sneeuw

klopt zal 20 km zijn denk ik zoiets?

Zal je niet op dikke pakken verheugen nog hoor… tis echt heel minimaal en heeeeeeele kleine niet de naam vlokjes waardige vlokjes :wink:

@mamaMarije wrote:

klopt zal 20 km zijn denk ik zoiets?

Zal je niet op dikke pakken verheugen nog hoor… tis echt heel minimaal en heeeeeeele kleine niet de naam vlokjes waardige vlokjes :wink:

Ja geloof zoiets, oke zal ik me er niet te veel van voostellen…maarja je weet nooit, misschien worden het grotere vlokken opweg hier heen :lol:

Ja hoor hier ook, idd hele hele kleine vlokjes…er komt in iedergeval iets wits uit de lucht vallen… :inlove: :lol:

nou het wordt hier meer en durf het bijna vlokjes te gaan noemen.

Het blijft zelfs liggen op de stoep :thumbup:

dat zijn straks stuiterende kinderen over het vooruitzicht dat dit minibeetje misschien wel echte sneeuw gaat worden :lol:

@mamaMarije wrote:

nou het wordt hier meer en durf het bijna vlokjes te gaan noemen.

Het blijft zelfs liggen op de stoep :thumbup:

dat zijn straks stuiterende kinderen over het vooruitzicht dat dit minibeetje misschien wel echte sneeuw gaat worden :lol:

Oh ik blijf hopen dat het ook hier komt :slight_smile:

hier half uur geleden wat kleine dingetjes, niet echt noemenswaardig te noemen… :wink:

Het hopen heeft geholpen, dikkere vlokken hier en ze blijven tot nu toe mooi liggen :inlove:

Tot nu toe is het hier alleen maar grauwig grijs. En ik hoop dat dat zo blijft totdat ik vanavond na de spits weer thuis ben. Mensen gaan altijd zo mieperig rijden van een klein beetje sneeuwvlokjes die vallen. :angel:

Hier valt alleen van die pof sneeuw. Het blijft wel liggen. Helaas kunnen we na 12 december pas de slee gaan gebruiken. We hebben 12 december pas pakjes middag bij opa en oma en daar krijgen ze een slee van…

het sneeuwt hier behoorlijk :smiley:

Hier (Zuid-oost Drenthe) al ruim een uur dikke vlokken sneeuw en het blijft liggen :dance:

hier alles alweer een uurtje gestops helaas. :cry:

hier sneeuwt t gelukkig niet, maar wel is de ijsbaan al open

ohh groene elmo: ik ben jaloers!!!

hier is de ijsbaan altijd bijna als 1e open :slight_smile: gister om 4uur ging ie open 8)

en tis zo leuk!!

en nee ik woon niet in friesland, maar vlakbij hoek van holland

oh wauw, ik wil ook de ijsbaan op!!! gaat zo even op i net op de site van de vereniging hier kijken

Sneeuw is overigens helemaal over.

En ondanks de temperatuur lijkt het minieme laagje toch ook weer te verdwijnen.

hier een klein beetje sneeuw

gelukkig hopelijk niet al te veel

want het ijs groeit goed aan

als het door gaat met de vorst dan aankomend weekend schaatsen

Donderdag komt het kwik overdag niet boven de -6 uit :shock: En de gevoelstemperatuur ligt nog lager …

Je zult maar in een dun pietenpakje moeten rondlopen … brrr…

@juulke wrote:

Donderdag komt het kwik overdag niet boven de -6 uit :shock: En de gevoelstemperatuur ligt nog lager …

Je zult maar in een dun pietenpakje moeten rondlopen … brrr…

Dan daar lekker een thermo onderbroek onder je zwarte legging/maillot en een skipulli. Tussendoor je jas aan… onze kids willen donderdag echt wel in de pietenpakjes naar school, want dan komt Sinterklaas… dus ik denk dat ik de maillots onder de broeken doe en dan op school even wisselen voor het pietenbroekje.

hier sneeuwt het nu en het blijft liggen :dance:

maar ik heb het zoooooooooo koud

het is hier binnen 21,5 graden en nog heb ikeht koud brrr