sneeuw

Hier is het alweer ver weg…

Kids zijn net handsschoenen gaan kopen, komen ze terug is de sneeuw bijna weg…

:lol:

@lydia wrote:

Vriest het daar niet Lous? Hier ligt wel rijp maar als het nu gaat sneeuwen smelt het niet direct weg denk ik :think:

Ik heb net even gekeken buiten en het is e +1

Leuk verschil, het is hier dus -5…

hier is nu nog meer sneeuw en t is koud genoeg dus t blijft liggen, levert weer mooie plaates op vanmiddag hoop ik :stuck_out_tongue:

Hier vanochtend ook grote vlokken en aardig pak sneeuw en toen het stopte met sneeuwen was het ook zo gesmolten helaas… Dus de snowboots gaan de kast maar weer in tot komende week…

Hier sneeuwt het ook, maar blijft niet liggen :thumbup: :thumbup:

@Rooike wrote:

Ahhhh ach volgende week zowiezo meer sneeuw vanaf woensdag geloof ik.

vanmorgen was het hier 2 graden en ik hoefde niet te krabben :dance:

hier vanmorgen een dun laagje sneeuw maar toen het zonnetje doorbrak was het ook weer snel weg…

is voor de rest wel weer grauw dus misschien vanavond of vannacht nog wat…

tis best koud dus blijven liggen zal wel

hier nu geen sneeuw… al is het op de planten/bomen etc wel helemaal mooi wit… maar KOUD!

Het is gister en vandaag niet boven 0 geweest.

(natuur) ijsbaan hier in de wijk (ondergelopen veld dus :wink: ) ligt er mooi strak en zwart in… oh ik hoop zo dat het nog een paar dagen zo doorvriest, dan kan het sterk genoeg worden voor de sneeuw die ze vanaf woensdag weer voorspellen… kunnen ze gewoon vegen en in het weekend misschien wel schaatsen :dance:

Vorig jaar had het behoorlijk gewaaid de eerste vorstdagen en was het 1 grote bobbelbaan, maar als het zo doorvriest dit jaar een mooi strakke baan :thumbup:

hier nog steeds geen sneeuw, maar wel o zo enorm koud! BRR

Sneeuw mag nog wel efkes wegblijven hoor :lol:

Ik woon boven in nederland, maar als ik het zo zie, Krijgen wij gewoon geen sneeuw. Das ff wennen :lol: . Nee in december en januari mag het sneeuwen en bar koud zijn.

@melanie wrote:

@Rooike wrote:

Ahhhh ach volgende week zowiezo meer sneeuw vanaf woensdag geloof ik.

vanmorgen was het hier 2 graden en ik hoefde niet te krabben :dance:

Jaloers…

Het is hier sinds donderdag of zo onder het vriespunt. Het is echt koud. Went vast, maar nu nog even niet 8)

Ik ben vannacht om 2.30 naar huis gefietst, zo’n 25 min fietsen. Tijdens het fietsen vond ik het nog meevallen, maar hier in huis was de verwarming al uit en was het 15 graden en ik kreeg het gewoon niet meer warm… Heb een dik half uur in bed liggen rillen en ben uiteindelijk op de bank gaan liggen in een dikke pyjama, in mijn deken gerold met de twee katten bovenop me… En toen kreeg ik het pas weer een beetje warm. Brrrr wat was het koud zeg :lol:

Koud is het nu zeker…

Nu nog wat sneeuw…

Voo rmij niet maar de kids willen het graag.

Vooral de jongste die zei vanmorgen:

Alweer pepernoten?

Ik wil sneeuw in mijn schoen hahahahaha! :inlove:

@Rooike wrote:

Ik wil sneeuw in mijn schoen hahahahaha! :inlove:

oeh over koud gesproken (en natte voeten natuurlijk :mrgreen: ).

Nog even een dag of 2 wachten met de sneeuw… vanaf woensdag verwachten ze -8 overdag… waaaatttt -8 en dan nu al zeggen dat het koud is :wink: .

Dan komt die ijsbaan zeker wel stevig genoeg voor het volgende weekend en wij hebben zin om te schaatsen. Eh ik zal wederom toe staan kijken ben ik bang, maar kan niet wachten om die kids weer op het ijs te zijn.

Zou gewoon 3 jaar op rij zij dat ze op de ijzertjes kunnen.

Er zijn de afgelopen winters vast wel weer een paar ijs/schaats verslaafden bijgekomen :thumbup:

Wel gaaf hoor trouwens als we een witte Sinterklaas zouden hebben… weer eens wat anders als een witte kerst :lol:

Ik hoop het ik hoop het!

Hoewel het van mij ook gewoon een witte kerst mag zijn :wink:

Vanmorgen was het hier ook wel heeel erg koud, en we zagen het eerste dunne laagje ijs op kleinere slootjes :smiley:

@Lune wrote:

Ik hoop het ik hoop het!

Hoewel het van mij ook gewoon een witte kerst mag zijn :wink:

Vanmorgen was het hier ook wel heeel erg koud, en we zagen het eerste dunne laagje ijs op kleinere slootjes :smiley:

oh ja hoor de witte kerst mag er van mij direct achteraan hoor :thumbup:

Hier waren gister zelfs de bredere slootjes al goed aan het dichtvriezen en op het kanaal ligt ook al een laagje. Over de slootjes lopen ook al katten enzo. Die hoeven niet om te lopen nu :mrgreen:

Hier is het ook koud. Maar ik vind kou helemaal niet erg, daar kun je je op kleden. Als er maar geen sneeuw valt :lol:

word echt koud deze week… -8 overdag -13 in de nacht. :mrgreen: :mrgreen:

het is hier bewolkt dus ik hoop op wat sneeuw vandaag

hier valt nu ietsiepietsie dunne sneeuw, en tis koud haha.

Maar ja, dus aankomende week nog kouder :shifty: