sneeuw

@maantje wrote:

hier ook regen :?

geef dan maar lekker sneeuw, ook leuk voor de kids :dance:

maar wel geode sneeuw die blijft liggen he, niet die vieze natte kledder die meestal in nl. valt :naughty:

nee van die sneeuw zoals vorig jaar die 2 maand bleef vallen en liggen :mrgreen: :thumbup:

@Gab wrote:

Geen een sneeuwboot in maatje 37 te krijgen :wall: :wall:

5 winkels gehad !!

Willen jullie allemaal maatje 37 terug sturen??? :naughty:

Nope :snooty: Heb die van mij speciaal 2 mnd terug al gekocht, omdat ik dit probleem vorig jaar ook had :mrgreen:

heb hier wel snowboots ingeslagen… 12,99 bij schoenenreus…

Maar verder doen we het gewoon met maillots en broeken erover en voor de jongens een pyamabroek onder hun spijkerbroek en dan een ski-jack… werkt prima hoor.

ben wel heel benieuwd hoeveel of er gaat vallen. :angel:

@Cell wrote:

heb hier wel snowboots ingeslagen… 12,99 bij schoenenreus…

Maar verder doen we het gewoon met maillots en broeken erover en voor de jongens een pyamabroek onder hun spijkerbroek en dan een ski-jack… werkt prima hoor.

ben wel heel benieuwd hoeveel of er gaat vallen. :angel:

Lijkt me niet lekker zitten een pyamabroek onder een broek, ik heb geen jongens, maar in mijn omgeving zie ik ook dat jongens gewoon een mailot onder hun broek krijgen.

hahahahaha

nou, wie dat wil proberen wens ik veel succes 8) Ons Peter weet verdraaid goed wat hij wel en wat hij niet wil en een maillot aan is 1 van de dingen die hij NIET wil… tenzij je in bent voor een partijtje worstelen :mrgreen:

Een pyamabroek en dan een paar sokken die over de pijpen gaan, zit het lekker glad en strak en dan een spijkerbroek aan… gaat prima, zit prima, heb dat zelf ook wel eens gedaan aangezien er geen maillots zijn die passen om mijn voloptueuze bovenbenen :shifty: Dus zo gek is dat niet :wink:

hier in de winter ook altijd een maillot aan bij mijn zoon. ik heb een enorme stapel in allerlei maten gekregen van mijn schoonzus, die 3 meiden heeft. Ideaal :smiley:

Snowboots zijn misschien ook wel handig ja. Maar ik kom vrijdag pas weer in de buurt van een Schoenenreus, als jullie alles nou laten liggen, grijp ik niet mis :wink:

@Cell wrote:

hahahahaha

nou, wie dat wil proberen wens ik veel succes 8) Ons Peter weet verdraaid goed wat hij wel en wat hij niet wil en een maillot aan is 1 van de dingen die hij NIET wil… tenzij je in bent voor een partijtje worstelen :mrgreen:

Een pyamabroek en dan een paar sokken die over de pijpen gaan, zit het lekker glad en strak en dan een spijkerbroek aan… gaat prima, zit prima, heb dat zelf ook wel eens gedaan aangezien er geen maillots zijn die passen om mijn voloptueuze bovenbenen :shifty: Dus zo gek is dat niet :wink:

Hahaha nou ja als je het zelf hebt gedragen dan weet je idd hoe het zit.

Deed ik vroeger ook met schaatsen pyjama onder de broek ging prima hoor.

Ivan wil nu nog maillots aan maar als hij dat niet meer wil krijgt hij ook een pyjama onder zijn broek.

:thumbup:

Peet roept dan " maillots zijn voor meisjes" en dan rent hij het hele huis door hoor… geloof dat hij nog liever bevriest dan een maillot aan te trekken.

