sneeuw

ow ik had het zo kkkkkkkoud vannacht… ik lag echt te rillen in mijn bed en had zelfs nog een fleece plaid erbij

maar wat was het kkkkoud

het is nu dicht getrokken en grauw… zal het gaan sneeuwen?

heb nu 2 dagen vakantie en daarna weer aan de bak

wij zijn net naar buiten geweest, en het voelt ijzig koud aan. de lucht ziet behoorlijk grijs, dus hopelijk komt er sneeuw zometeen!!

mamamarije: ga je zelf niet op de schaatsbaan? ik ben nu toch wel aan het kijken voor schaatsen… is wel 15 jaar geleden, maar vond het toen altijd zooooo leuk :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

wij zijn net naar buiten geweest, en het voelt ijzig koud aan. de lucht ziet behoorlijk grijs, dus hopelijk komt er sneeuw zometeen!!

mamamarije: ga je zelf niet op de schaatsbaan? ik ben nu toch wel aan het kijken voor schaatsen… is wel 15 jaar geleden, maar vond het toen altijd zooooo leuk :smiley:

vind bijna 30 weken zwanger en schaatsen niet zo’n briljante combi :wink:

Anders was ik zeker gaan schaatsen hoor :thumbup:

@mamaMarije wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Zou ik idd ook niet gaan doen :lol:

Schaatsen vind ik vooral leuk om dit jaar de oudste weer te laten doen en denk dat we de jongste ook lekker mee laten doen. Ik moet ze helpen, gewoon op schoenen…mij zul je niet op schaatsen zien. Kon het vroeger wel, durf nu niet meer…(oei zo klink ik wel erg oud… :oops:)

@mamaMarije wrote:

@knipoogje1983 wrote:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Als je net zwanger bent kan het toch wel…? Ik heb er eigenlijk wel heeeel veel zin in :smiley:

En -8 en -13 :shock:

Ik heb het nu ook behoorlijk koud… moet toch echt even de wollen leggings op gaan zoeken, mijn oudste bevroor zowat vanmorgen op de fiets.

@Lune wrote:

Als je net zwanger bent kan het toch wel…? Ik heb er eigenlijk wel heeeel veel zin in :smiley:

En -8 en -13 :shock:

Ik heb het nu ook behoorlijk koud… moet toch echt even de wollen leggings op gaan zoeken, mijn oudste bevroor zowat vanmorgen op de fiets.

tot 12 week zit de kleine nog achter je schaambot dus moet het wel kunnen hoor… overigens acht ik de kans ook groter dat je op k*nt zal vallen als voorover als je een tijd niet geschaatst hebt.

Maar begin zelf toch inmiddels wel lichtelijk topzwaar te worden :lol:

Basketballen heb ik bij de oudste tot 12 week gedaan en die sport is niet contactloos :shifty:

Vorig jaar viel ik iig gewoon op mijn kont inderdaad :lol:

Maar ik kan me voorstellen dat jij het nu niet meer durft :wink:

Ik durf overigens ook al niet meer paard te rijden, maar ja, dan maak je soms zo’n klap… Dan maar liever eventjes niet meer.

Heerlijk weertje dit, hoewel het nu wel grijs wordt.

Gisteren lekker een flinke boswandeling gemaakt. Gewoon goed inpakken (kids hadden skibroek aan) en bewegen, dan krijg je het ook niet koud. En daarna lekker een beker warme chocolademelk gedronken met zijn allen. Dat smaakt dan extra lekker.

benieuwd wanneer hier de eerste reacties komen dat het vandaag aan het sneeuwen is! Volgens buienradar hier vanavond pas :frowning: terwijl de lucht nu al zo grijs is… :frowning:

Hier sneeuwt het de hele ochtend al :mrgreen:

Hier is het net begonnen. Grom.

Voor diegene die de sneeuw niet willen…blaas het even richting Dronten.

sinds ik het hier getypt heb dat het sneeuwt zijn de vlokken dikker geworden haha en er ligt al een mooi laagje op de straat :dance:

hier dwarrelt er wat naar beneden, aar echt sneeuwen kan ik het nog niet noemen helaas :cry:

@Amy82 wrote:

benieuwd wanneer hier de eerste reacties komen dat het vandaag aan het sneeuwen is! Volgens buienradar hier vanavond pas :frowning: terwijl de lucht nu al zo grijs is… :frowning:

hier schijnen we er ook nog op te moeten wachten… maar wat in het vat zit verzuurt niet EN nu kan het ijs hier nog even goed zijn best doen met aangroeien :dance:

@knipoogje1983 wrote:

hier dwarrelt er wat naar beneden, aar echt sneeuwen kan ik het nog niet noemen helaas :cry:

Hier ook, het is net geen sneeuwvlokje te noemen hahahaha!

Oke is zeg niks meer :lol: :lol: het sneeuwt niet meer :wall: :mrgreen:

oh hier komt nu toch ook wel wit uit de lucht ineens vanuit het niets… en te ver de tuin in om van het dak te zijn gewaaid.

Zou de sneeuw dan nu al komen!?!

@mamaMarije wrote:

oh hier komt nu toch ook wel wit uit de lucht ineens vanuit het niets… en te ver de tuin in om van het dak te zijn gewaaid.

Zou de sneeuw dan nu al komen!?!

En als ik het goed heb woon jij niet heel erg ver uit de buurt, hoop dat het nu ook hier gaat sneeuwen… :slight_smile: