wij hebben ook een beetje sneeuw… Matteo helemaal blij… Die riep gister toen het sneeuwde… Mama, ik moet naar buiten, ik moet het voelen :mrgreen:
nienke, ja we wonen in een boerderij, nu dus woonboerderij maar de vorige bewoners hadden nog een melkveebedrijf, wij paarden en geitjes
wij wonen pal tussen delfzijl appingedam en holwierde in
hier net HEEELE grote ogen bij een heel klein meissie…de hele wereld is wit, en de schaapjes staan met hun billen dicht naar elkaar toe, ze keek haar oogjes uit :inlove:
OOk hier (slordige tien kilometer boven groningen) zo’n mooi laagje
En 15 km ten westen van Groningen ook nog een mooi dus laagje
Mooi bij jullie kristalkindje!
Hier ook een heus (wel heel dun…) laagje sneeuw!
Daniël liep al in zijn snowboots bij zijn pyjama, wilde sneeuwballen gooien!
@alyt wrote:
Mooi bij jullie kristalkindje!
Hier ook een heus (wel heel dun…) laagje sneeuw!
Daniël liep al in zijn snowboots bij zijn pyjama, wilde sneeuwballen gooien!
Haha wat grappig wij wonen in dezelfde straat Alyt en ik zeg net dat hier geen sneeuw is haha ik lag me slap :lol: Iedereen noemt het dus ook nog weer anders, want wat wij hier nu hebben noem ik eigelijk niet echt sneeuw Een laagje wit op de daken en de auto’s meer noem ik het niet, de straten zijn niet wit.
Wij hebben geen sneeuw in arnhem. Gelukkig want ik moest emma net op de fiets naar de psz brengen. Vanaf vanmiddag mag het van mij wel tijdelijk gaan sneeuwen (als het dan dinsdag maar weer weg is :lol: ).
Hier in Enschede ligt ook nog niets.
:roll: en hier in 't midden van het land ook geen sneeuwvlok te bekennen…
Nu zeggen ‘ze’ dat het volgende week (veel) gaat sneeuwen maar heb er een hard hoofd in… ach het zal heus wel een keer gaan sneeuwen deze winter, maar wanneer??
spijkenisse ook geen sneeuw. En volgende week eerst zien, dan geloven!
Hier een klein laagje sneeuw :mrgreen: :thumbup:
@Amy82 wrote:
spijkenisse ook geen sneeuw. En volgende week eerst zien, dan geloven!![]()
Klopt hier ook niet ! ook in spijkenisse haha ! :mrgreen:
nou hier is t echt flink wit hoor en dit is echt wel sneeuw :lol:
hier nog wat foto s vers van de pers
Prachtige foto’s!
Mooie foto’s!! :thumbup:
Hier ook een heus dun laagje!! :dance:
En ondanks dat ik zoiets had van: is het nog niet wat vroeg voor sneeuw, en wat onhandig net nu ik moet gaan bevallen… vind ik het toch wel weer heel mooi!! :inlove:
@purpled82 wrote:
Wij hebben geen sneeuw in arnhem. Gelukkig want ik moest emma net op de fiets naar de psz brengen. Vanaf vanmiddag mag het van mij wel tijdelijk gaan sneeuwen (als het dan dinsdag maar weer weg is :lol: ).
Mag het ook vanavond na half 11 zijn en maandagmiddag weer weg :lol: :D:D
Het liefste zaterdag nacht al, we hebben een meeting met de juni mama’s :D:D
Ik mag straks nog werken namelijk en maandagmiddag weer beginnen

Maar hier geen sneeuw, gisteravond/vannacht toen ik buiten stond begon het wel lichtjes te sneeuwen, op mn jas bleef het liggen, maar niet op de grond of op de auto’s.
Voor de rest ziet het er hier wel heel lekkker uit met zonnetje
Mijn kinderen zitten nog op die sneeuw te wachten :think: Ik niet!
Hier in de haarlemmermeer is nog niets gevallen en dat er voor het westen het meeste voorspeld was.
Als ik weeronline moet geloven dan gaat er pas woensdag hier wat neerslag vallen en gaat dat donderdag al weer over in regen.
Maar ik heb het nog niet mee gemaakt dat weeronline het bij het juiste eind had, dus we wachten af.