Maar een pyama broek heeft Ruud hem weten te verkopen als " thermo onderbroek" net als papa als hij gaat wandelen…

geregeld :thumbup: :wink:

Mies krijgt wel nog een maillot aan hoor, tenminste dat vond hij vorig winter geen punt, maar als hij peter ziet met een pyama broek en hoe hij zich spiegelt aan Peter, dan zou wat verzet me ook niet verbazen :shifty:

Cell, wat heb je trouwens een geweldig onderschrift :mrgreen:

@Vicky wrote:

@Gab wrote:
Geen een sneeuwboot in maatje 37 te krijgen :wall: :wall:

5 winkels gehad !!

Willen jullie allemaal maatje 37 terug sturen??? :naughty:

Nope :snooty: Heb die van mij speciaal 2 mnd terug al gekocht, omdat ik dit probleem vorig jaar ook had :mrgreen:

en bedankt hoor… probeerde hem al maat 36 aan te porren, mama ze doen pijn… niet zeuren schat doorlopen :mrgreen:

uiteindelijk toch maar niet gedaan :mrgreen:

Wie wil er nog leuke warme sneeuwboots maatje 25 en 36 ??

Misschien een ruilbeurs maken :angel:

Denk ook niet dat hij die van mij aan zou willen Gab :wink:

Voor de mama’s met kinderen met maat 21 t/m 28, op woensdag 1 december komen er snowboots bij aldi, voor 9.99.

Sorry meiden! Ik heb ze gekocht bij demooisteschoenen… uit nederland…

@Karin2 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@~Marion~ wrote:
Ik heb met mijn snowboots zeker meer grip!! Het maakte mijn leventje een stúk makkelijkerder! :wink:

Ik heb deze, vet leuk en ze zijn er ook in zwart, 25 euries…

owww die zijn mooiI!!! waar heb je die gekocht???

Deze laarzen krijg je bij de mooisteschoenen site.

Er staat echter niet bij tot hoeveel graden ze warmte kunnen bieden en het harige, hoe leuk ook, trekt natuurlijk sneeuw(bolletjes) aan als een magneet. Dat wordt nat…

De bolletjes vallen mee, ze worden wel snel viezig natuurlijk, maar ik heb ze regelmatig even in de wasmachine gemikt. En ik had er heerlijk warme voetjes in.

Gab, jammer dat je zo ver weg zit, anders zou ik maatje 25 best van je over willen nemen, maar met versturen erbij hihi.

Enne… die van de Aldi… zijn best leuk, maar ik ga me dus niet wagen tussen dat gek geworden koopjes jacht volk :oops:

Dacht vorige week ook even stel wanten en handschoenen bij de Lidl te halen pffff. Winkel gaat om 8 uur open en om kwart voor 9… was er gewoon niks meer!

Eh ja… voor de jongste een stel wantjes van van dat waterafstotende materiaal, maar die hoorden er officieel niet eens bij, want mini maatjes hoorden niet bij de levering. Maar ja dat was mijn mazzel, kreeg ze voor 2 euro mee :thumbup:

volgens mij is het ook nog niet zo snel nodig hoor, in iedergeval zal het met de sneeuw meevallen…tenminsten dat begreep ik gisteravond toen ik de weerberichten keek. Zal heel erg mee vallen met de hoeveelheid sneeuw volgens mij…

Ik heb gevoerde rubberlaarzen voor de kids. Ideaal. Net zo warm als snowboots, maar ze worden niet nat. En ze zijn goed betaalbaar.

En ik heb voor allebei de jongens een skibroek voor buiten als het koud is.

@janet76 wrote:

volgens mij is het ook nog niet zo snel nodig hoor, in iedergeval zal het met de sneeuw meevallen…tenminsten dat begreep ik gisteravond toen ik de weerberichten keek. Zal heel erg mee vallen met de hoeveelheid sneeuw volgens mij…

Ze voorspellen nu pas voor maandag wat sneeuw, dus zo’n vaart zal het niet lopen denk ik.

Als ik de weers verwachting bekijk, wordt het werkelijk waar ijs en ijs koud!! Overdag -6? en snachts -12…

Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html

oei dat is KOUD :?