sneeuw

Vicky, die zag ik net online bij Scapino, maar die zijn in alle maten uitverkocht :o

Overigens zou alleen onze middelste ze aankunnen qua verkrijgbare maten… voor de oudste zou het dan nog weer wat anders moeten worden.

Ach ik denk dat ik het toch maar hou op ‘we hebben het vorig jaar ook gered zonder’ :slight_smile:

skibroek hier ook niet. sophie had vorig jaar gewoon haar regenbroekje aan over haar spijkerbroek. voldeed ook prima, en voor de echte sneeuwbuien/wandelingen een thermo broekje eronder van de zeeman.

Ik heb bij Esprit een paar gevoerde laarsjes in de uitverkoop gekocht.

Die had ik vorig jaar ook voor Isa, bij gebrek aan echte snowboots (voeten waren te klein :mrgreen:) Er zit een profiel van autobanden onder 8) , en ze zijn waterdicht.

Voor dit jaar heb ik ze weer gekocht, want als er geen sneeuw ligt zijn ze ook gewoon leuk onder een spijkerbroekje :thumbup:

o een regenbroek er overheen is natuurlijk ook een idee :thumbup: Die heb ik ook wel, dus dit jaar ga ik ook geen skibroeken halen.

Mijn ervaring bij scapino is trouwens wel dat als ze online uitverkocht zijn, ze vaak nog wel wat in de winkel hebben. Dus je zou eventueel nog de winkel kunnen bellen mamaMarije…

Ik had vorig jaar zelf ook geen snowboots en Jayden ook niet… Maar weer een hele winter met sneeuw op hakken (al mijn laarzen hadden hakken) of mijn hardloopschoenen (enige zonder hakken haha) zag ik toch niet zo zitten. :lol:

Komen de maten van snowboots overeen met gewone schoenmaten?

Of moet je een maatje groter nemen ivm de voering

ik heb voor sophie een amatje groter genomen, niet zozeer vanwege de voering ofzo, maar omdat ze misschien wel 2 paar sokken aan heeft of in elk geval wat dikkere sokken als ze nu heft.

vicky: regenbroek werkt echt super hoor! had vorig jaar ook gewoon haar regenlaarsjes aangegeven, maar verwacht dat ze dit jaar de sneeuw at leuker vind dan vorig jaar, en vond deze snowboots gewoon erg leuk

Wij hebben allemaal echte snowboots :thumbup:

Warme voeten vind ik toch wel belangrijk, ook dat ze niet nat worden :thumbup:

Voor Jasmijn heb ik een skipak, en Sophie heeft een ski-jas, alleen nog een skibroek ergens kopen.

@janet76 wrote:

@mamaMarije wrote:
zag trouwens net een vrouw bij het tuincentrum in 5 verschillende maten snowboots wegtrekken :lol:

Het hele gezin is nu waarschijnlijk voorzien…

Dacht ik kijk even… maar 35 euro voor een stel kindersnowboots die ze 1 winter aan kunnen (en gokje… die niet over kunnen op de volgende ivm verkeerd seizoen) vond ik toch beetje gortig.

Ach vorig jaar hebben we ons ook zonder gered.

Zo denk ik er ook over, vorig jaar hadden we ze ook niet dus zullen we nu ook wel zonder kunnen…voor die korte tijd sneeuw per jaar ga ik ook echt niet veel uitgeven voor een paar snowboots voor het hele gezin.

ha, dat dacht ik vorig jaar ook. En toen het maar bleef sneeuwen, dacht ik de hele tijd: tja, nu ben ik te laat, nu is het al bijna afgelopen, dan is het zonde ze nog te kopen. Maar het bleef maar sneeuwen en sneeuwen, achteraf baalde ik echt dat ik ze niet meteen gekocht heb. Dus ik weet wat ik zo ga kopen :angel: (maar alleen voor zoonlief, voor mezelf vind ik dan weer niet nodig)

@knipoogje1983 wrote:

had vorig jaar ook gewoon haar regenlaarsjes aangegeven,

regenlaarsjes zijn wel heeel koud in de sneeuw hoor :shifty:

ik vind sneeuw overigens echt heel leuk, gladheid een stuk minder. Ben vorig jaar geloof ik 3 keer op mijn bek gegaan met mijn fiets…mag hopen dat me dat nu bespaard blijft…

@fiep klophout wrote:

@knipoogje1983 wrote:
had vorig jaar ook gewoon haar regenlaarsjes aangegeven,

regenlaarsjes zijn wel heeel koud in de sneeuw hoor :shifty: .

Lekkere dikke sokken aan of 2 paar :thumbup:

Vandaag nieuw paar snowboots voor de jongste gescoord. Oudste past die van vorig jaar nog en nog een skibroek erbij. Straks met ijs en sneeuw (of hond uitlaten op het strand etc) heerlijk warm :thumbup: Zit nu alleen nog te twijfelen of ik voor mezelf snowboots aanschaf of het op mijn wind- en waterdichte wandelschoen hou.

wat ik nou wel humor zou vinden is dat het alleen natte sneeuw is en de rest van de winter geen vlok meer valt. Zitten we dan met de snowboots :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Juist met die natte sneeuw zijn die boots ook heerlijk! Geen vieze drek aan mijn gewone laarzen en geen natte voeten! :mrgreen:

Ik koop ook ieder jaar snowboots voor de meiden, en dan de goedkope, vaak voor € 10,- of zoals nu voor € 12,99 was ik klaar.

Wij lopen vaak naar school en deze winter moet dat omdat Mees nog mee moet in de wagen…en gewoon voor buiten spelen en wandelen enzo…

Hier worden ze de hele winter wel intensief gebruikt, zo lekker warm voor de voetjes :thumbup:

Ik heb ze vandaag gehaald, voor de jongste bij de scapino en voor de oudste bij van Haren nog geslaagd.

ik haat sneeuw :twisted:

@Karin1981 wrote:

wat ik nou wel humor zou vinden is dat het alleen natte sneeuw is en de rest van de winter geen vlok meer valt. Zitten we dan met de snowboots :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha…of hij deze week al komt,dat moeten we nog maar zien,maar ergens deze winter gaat het sowieso vallen!

Snowboots Jo.as - Gratis (van een collega gehad, van haar zoontje).

Snowboots Eli.as - 7,50 (MP).

Vind dat een kleine investering, groot plezier!

De boots kunnen volgend jaar door naar kleinere voetjes (die van Eli naar neefje of buurmeisje en die van Jo naar Eli).

Zo kan je nog jaaaaren vooruit!

Geen een sneeuwboot in maatje 37 te krijgen :wall: :wall:

5 winkels gehad !!

Willen jullie allemaal maatje 37 terug sturen??? :naughty:

wat mij betreft vanaf morgen sneeuw hoor.

Het heeft hier bijna de hele dag geregend (en dat doet het nog) en dat in combi met het feit dat het wel koud is… ben ik die *** regen allang zat na 1 dag :twisted:

Dus sorry voor de sneeuwhaters… ik haat regen en zeker in combi met kou, dus laat maar vallen die sneeuw :thumbup:

hier ook regen :?

geef dan maar lekker sneeuw, ook leuk voor de kids :dance:

maar wel geode sneeuw die blijft liggen he, niet die vieze natte kledder die meestal in nl. valt :naughty: