sneeuw

Ik heb trouwens deze snowboots:



@knollie1 wrote:

Weet niet of het hier goed staat.



Maar ze voorspellen sneeuw :dance: :dance: :dance:






Vind het verschrikkelijk, sneeuw, dat het nu al voorspeld word, ik hoop dat ook dat het nog effe wacht met vallen. :?





Ik heb overigens heel leuke laarzen voorbij zien komen, maar daar heb ik geen sneeuw voor nodig hahahaha! :angel:

Wij gaan dit weekend in een huisje met een open haard!

Laat de sneeuw maar komen!!! :dance: :dance: :dance:

Ik heb gisteren de slee naar beneden gehaald en een zak strooizout gehaald.



Ik ben er helemaal klaar voor :dance:



En ze verwachten dat er in het weekend voor het eerst geschaatst kan worden. Dat vind ik dus zelf niks aan, maar kijken naar de kids en papa met een beker warme chocomel vind ik ook heel gezellig.

Ik kan ook niet wachten!!!



LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW!!! :smiley:

@juulke wrote:



En ze verwachten dat er in het weekend voor het eerst geschaatst kan worden. Dat vind ik dus zelf niks aan, maar kijken naar de kids en papa met een beker warme chocomel vind ik ook heel gezellig.






Schaatsen?

Word dat ook voorspeld?

Dan mag het alvast nu gaan vriezen anders heb je ook maar een dun laagje ijs nietwaar?

@Rooike wrote:

@juulke wrote:


En ze verwachten dat er in het weekend voor het eerst geschaatst kan worden. Dat vind ik dus zelf niks aan, maar kijken naar de kids en papa met een beker warme chocomel vind ik ook heel gezellig.






Schaatsen?

Word dat ook voorspeld?

Dan mag het alvast nu gaan vriezen anders heb je ook maar een dun laagje ijs nietwaar?




Ik kan dat ook heel moeilijk geloven, want dan moet het nu wel heel snel gaan vriezen…durf dus ook echt nog niet op schaatsen te hopen. Zou wel leuk zijn, maar moet dat echt eerst zien hoor.

Leuk! Ik heb er echt zin in. Ik vind de winter altijd het leukste seizoen van het jaar. (Behalve als het dagen/ weken achter elkaar regent met een graad of 6.)



Vandaag maar op jacht naar alle kadootjes dan hebben we dat maar in huis. kan ik gelijk even kijken of ze nog zulke leuke snowboots ergens hebben.

Ik vind die van Vicky ook erg leuk. Waar heb je ze gekocht?

@janet76 wrote:

@Rooike wrote:
@juulke wrote:


En ze verwachten dat er in het weekend voor het eerst geschaatst kan worden. Dat vind ik dus zelf niks aan, maar kijken naar de kids en papa met een beker warme chocomel vind ik ook heel gezellig.






Schaatsen?

Word dat ook voorspeld?

Dan mag het alvast nu gaan vriezen anders heb je ook maar een dun laagje ijs nietwaar?




Ik kan dat ook heel moeilijk geloven, want dan moet het nu wel heel snel gaan vriezen…durf dus ook echt nog niet op schaatsen te hopen. Zou wel leuk zijn, maar moet dat echt eerst zien hoor.






Nee dat bedoel ik! Ik durf pas te schaatsen als het een tijdje vriest… :wink:

@knipoogje1983 wrote:

@~Marion~ wrote:
Ik heb met mijn snowboots zeker meer grip!! Het maakte mijn leventje een stúk makkelijkerder! :wink:



Ik heb deze, vet leuk en ze zijn er ook in zwart, 25 euries…







owww die zijn mooiI!!! waar heb je die gekocht???




Deze laarzen krijg je bij de mooisteschoenen site.

Er staat echter niet bij tot hoeveel graden ze warmte kunnen bieden en het harige, hoe leuk ook, trekt natuurlijk sneeuw(bolletjes) aan als een magneet. Dat wordt nat…

@klavertje4 wrote:

ik hoop dat ik er door kan komen met de bugaboo… in een draagdoek vind ik niet echt veilig met de sneeuw




alleen de sneeuw zoals het er in maart 2005 lag konden we er niet door met de kinderwagen… vorig jaar geen problemen mee gehad eigenlijk.

