sneeuw

Mooie foto’s kristalkindje, dat is idd echt sneeuw! :inlove:

het was minder dan de 10 cm die ze zeiden dat er zou vallen… maar vanmorgen lag er hier toch een heus laagje van een hele cm :lol:

Kids waren direct mega blij en enthousiast en waren helemaal vergeten dat ze gister hun schoen hadden gezet op school… dus die drukte kwam er pas uit bij school toen de klaslokalen op de kop bleken te staan.

En hoewel ik zei: we doen het net als vorig jaar met laarzen…

heb ik vanmorgen 2 stel snowboots voor 20 euro gekocht in de stad :o

Ik liep langs de Schoenenreus en ze waren lading aan het uitladen… en ik dacht: ach eens kijken. Voor 10 euro het paar vond ik het de goden verzoeken het nu niet mee te nemen… thuis gepast en pfjeeewww ze passen (houden nog genoeg ruimte over voor extra sokken of wat groei in de loop van de winter).

Voor de jongste kan ik een stel lenen, kwam de buuf mee. Dus zo waar… onze kinders hebben snowboots :stuck_out_tongue:

mamaMarije :lol:

Kristalkindje, schitterende foto’s zeg!!

Kris, prachtige foto’s! Is natuurlijk ook een prachtige stad :mrgreen:

In Hoogezand een dun laagje sneeuw, maar in Groningen echt een mooie laag.

jah ik was vandaag even in veendam maar ook daar errug weinig tot zeg maar GEEN sneeuw :lol:

Sneeuw op foto’s vind ik altijd het mooiste…

Dus, sneeuw is mooi, zolang het niet in MIJN zicht ligt!!!

Dus ik hoop dat wij er hier geen last van krijgen.

:lol:

Mooie foto’s :thumbup:

Maar ik ben blij dat het bij jullie ligt en niet bij mij :lol:

ik zit met smart te wachten op de sneeuw…

@pearlie wrote:

ik zit met smart te wachten op de sneeuw…
ik ook!

:lol:

nou het sneeuwt nu dus :wink: wel natte sneeuw, maar toch :lol:

ja het sneeuwt eindelijk… kleine dunne vlokjes :slight_smile: hoop dat het zo nog grotere vlokken worden…

me is nu al happy

Jakkkkkkkk hier dus ook een klein dun laagje sneeuw…

I don’t LIKE! :thumbdown:

hier valt de eerste vlokjes ook maar het blijft niet liggen :lol:

:dance: jaaaa hier sneeuwt 't ook eindelijk :dance:

Er blijft op sommige plekken een heeeeel dun laagje liggen, maar 't wordt in de loop van de week toch KOUD en als de vlokjes die nu nog steeds vallen blijven vallen ligt er volgende week vast een heel dik pak 8)

Hier ook een dun poederlaagje. maar t is al aan t smelten.

JAAAAAAAAAAAAAA HIER OOK SNEEUW!!!

Tis dan wel een klein beetje maar wie het kleine niet eert is het grote niet weert!!!

Wij zijn er in ieder geval blij mee!!

Het sneeuwt niet maar het is wel -5. Koud. Gisteren door de

mist gereden en dat vroor direct op. Doodeng.

Hier ook sneeuw heel lichtjes op de daken van de auto’s blijft het liggen maar verders niet hopelijk toch nog meer!!!

Ik houd er van!!!

Een half uur geleden in Amsterdam. Maar het smelt nu al weer… :cry:

Vriest het daar niet Lous? Hier ligt wel rijp maar als het nu gaat sneeuwen smelt het niet direct weg denk ik :think: