste skibroek hier in de stad gescored voor de oudste in een te grote maat, dus die kan hij dit jaar weer aan :thumbup: voor de middelste heb ik zo’n pak aan 1 stuk gekregen van buurvrouw en de jongste de goedkoopste skibroek per draagbeurt nu als 3e gaan dragen :lol:



Dus qua broeken/ warmte zit het wel goed… had voor allemaal ook al extra stel handschoenen laatst gekocht. Mocht het weer zo’n sneeuwwinter worden dan hebben we waarschijnlijk weer permanent stellen op de verwarming liggen om te drogen :smiley: en dus ook nog een paar extra om in die tijd te dragen.



En alvast april!!! Nee echt niet… dan is ons prutsje alweer bijna 2 maand… en de tijd gaat al veels te snel :wink:

Zucht… dan moet ik dus ook nog skibroeken… Maat 116 en 122, wie oh wie???

Ik wil wel ijs/schaatsen, maar geen sneeuw, dan ga ik wel naar Oostenrijk ofzo, ben je er na een week weer vanaf.

Heb vorige week gelukkig al wel snowboots voor de kinderen gekocht, want vorig jaar kon ik niks meer krijgen. Zelfs niet in Oostenrijk, ja alleen als je er min. 80 euro voor over had. En zaterdag voor mezelf online erg leuke snowboots besteld, die ik ook op het werk evt. aan kan houden en ik niet steeds schoenen hoef mee te nemen.

@~Marion~ wrote:

Zucht… dan moet ik dus ook nog skibroeken… Maat 116 en 122, wie oh wie???




H&M of Scapino heeft ze wel.

De slee en snowboots had ik vorig jaar al voor mezelf gekocht. Oudste heeft al nieuwe boots en ze hebben beiden een skibroek. Ik nu al blij dat ik dat een hele tijd terug al ingeslagen heb! Die broek en snowboots heeft ze vorig jaar heel veel gedragen!



Laat maar komen die sneeuw!!!

Heb je met snowboots meer grip?



Ik dacht altijd dat die gewoon lekker warm waren… :shifty:

Heb ze nooit gehad, vandaar.

Ik heb met mijn snowboots zeker meer grip!! Het maakte mijn leventje een stúk makkelijkerder! :wink:



Ik heb deze, vet leuk en ze zijn er ook in zwart, 25 euries…



waar?

Oe die zijn leuk, ik wil ook weten waar? Ik heb vandaag een inklapbare slee gescoord bij de halfords. Laat de sneeuw maar komen :dance: .

Nouja, dat verandert wellicht mijn mening, haha.



Ik vind sneeuw verder prima, alleen dat uit glij gevaar, zo jammer.

dat vind ik dus ook zo bizar, van die snowboots zijn echt voor de sneeuw in Zwitserland gemaakt ofzo. Ik heb echt zoveel winterschoenen/boots met crepezolen gezien, of hele gladde. Lekker voor de gladde troep in Nederland.

Oh, ben wel benieuwd of er uberhaubt nog snowboots te koop zijn straks. Vorig jaar was dat ook zó weg!

Ik heb nog een paar gave Rucanors van E.va, ik zal ze gauw te koop zetten op MP.

Skibroeken zijn er nog bij de Hema.



En ik vind sneeuw leuk maar het kost zo dramatisch veel tijd om met de kids op school te komen! Ik heb er 4 van 4 en 5 jaar…

ik hoop dat ik er door kan komen met de bugaboo… in een draagdoek vind ik niet echt veilig met de sneeuw

ik heb net mooie snowboots voor T.ara gescoord. op MP

hier ook een heel skipak voor Jayden, heerlijk!



Vorig jaar was ik te laat met snowboots voor hem, uiteindelijk op MP gekocht. Dit jaar voor hetzelfde bedrag weer verkocht :lol:



Voor mezelf snowboots bij Piet Kerkhof gekocht, witte met een bontje, lekker warm! Alleen het profiel is niet supergrof. Nou ja, maar even afwachten, anders doe ik die ouwe van vorig jaar wel aan… Vorig jaar op MP gekocht, wilde die eerst nu verkopen maar toch maar héél eventjes afwachten.

@klavertje4 wrote:

ik hoop dat ik er door kan komen met de bugaboo… in een draagdoek vind ik niet echt veilig met de sneeuw




En zo,n schelp voor een fietskar goed vast maken op de slee ?

en een bolderkar of zo :think:

pff, veel sneeuw en dan met de voorwieltjes van de bugaboo er doorheen, gaat zwaar hoor!! spreek uit ervaring van vorig jaar :angel:

Je hebt bij de anwb ook van die dingen die je om je schoen kunt doen zodat je grip hebt. Hoe heet dat toch…

Vrijdag koerst vanuit het noorden een kleine depressie op ons af. Iedereen heeft het er al een tijdje over, want dit lagedrukgebied zou veel sneeuw kunnen opleveren. Het lijkt er nu op dat de meeste winterse neerslag op de Noordzee en de Britse Eilanden valt. Maar zoals altijd met dit soort weersituaties kan bij een klein koersverandering het weer hele anders uitpakken. Het wordt in ieder geval wel koud op vrijdag.

Ook op de lange termijn blijft het koud en is er kans op winterse neerslag. Als het mee valt met de sneeuw, dan kan er zeker op de ondergespoten ijsbanen geschaatst worden. Lees hier meer over het eerste schaatsijs dit weekend.


weeronline.nl

(jeej! Volgens mij ben ik 1 van de weinigen in dit topic, maar echt, ik haat haat haat sneeuw haha :))

@~Marion~ wrote:

Ik heb met mijn snowboots zeker meer grip!! Het maakte mijn leventje een stúk makkelijkerder! :wink:



Ik heb deze, vet leuk en ze zijn er ook in zwart, 25 euries…







owww die zijn mooiI!!! waar heb je die gekocht???