Alleen die plekken waar fanatieke schuivers woonden waren lastig. Die vegen namelijk wel hun eigen stoepje schoon en dan zo de openbare paden/wegen op :silenced:

Dus dan kan er geen slee of kinderwagen meer langs… maar ja hun stoepjes zijn schoon he :o

Ik heb echte snowboots , heerlijk waterdicht daar zit ook soort harige haren/bondje aan maar dat trekt niet aan :think:

ik ken het euvel wat jij bedoelt wel karin, maar dan zijn het waarschijnlijk niet echte snowboots :wink:



en die van vicky zijn ook leuk :inlove:

zag trouwens net een vrouw bij het tuincentrum in 5 verschillende maten snowboots wegtrekken :lol:

Het hele gezin is nu waarschijnlijk voorzien…



Dacht ik kijk even… maar 35 euro voor een stel kindersnowboots die ze 1 winter aan kunnen (en gokje… die niet over kunnen op de volgende ivm verkeerd seizoen) vond ik toch beetje gortig.



Ach vorig jaar hebben we ons ook zonder gered.

Neemt niet weg dat ze wel vet leuk zijn natuurlijk!

Maar wit ? Mijn kinderen en oppaskinderen staan regelmatig op mijn tenen en hakken dus echt mooi blijft zoiets bij mij niet hoor. En buiten door de drapperige sneeuw, modder ? Ook niet dus.

Maar voor de stad zijn ze helemaal hip 8)

mamamarije: ik heb voor sophie hele leuke snowboots gekocht bij shoetime. 17 euro, dus betaalbaar en erg leuk :inlove:

@knipoogje1983 wrote:

mamamarije: ik heb voor sophie hele leuke snowboots gekocht bij shoetime. 17 euro, dus betaalbaar en erg leuk :inlove:




kijk dat klinkt een stuk beter :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

zag trouwens net een vrouw bij het tuincentrum in 5 verschillende maten snowboots wegtrekken :lol:

Het hele gezin is nu waarschijnlijk voorzien…



Dacht ik kijk even… maar 35 euro voor een stel kindersnowboots die ze 1 winter aan kunnen (en gokje… die niet over kunnen op de volgende ivm verkeerd seizoen) vond ik toch beetje gortig.



Ach vorig jaar hebben we ons ook zonder gered.




Zo denk ik er ook over, vorig jaar hadden we ze ook niet dus zullen we nu ook wel zonder kunnen…voor die korte tijd sneeuw per jaar ga ik ook echt niet veel uitgeven voor een paar snowboots voor het hele gezin.

@Karin2 wrote:

Neemt niet weg dat ze wel vet leuk zijn natuurlijk!

Maar wit ? Mijn kinderen en oppaskinderen staan regelmatig op mijn tenen en hakken dus echt mooi blijft zoiets bij mij niet hoor. En buiten door de drapperige sneeuw, modder ? Ook niet dus.

Maar voor de stad zijn ze helemaal hip 8)




Helemaal gelijk in, ik heb ook witte echte met oranje haren zal er vanaaf een foto van maken, die kun je helemaal schoonmaken ook :thumbup: en je voeten blijven heerlijk warm :wink:





Ik zou als ik mocht kiezen die van vicky genomen :lol:



wij hebben al een slee, :dance:

Ik was toch errug blij met onze snowboots vorig jaar! juist toen het vieze drek werd en ook wel eens dagen heeeeel koud was zonder sneeuw. Ik heb ze toen bij scapino gehaald en nu weer, geloof nog geen 15 euro, dat was en is het me wel waard! Ze hadden laatst bij scapino ook leuke en helemaal niet duur.

Die van mij komen van bij scapino. Waren wel wat duurder, maar had een bon van de kika actie en ik groei niet meer uit mijn schoenen :wink: Dus die kunnen wel een paar jaar mee. Voor Kaylee heb ik er ook bij scapino gekocht, voor 9.95…



Deze, maar dan in het roze:







Voor Jayden heb ik nog de snowboots van Kaylee van vorig jaar, dat waren zwarte.



Skibroeken hebben wij niet gehad vorig jaar, een spijkerbroek met maillot eronder voldeed ook wel :think: En mijn kinderen houden net als ik niet zo enorm van sneeuw, dus ze hebben er ook geen uren in gespeeld…